Coa Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ser at Children of Men går på TvNorge i dag. Den er vel ganske bra, er den ikke? Lenke til kommentar
......... Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Ser at Children of Men går på TvNorge i dag. Den er vel ganske bra, er den ikke? Jo den er ikke så verst Spilles av gode skuespillere som Clive Owen, Julianne More og Michael Caine. En innertier! Endret 13. mars 2010 av ......... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 ååh jeg hater den mannen. Spesielt når han angriper favorittskuespilleren min. Av nålevende er vel Tom Hanks på min topp tre, men jeg må si hans sammenligning var temmelig historisk malplassert. Stilen til Fox-karen får så være, jeg hadde vel håpet på litt mer visdomsord fra godeste Hanks og gjerne at han selv stilte opp i showet. Hanks har vel ikke akkurat hatt noen mildere ord i sin beskrivelse av kanalen og stiller ikke opp i den, så det går jo begge veier. Det dummeste var uansett å si "I'll let you have the last word", men den gang ei Hadde forøvrig gjort seg med en skikkelig Hanks-prestasjon a la 90-tallet igjen snart. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hanks er definitivt en god skuespiller, men langt fra min topp 3. Som du sier så er det lenge siden han har gjort noe skikkelig minnesverdig. Er enig i at det ikke var den beste sammenligningen, selv om jeg ser fornuft i det han sa. Det å gjøre hele folket til fienden er feil og mange ser ut til å ha gjort nettopp dette. Endret 13. mars 2010 av Crinderman Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Men ikke på samme måte som i 2. verdenskrig, hvor også de allierte hadde et propaganda-apparat som stigmatiserte fienden. I dag er det ikke slik, og blant annet Hollywood er vel mer frempå med anti-krig og amerika-kritikk fremfor noen. Og man kan ikke si Obama og co løper rundt med en slik retorikk, som jo er det beste vi har å se til for å kunne "sette landet i bås". Fra politikk og over til noe veldig optimistisk, jeg har tro på at Rodriguez vil fikse opp i sølepytten Predator har rotet seg ned i siste årene: http://www.predators-movie.com/ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Mitt favorittmonster.. Jeg liker hvordan de er mer rettferdige enn mennesker. Men det er bare to bra filmer, ja, forhåpentligvis tre snart. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ser at Children of Men går på TvNorge i dag. Den er vel ganske bra, er den ikke? Så den nå, klarte ikke helt å få med meg hvorfor resten av verden er i ruiner og at Storbritania er blitt et Drittes Reich. Mulig det var derfor jeg aldri klarte å dele viktigheten av at dette barnet måtte til The Human Project. Angående top250-målet. Som Dorian Gray sier så vil nok filmene ha god verdi filmstudiewise, men det er filmer der som sannsynligvis være lame å "måtte" se. Særlig når du er femten, ikke at nitten er all verden heller, men det skjer en del på fire år. Hvis en ser film kun for å kunne krysse av og gå videre til neste så vil kanskje gleden være delvis fraværende til tider. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg ser helt klart poenget ditt/deres. Og er vel ganske i enig i hva dere sier, tror ikke jeg orker å se noe jeg ikke synes er så spesielt gøy. Så da venter jeg med de filmene jeg eventuelt synes er kjedelige. Men det er jo en grunn til at de er på lista, så jeg får håpe jeg liker alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KRR8FikRr3I 1 år siden..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke kast bort tida på Mortal Kombat 2 , huff & huff *grøsser* MK 1 var ganske bra dog (selv om den er en rip off av Enter the Dragon Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 American history X på TVNorge nå, har glemt hvor bra denne filmen egentlig er, Norton brillierer like mye her som i Fight club. Og jeg som må opp igjen kl 6 om morningen. Eh. Dam... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så den faktisk tidligere idag, hadde selv glemt hvor bra den var! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Omg, eg såg nettopp Moon... Fantastisk At den ikkje har fått meir oppmerksomhet?! Endret 14. mars 2010 av Alliha Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 tenker jeg ser heartbreake ridge og outlander i morgen. Noen som har sett de ? hva syntes dere om de ? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så den nå, klarte ikke helt å få med meg hvorfor resten av verden er i ruiner og at Storbritania er blitt et Drittes Reich. Mulig det var derfor jeg aldri klarte å dele viktigheten av at dette barnet måtte til The Human Project. Du fekk med deg at det ikkje vert født fleire born? Det er det som har skjedd, alle andre land ha kollapsa pga det. Det er difor dette eine bornet er så viktig, det viser nytt håp for heile menneskeheita. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Omg, eg såg nettopp Moon... Fantastisk At den ikkje har fått meir oppmerksomhet?! En av de bedre science fiction-filmene jeg har sett på lenge. Merkelig den ikke fikk en oscar-nominasjon. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så den nå, klarte ikke helt å få med meg hvorfor resten av verden er i ruiner og at Storbritania er blitt et Drittes Reich. Mulig det var derfor jeg aldri klarte å dele viktigheten av at dette barnet måtte til The Human Project. Du fekk med deg at det ikkje vert født fleire born? Det er det som har skjedd, alle andre land ha kollapsa pga det. Det er difor dette eine bornet er så viktig, det viser nytt håp for heile menneskeheita. Nei jeg er døv og blind så det fikk jeg ikke med meg. Hele verden har kollapset, og Storbritania er blitt en politistat med sterke raseholdninger? Jeg syntes det var litt for "enkelt". Det at barnet _måtte_ til The Human Project, istedenfor at Kee kunne bli tatt hånd om av det britiske folk som et symbol på nytt håp, klarte jeg ikke se begrunnelsen for. At Fiskene, en væpnet opprørsgruppe, mente at staten ville hemmeligholde moren på grunn av rase, var ikke overbevisende for meg. Derfor ble hele dette jaget mot å nå "Tomorrow" unødvendig; I just didn't care. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Fra politikk og over til noe veldig optimistisk, jeg har tro på at Rodriguez vil fikse opp i sølepytten Predator har rotet seg ned i siste årene: http://www.predators-movie.com/ Danny Tejo vs The Predator? Kan jo bli bra.(så lenge han holder dama si Rosie McGowan unne prosjekter. Noe han selvfølgelig ikke gjør) MEn i Helvete! Filmen er jo snart ferdigspilt, hvordan har denne filmen holdt seg unna min filmradar? Adrian Brody,Larry Fishburne og Tohper Grace. Kommer ikke lengre unne Arnodl og Glover enn som så. Endret 14. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 tenker jeg ser heartbreake ridge og outlander i morgen. Noen som har sett de ? hva syntes dere om de ? Har sett Heartbreak Ridge. For lenge siden til at jeg husker noe særlig fra den, men den er/var den svakeste Eastwood filmen jeg har sett. God nok da. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Outlander er ok. Det foregår i Norge, så litt kult. Stilige effekter og litt engasjerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå