Hyperio Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bra det er noen. Da antar vel jeg at du ikke skal på jobb eller skole i morgen tidlig? Er "light weight-student" for tiden så det passer fint. Hvor mange sesonger av 24 har dominert av muslimske skurker egentlig? Husker de to første var dominert av øst-blokk skurker(Deriblandt Dennis Hopper) og ses 7 var det afrikanere(og Jon Voight) men har resten(og den nye sesongen) bare gått på muslimske badguys? De første var vel dominert av det, men tror bad ass Jack tok til seg kritikken som kom mot serien. Som selvsagt gikk på at serien var rasistisk, generaliserende, voldelig osv. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Sesong 2, 4, 6 og nå 8 har hatt muslimske bad guys. Ergo har de ikke tatt til seg så mye kritikk, selv om de har slengt inn et par politisk korrekte karakterer og replikker i ny og ne. Endret 7. mars 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Shh, ikke alle har fått startet på sesong 8 Dessuten er dette filmprat, og ikke serieprat Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Ikke akkurat en megaspoiler. Tar ikke mange minuttene ut i første episode før man får vite det. I kjent 24-stil følger det vel en ny bad guy bak bad guyens bad guy. Endret 7. mars 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ser ses 8 på zebra ak nå, viser\viste alle de 3 første episodene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvor lenge har Filmjournalen vært nede? Jeg har sett lite film i det siste og skulle inn der nå. Har nettopp vært og sett Shutter Island på kino. Den overrasket meget positivt. Passe bra mindfuck også. Leonardo gjør en grimlende rolle. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ca 10 minutter igjen til utdelingen starter folkens. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ahh, jeg skulle egentlig legge meg tidlig, men det ble selvsagt tid for L.A. Confidential for tredje gang. En virkelig strålende film, den er fortsatt på en 9/10 i min bok etter tre visninger, og det er bra! Angående Shutter Island så er jeg med enig med deg Olum, veldig annerledes enn det jeg hadde ventet fra duoen Scorsese/Di Caprio.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ca 10 minutter igjen til utdelingen starter folkens. Tror faktisk det starter halv 3. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hvem var de klovnene som var i studio tidligere ikveld? Han med sleiken hevdet at District 9 ikke er en "typisk Oscar-film", bl.a. fordi det er en splatterfilm. Splatterfilm? Jeg har ikke sett District 9, men med mindre jeg har blitt kraftig feilinformert er da District 9 vitterlig ikke en splatterfilm? Bittelitt tynt opplegg fra NRK1s side egentlig, spør du meg. Ikke greide programlederen ei den nevnte gjesten å uttale enkelte filmtitler korrekt, til tider problemer med å motta lyd fra reporterne på Oscarutdelingen, etc. Det er selvfølgelig bare småpirk fra min side - jeg er nok bare overtrøtt og furten over forkjølelsen min. Dette er første gang jeg faktisk ser en Oscarutdeling. Det er vel en del av seremonien å etterforske, kritisere og studere kjolene til kjendisbertene, men kan de ikke komme igang med selve utdelingene snart? =P Endret 8. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) D9 er til tider "splattete", men er langt fra en splatter. Der er vel første gang oscarutdelingen vises direkte i Norge så det er vel ikke så mange som har sett det før. Endret 8. mars 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skjønner. Er bare det at jeg med en gang tenker på billige slakting-av-ungdommer-på-telttur-filmer når jeg hører ordet 'splatter'. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gode Gud, var vitsene til Martin og Baldwin kleine, selv til Oscar-standard å være. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror det er litt meningen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det skal være tørt, ikke kleint. Clooney ble mer eller mindre pissed av vitsene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Clooney liker bare seg selv så det er ikke overraskende. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Clooney er da en skuespiller, selvfølgelig er det forhåndsbestemt Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Clooney er så jævla kjekk, det er derfor de kødda. Han ler nok. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dere vet vi har en Oscar-tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198054&st=160&gopid=15333910entry15333910 Morsomt med masse liv i 1 tråd istedet for litt i 2 er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå