Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett Watchmen Ultimate Cut, der hvor Tales of The Black Freighter er vevd inn i filmen sammen med ekstrascenene? Lurer på om jeg skal kjøpe den, og må jo bestemme meg før den går ut av salg (april-mai?). Valget står mellom å kjøpe den og å kjøpe Directors Cut og Tales of The Black Freighter (med "Under the hood") hver for seg, det første alternativet er billigere enn nr 2, men det er jo en fare for at jeg ikke liker innvevingen. Kjipt da å bare ha den versjonen vis jeg vil se filmen. Så noen som kan anbefale en løsning.

Kan jo også legge til at jeg er veldig glad i tegneserien, og syntes at filmen var en verdig filmatisering - og vil si at jeg er en liten fan.

Lenke til kommentar

Jeg blir skikkelig imponert om den blir bra. Jeg er positiv til Trond Espen Seim (typisk The Thing-fjes) og Jan Gunnar Røise, men Jørgen Langhelle har jeg lite til overs for. En ekstremt kjedelig norsk skuespiller. Han er kun bra i Elling.

Er glad det er prequel og ikke remake, iaff.

Lenke til kommentar

Jeg elsker The Thing som er blant mine favorittfilmer, og er en stor fan av John Carpenter. Jeg gleder meg til å se resultatet av denne. Det er jo tross alt ikke en remake, så jeg ser ikke helt at den kan på noen måte ødelegge ryktet til The Thing. Snarere tvert imot, så kan den heller gi den mer oppmerksomhet.

Fint at de faktisk våger å ha fremmedspråklige skuespillere i en hollywoodfilm, noe som ikke er så ofte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Captain America rumours

''

Now the word is that Channing Tatum, of G.I. Joe: The Rise of Cobra and Dear John, has been approached by Marvel Studios and director Joe Johnston. He joins the latest group of actors in the mix, including Chris Evans, Mike Vogel, Garrett Hedlund and Wilson Bethel.

Meanwhile, the studio is also testing leads for the female role of Peggy. So far, they're looking at Keira Knightley, Alice Eve and Emily Blunt.''

Hvis Chris Evans får jobben så griner jeg. Ikke nok at han ikke er den beste skuespilleren i verden,men han har jo glidd inn i Marvel-verden (Som the human torch)fra før.

Skurken for filmen blir

Johnston confirmed that the Red Skull would be the film's primary antagonist

Gleder meg, ryktes at Agent Smith\Megatron kan være opp for rollen. :D

PS: Hvor pokker er spoiler-knappen? Må man gjøre slikt bull manualt?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...