Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Bra det er noen. Da antar vel jeg at du ikke skal på jobb eller skole i morgen tidlig?

Er "light weight-student" for tiden så det passer fint.

Hvor mange sesonger av 24 har dominert av muslimske skurker egentlig? Husker de to første var dominert av øst-blokk skurker(Deriblandt Dennis Hopper) og ses 7 var det afrikanere(og Jon Voight) men har resten(og den nye sesongen) bare gått på muslimske badguys?

De første var vel dominert av det, men tror bad ass Jack tok til seg kritikken som kom mot serien. Som selvsagt gikk på at serien var rasistisk, generaliserende, voldelig osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge har Filmjournalen vært nede? Jeg har sett lite film i det siste og skulle inn der nå. Har nettopp vært og sett Shutter Island på kino. Den overrasket meget positivt. Passe bra mindfuck også. Leonardo gjør en grimlende rolle.

Lenke til kommentar

Ahh, jeg skulle egentlig legge meg tidlig, men det ble selvsagt tid for L.A. Confidential for tredje gang. En virkelig strålende film, den er fortsatt på en 9/10 i min bok etter tre visninger, og det er bra! :p

Angående Shutter Island så er jeg med enig med deg Olum, veldig annerledes enn det jeg hadde ventet fra duoen Scorsese/Di Caprio..

Lenke til kommentar

Hvem var de klovnene som var i studio tidligere ikveld? Han med sleiken hevdet at District 9 ikke er en "typisk Oscar-film", bl.a. fordi det er en splatterfilm. Splatterfilm? Jeg har ikke sett District 9, men med mindre jeg har blitt kraftig feilinformert er da District 9 vitterlig ikke en splatterfilm?

Bittelitt tynt opplegg fra NRK1s side egentlig, spør du meg. Ikke greide programlederen ei den nevnte gjesten å uttale enkelte filmtitler korrekt, til tider problemer med å motta lyd fra reporterne på Oscarutdelingen, etc. Det er selvfølgelig bare småpirk fra min side - jeg er nok bare overtrøtt og furten over forkjølelsen min.

Dette er første gang jeg faktisk ser en Oscarutdeling. Det er vel en del av seremonien å etterforske, kritisere og studere kjolene til kjendisbertene, men kan de ikke komme igang med selve utdelingene snart? =P

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...