Analmeth Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så det nå. Det var da som bare helvete, hvorfor står det at to program går samtidig, da? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Apokalypse Nå er uansett obligatorisk hyllemat i enhver seriøs filmsamling. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Apokalypse Nå er uansett obligatorisk hyllemat i enhver seriøs filmsamling. Den mangler i min hylle. En spesiell utgave som anbefales? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Øhh, den som DG postet rett ovenfor deg kanskje? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Øhh, den som DG postet rett ovenfor deg kanskje? Ikke dumt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har US utgivelsen av den - inneholder både vanlig og Redux versjonene. Anbefaler også på det sterkeste og kjøpe Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse! Evt. er denne versjonen fra UK også med begge versjonene, og i Steelbook; Apocalypse Now: Collector's Edition (Steelbook) (2 Discs) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Anbefaler også på det sterkeste og kjøpe Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse! Denne ligger forresten på youtube. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har US utgivelsen av den - inneholder både vanlig og Redux versjonene. Spørsmålet var vel også rett mot hvilken som er best, originalen eller Redux. Hva er forskjellene? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Apocalypse Now kommer snart på Blu-ray, så det kan være greit å vente Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Må si jeg virkelig begynner å få sansen for Brad Pitt. I Snatch, Fight Club, Inglourious Basterds og The Curious Case of Benjamin Button gjør han noen meget solide prestasjoner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Apocalypse Now er fantastisk. Brando får mye skryt, men Robert Duvall er jo enda tøffere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Spørsmålet var vel også rett mot hvilken som er best, originalen eller Redux. Hva er forskjellene? Jeg har kun sett Redux, men jeg ville ikke klippet bort en del av de scenene som er kuttet i originalversjonen. Blant annet noen artige sekvenser med Duvall's geniale oberstkarakter. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) David Fincher interessert i å regissere remake av Menn Som Hater Kvinner Endret 14. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan ikke David Fincher heller lage noe spennende film igjen? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ser ikke noe poeng i at han skal det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ikke sett originalen, så jeg kan ikke ta et standpunkt om hvorvidt det er "bra" eller ei at han skal remake den, men jeg er alltid engasjert når Fincher skal lage nye filmer. Vi har for øvrig denne å se fram til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er A Tale of two sisters noe særlig skummel? Har veldig lyst til å se den, da jeg likte remaken godt, men klarer ikke skumle filmer. A Tale of Two Sisters er absolutt skummel, men den er også fantastisk bra (i sin sjanger). Jeg likte den først ganske godt, men etter å ha lest en slags "forklarings"-tråd på imdb så fikk jeg utrolig mye mer ut av andre visningen. Så jeg ville sagt at det er en kompleks, god og skummel horror-film som absolutt kan anbefales. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 David Fincher interessert i å regissere remake av Menn Som Hater Kvinner Trilogien er så vidt ferdig, så skal Hollywood lage en remake. Er idétørken virkelig så stor der borte? Eller er amerikaneres leseferdigheter så dårlige at det må lages remake av alle utenlandske godbiter? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 The Game med 7.7 på IMDB, ja. Hvordan er det mulig? Den er jo latterlig dårlig gjennomført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå