DoktorBacon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvis man først aksepterer den latterlig lite troverdige historien så er The Game en utrolig vellagd og stemningsfull liten thriller. Atmosfæren er gjennomført mørk og paranoid, musikken er stemningsfull (jeg får Eyes Wide Shut-vibber) og Douglas er perfekt i rollen som gretten riking. Jeg har forøvrig ikke noe imot en Menn Som Hater Kvinner-remake, men gi prosjektet til en ung og talentfull regissør. Fincher må bruke tida si på noe nytt og spennende. Endret 15. mars 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvis man først aksepterer den latterlig lite troverdige historien så er The Game en utrolig vellagd og stemningsfull liten thriller. Atmosfæren er gjennomført mørk og paranoid, musikk er stemningsfull (Eyes Wide Shut-vibber) og Douglas er perfekt i rollen som gretten riking. Enig i det du sier, men det er så mange feil som ikke burde vært der, og man skulle tro at regissøren sov gjennom hele skapningsprosessen. Sist jeg sjekket kunne man i alle fall ikke skyte i stykker biler, vinduer, lysekroner med mer, med løskrutt. Endret 15. mars 2010 av Skumtroll Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Som sagt: lite troverdig. Men jeg vil gjerne fremheve alt som faktisk er bra med den. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Som sagt: lite troverdig. Men jeg vil gjerne fremheve alt som faktisk er bra med den. Poenget mitt er at selvfølgelig får selve historien være dårlig, men det betyr ikke at sjefen ikke skal følge med! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Han fulgte med, bare på litt andre ting. Det er en del av disse scenene som er utrolig godt gjennomført, hvor vi ser konturene av en mesterregissør. Så får man heller bare svelge en del kameler sånn ellers. Det er veldig mye lettere ved et gjensyn. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du har vel rett, etter som den instillingen vil lønne seg best for alle parter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Så "I Love You, Man". Ganske interessant plot, interessante karakterer, også var den veldig morsom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 “Avatar” may soon be booked for a second run at digital and Imax 3-D theaters this summer. According to The Hollywood Reporter,James Cameron is in discussions with Fox to work out a re-release of the film, possibly with additional scenes that were cut from the original. In New York on Thursday, Imax’s chief executive, Richard L. Gelfond, said that Mr. Cameron had about 40 minutes of extra material. Only about 10 minutes of film could be added, though, to keep under the 170-minute maximum length a movie can be released in analog Imax theaters. But that is just the amount Mr. Cameron has said he could easily push through postproduction for a director’s cut or for the DVD release, including a scene in which Jake Sully further proves himself to the Na’vi people, and another surrounding a native festival. “Avatar” was taken out of 3-D theaters to make way for the opening of Disney’s“Alice in Wonderland.” At a demonstration of 3-D TV in New York last week, Mr. Cameron told USA Today, “The word we’re getting back from exhibitors is we probably left a couple hundred million dollars on the table as a result.” KILDE Så han vil melke filmen for enda mer med å re-release directers cut på kino? I svarte er det han tror at han er egentlig? Det har da aldri skjedd at Directers Cut har gått tilbake på kino vel? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Om han har muligheten til å tjene penger på det, hvorfor i h*****e skal han da ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror de aller fleste hadde gjort det hvis det hadde tjent et titalls, kanskje hundretalls millioner til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 For noen er film kunst, for andre er det en kilde til penger. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvis jeg hadde regissert en film og fikk beskjed om at en re-release hadde fungert fordi folk elsket filmen min så mye så hadde jeg neppe takket nei. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 For noen er film kunst, for andre er det en kilde til penger. Sånn er det bare. Og for Cameron er det begge! Ikke noe bedre enn at folk vil betale for kunsten din, er det det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er jo såklart ikke så svart og hvitt. Og kunst er jo subjektivt. Men jeg ser ikke kunst i Avatar. Sett bortifra gode CGI effekter osv har den absolutt ingenting nytt å tilføye filmhistorien. Min mening. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Men jeg ser ikke kunst i Avatar. Sett bortifra gode CGI effekter osv har den absolutt ingenting nytt å tilføye filmhistorien. Min mening. Men det er ingen bortsett fra små drittunger på 12 som har sagt det heller. Uten CGI hadde ikke filmen vært noe gøy i det hele tatt! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er jo såklart ikke så svart og hvitt. Og kunst er jo subjektivt. Men jeg ser ikke kunst i Avatar. Sett bortifra gode CGI effekter osv har den absolutt ingenting nytt å tilføye filmhistorien. Min mening. Kommer ann på hva du mener med sett i filmhistorien. Avatar er fra et teknisk perspektiv unikt og vil i alle fall bli husket som opphavet til mye nyttig teknologi. Spielberg har lisensiert Cameron's performance capture system med ansikts oppsette hans til innspillingen av Tintin, samt at Cameron's 3D kamera - som han brukte vel 12 mill på å utvikle - leies ut til produksjoner for 1.2 til 1.4 mill dollar. Så om man ser på det fra et teknisk perspektiv tror jeg Avatar vil bli like husket for sine teknologiske vinninger som Lucas og Star Wars er, var mye nytt i Star wars og som har og er brukt i dagens produksjoner. Ang re-releasen synes jeg kanskje det er litt drøyt, men Cameron ønsker vel og å vise frem så mye av 3D teknologien sin som mulig. Selv synes jeg at den value added versjonen av filmen heller skulle kommet ut når filmen lanseres. Men men, det er nå slikt en gang at Hollywood i bunn og grunn er om å tjene penger. Er ingen som investerer penger i prosjekter de tror er dødsdømt så uansett så er det pengene som til syvende styrer showet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 hehe, syns denne var litt gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er jo såklart ikke så svart og hvitt. Og kunst er jo subjektivt. Men jeg ser ikke kunst i Avatar. Sett bortifra gode CGI effekter osv har den absolutt ingenting nytt å tilføye filmhistorien. Min mening. Kommer ann på hva du mener med sett i filmhistorien. Avatar er fra et teknisk perspektiv unikt og vil i alle fall bli husket som opphavet til mye nyttig teknologi. Spielberg har lisensiert Cameron's performance capture system med ansikts oppsette hans til innspillingen av Tintin, samt at Cameron's 3D kamera - som han brukte vel 12 mill på å utvikle - leies ut til produksjoner for 1.2 til 1.4 mill dollar. Så om man ser på det fra et teknisk perspektiv tror jeg Avatar vil bli like husket for sine teknologiske vinninger som Lucas og Star Wars er, var mye nytt i Star wars og som har og er brukt i dagens produksjoner. Ang re-releasen synes jeg kanskje det er litt drøyt, men Cameron ønsker vel og å vise frem så mye av 3D teknologien sin som mulig. Selv synes jeg at den value added versjonen av filmen heller skulle kommet ut når filmen lanseres. Men men, det er nå slikt en gang at Hollywood i bunn og grunn er om å tjene penger. Er ingen som investerer penger i prosjekter de tror er dødsdømt så uansett så er det pengene som til syvende styrer showet. Var det jeg sa. Den har nok satt sitt spor teknologimessig, men ellers synes ivertfall ikke jeg den har så mye annet å slå i bordet med. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skal se City Lights senere i kveld. Gleder meg ettersom det blir min første Chaplin film The Sting er awesome foresten. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Bale holdt visst nesten på å spille Superman i den avlyste Batman Vs. Superman filmen. Rare greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå