Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut som de tar Marvel-varianten med felles univers.

 

Men det er jo ikke bra..

 

EDIT: Fuck it, en ny Supermann film er på vei! Selv en Nolan franchise hadde kanskje ikke vart lenge nok til at vi hadde fått Supes vs Batman eller lignende.

 

På mange måter like greit

 

post-111334-1268235988,3539_thumb.jpg

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Det er faktisk en veldig enkel løsning: Det er bare å vente til den kommer ut på HD-format og kjøpe den fysisk i butikken?

 

Analogt med at jeg lytter til musikk på nettet kontra fysiske CDer, ønsker jeg å skaffe film via nettet.

Når du ikke tar med resten av det jeg skrev virker det som jeg ikke forstår hva du mener.

Lenke til kommentar

Det er mange roller som jeg har helt glemt at han vært i. For min del er han nå dessverre synonymt med Burton og Potc-trilogien - han har rett og slett grodd seg fast i karakterene han spiller.

 

For min del vil han alltid være Raoul Duke. Uten tvil den beste rollen hans.

Lenke til kommentar

Chuck liker ikke å bli lugget på brystet. Var egentlig synd at Chuck måtte "dø" i den filmen, Bruce Lee hadde enorm respekt for ham, og ville ha en amerikansk stjerneutøver som hovedkamp i filmen sin, men kunne selvsagt ikke tape. Det er derfor kampen er så lang, for å showcase både amerikansk og kinesisk kampsport på sitt beste.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Chuck liker ikke å bli lugget på brystet. Var egentlig synd at Chuck måtte "dø" i den filmen, Bruce Lee hadde enorm respekt for ham, og ville ha en amerikansk stjerneutøver som hovedkamp i filmen sin, men kunne selvsagt ikke tape. Det er derfor kampen er så lang, for å showcase både amerikansk og kinesisk kampsport på sitt beste.

 

Han er vel eneste som er mann nok til at det er ok å ha en urskog av hår på skuldre og rygg.

 

Ellers, skal si kreft dessverre er blitt en trend for skuespillere for tiden. Swayze mistet vi i fjor, nyheten om Michael C. Hall (Gamer, Dexter) var på bedringens vei etter kreftdiagnose ble kjent på nyåret og nå har Andy Whitfield (Spartacus-serien) fått samme krefttype og serieproduksjonen er stanset mens han gjennomgår behandling.

 

Whitfield er forøvrig en sen blomstrer, virker som han knapt har spilt i noe før tv-serien, men han klarer seg jo tålelig bra. Får håpe han klarer seg, for ser gjerne mer av han i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Husker jeg rett, så spiller Andy whitfield i en film som heter Gabriel, som handler om englerkrig-sak. Den var ganske så kul, anbefales!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...