Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å være en TV film klarte IT å gjøre seg ganske godt. Tim Curry i rollen som Pennywise var faktisk en ganske bra casting.

Nå skal IT få en gjeninnspilling og det er David Kajganich som står bak script og regi. Det er en rimelig ukjent person dog, og dette blir hans første regiserte film. Så naturligvis, litt skeptisk.

Litt synd nå at The dark tower (en av Kings største mesterverk) ser ut til å være kansellert. Var jo bare en optioned property status på det med JJ Abrams i førersetet men kunne godt tenkt meg å se hele serien filmatisert. Kan jo hende at den fremdeles er under planlegging men den er i alle fall ikke listet lengere under Stephen King's profil.

Lenke til kommentar

Jeg postet i filmdelen av fromuet pga at jeg snakket om filmatiseringen. ;)

Ein nokså dårleg spøk frå mi side. Filmar vert gjerne omtalt med regissøren, vi skriv ikkje LotR av Tolkien her inne. Så ser eg at den vert omtalt som Stephen King's It også, men eg har alltid berre tenkt på den som It.

Lenke til kommentar

Bale er bra mann :)

Næh, Bale er en dårlig mann... ok skuespiller innimellom derimot... :hmm:

Er IT (SK) bra?

Miniserien likte jeg godt den gang den kom, men den har tapt seg en del for meg. Kanskje spesielt etter at jeg leste boka, som forøvrig er veldig bra. TV filmen/serien er for utvannet og gjort altfor "snill" kort fortalt. Men uansett vel verdt og se da.

Lenke til kommentar

Jeg postet i filmdelen av fromuet pga at jeg snakket om filmatiseringen. ;)

Ein nokså dårleg spøk frå mi side. Filmar vert gjerne omtalt med regissøren, vi skriv ikkje LotR av Tolkien her inne. Så ser eg at den vert omtalt som Stephen King's It også, men eg har alltid berre tenkt på den som It.

Hehe, om du ser etter omtalte jeg den først om IT men da skjønte ikke du noe. :p

Lenke til kommentar

Det er mange roller som jeg har helt glemt at han vært i. For min del er han nå dessverre synonymt med Burton og Potc-trilogien - han har rett og slett grodd seg fast i karakterene han spiller.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...