MetroN Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Syns dere 'Windtalkers' er en bra film? 8400573[/snapback] Nei, likte ikke den jeg. Det faktum at Cage brukte en Thompson maskinpistol som en helt vanlig pistol og kunne treffe perfekt på 150 meters avstand (Thomspon skyter ikke så langt, er i hvertfall ikke ment for det) hver gang han trengte det, er ikke noe jeg liker i en film. Men hvis du likte den, så er jo det bra for deg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har ikke sett den enda, men vurdere å faktisk bare droppe å se den ut ifra hva folk sier om den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Synes selv det er en grei underholdningsfilm Synes ikke den var så altfor god, men kan godt se den en gang til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har ikke sett den enda, men vurdere å faktisk bare droppe å se den ut ifra hva folk sier om den. 8400871[/snapback] Trenger ikke droppe den... Er underholdningsverdi i den, men den er ikke BRA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nei, likte ikke den jeg. Det faktum at Cage brukte en Thompson maskinpistol som en helt vanlig pistol og kunne treffe perfekt på 150 meters avstand (Thomspon skyter ikke så langt, er i hvertfall ikke ment for det) hver gang han trengte det, er ikke noe jeg liker i en film. Men hvis du likte den, så er jo det bra for deg. 8400851[/snapback] Vent, vent, prøver du å si at en helt i en film er unaturlig flink med et våpen? Og da et våpen som i virkeligheten ikke er like kraftig som fremstilt? DETTE ER UHØRT. Jeg starter herved en boikott av denne filmen og alle andre filmer som tar slike "creative licences", framfor å holde seg til helrealistiske forestillinger av våpen i film. Uakseptabelt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Universitet/Høyskoler er "gratis" i Norge. Det eneste som kreves er at man betaler en semesteravgift på 400,-. 8393299[/snapback] Og at man har nok studiepoeng, ikke sant? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jøss, Edward Norton skal spille Hulken. Merkelig, men spennende valg. http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5502 Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det faktum at Cage brukte en Thompson maskinpistol som en helt vanlig pistol og kunne treffe perfekt på 150 meters avstand (Thomspon skyter ikke så langt, er i hvertfall ikke ment for det) hver gang han trengte det, er ikke noe jeg liker i en film. 8400851[/snapback] Dette tror jeg er den beste argumentasjonen jeg har lest i hele dag. "Beckham scoret fra midtlinjen (Fotballspillere skyter ikke så langt, det er i hvertall ikke beregnet at de skal gjøre det). Sucks." Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, likte ikke den jeg. Det faktum at Cage brukte en Thompson maskinpistol som en helt vanlig pistol og kunne treffe perfekt på 150 meters avstand (Thomspon skyter ikke så langt, er i hvertfall ikke ment for det) hver gang han trengte det, er ikke noe jeg liker i en film. Men hvis du likte den, så er jo det bra for deg. 8400851[/snapback] Vent, vent, prøver du å si at en helt i en film er unaturlig flink med et våpen? Og da et våpen som i virkeligheten ikke er like kraftig som fremstilt? DETTE ER UHØRT. Jeg starter herved en boikott av denne filmen og alle andre filmer som tar slike "creative licences", framfor å holde seg til helrealistiske forestillinger av våpen i film. Uakseptabelt. 8400940[/snapback] Det faktum at Cage brukte en Thompson maskinpistol som en helt vanlig pistol og kunne treffe perfekt på 150 meters avstand (Thomspon skyter ikke så langt, er i hvertfall ikke ment for det) hver gang han trengte det, er ikke noe jeg liker i en film. 8400851[/snapback] Dette tror jeg er den beste argumentasjonen jeg har lest i hele dag. "Beckham scoret fra midtlinjen (Fotballspillere skyter ikke så langt, det er i hvertall ikke beregnet at de skal gjøre det). Sucks." 8402566[/snapback] Dette er en personlig mening vel og merke. Og det med våpenet er ikke den eneste grunnen til at JEG ikke likte filmen. http://en.wikipedia.org/wiki/Thompson_SMG Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Uansett, er det noen som har noen tips til noen komedier som er værdt å se?? Har lyst til å se en i helga, men kommer ikke på noen (har noen alternativer; Borat, Dukes of Hazard, men sku gjerne hatt noen flere). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ser at PlayX har valgt å følge andre aktører, og har nå en fast fraktpris på 59,-. Ganske stiv pris det, når man får det for halve prisen hos Platekompaniet. Greit nok om man bestiller mange filmer, og sparer inn der, men for en enkelt film er det i meste laget. Ikke er de spesielt raske heller, etter min erfaring. Med Platekompaniet risikerer man å ha pakken i postkassen etter en virkedag, mens PlayX på mine siste ordre har brukt rundt en ukes tid eller noe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fast fraktpris på 0,- er bedre imho play ftw. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jøss, Edward Norton skal spille Hulken. Merkelig, men spennende valg.http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5502 8402455[/snapback] Regner med at han må "legge på seg" noen muskler da Er jo ikke akkurat den største (muskel-sett) skuespilleren (men derimot den beste ) Dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fast fraktpris på 0,- er bedre imho play ftw. 8404341[/snapback] Jeg syns det er bedre at frakten kommer ved siden av, slik at man slipper moms. Play har jo ikke gratis frakt, de bare har det innbakt i prisen. På den måten blir ting som ligger på grensa akkurat for dyrt til å få inn i landet uten moms... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jøss, Edward Norton skal spille Hulken. Merkelig, men spennende valg.http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5502 8402455[/snapback] Hehe det hørtes ganske dumt ut etter å ha sett American History X men han er jo en haraball i begynnelsen da så kansje det blir litt bra alikevel. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Edward Norton blir sikkert bare Bruce Banner. The Hulk blir sikkert dataanimert, akkurat som i den første. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jaja men de annimerer jo ut fra ansiktet og de bruker jo stemmen kansje? har egentli ikke peiling. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så ut som at de gjorde det med Bana i allfall. Så aldri den filmen jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jaja men de annimerer jo ut fra ansiktet og de bruker jo stemmen kansje? har egentli ikke peiling. 8405334[/snapback] De brukte ansiktet til Ang Lee sist, ikke Bana. Forhåpentligvis velger de en annen løsning denne gangen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Så nettopp en trailer til Sunshine. Og så begynte jeg å lure på hvor jeg har hørt den musikken før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå