Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Angående The first Avenger: Captain America

''Regarding casting a movie star to play Captain America…Johnston says he wants to discover an unknown and surround him with more prominent names''

Samt han vil caste en amerikaner, that's a fact.

Ryktes også at Red Skull(sjokk) skal være skurken og at The Invaders skal ha en aktiv rolle i filmen, men det har ikke blitt bekreftet.

Dog det har blitt bekreftet at jeg gleder meg!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Så Alice in Wonderland i går. Ikke veldig imponert. Det virker som de rusher veldig gjennom filmen. På en måte så er det bra da historien er ikke så mye å skryte av. På den måten er det ingen scener som drar veldig ut i tid og blir kjedelige.

Det er klart at dette er en Disney-film. Jeg synes også at filmen bærer preg av at man ønsker å nå et veldig bredt publikum, samtidig som Tim Burton vil lage en mørk Tim Burton-film. Her failer de.

Skuespillet er det derimot ikke noe å si på. Johnny Depp spiller som vanlig en litt gal karakter, samtidig som både Mia Wasikowska og Helena Bonham Carter leverer sterke prestasjoner.

Gir filmen en sterk 3'er.

Lenke til kommentar

Så Alice in Wonderland i går. Ikke veldig imponert. Det virker som de rusher veldig gjennom filmen. På en måte så er det bra da historien er ikke så mye å skryte av. På den måten er det ingen scener som drar veldig ut i tid og blir kjedelige.

Det er klart at dette er en Disney-film. Jeg synes også at filmen bærer preg av at man ønsker å nå et veldig bredt publikum, samtidig som Tim Burton vil lage en mørk Tim Burton-film. Her failer de.

Skuespillet er det derimot ikke noe å si på. Johnny Depp spiller som vanlig en litt gal karakter, samtidig som både Mia Wasikowska og Helena Bonham Carter leverer sterke prestasjoner.

Gir filmen en sterk 3'er.

Gleder meg virkelig til å se den filmen. Men jeg er kanskje litt for håpefull når det gjelder historien og settingen i filmen. Men jeg er alltid optimistisk å se enda en gal Johnny Depp rolle.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med det? Du er ikke villig til å innse at du kan like dritt, derfor ser du på dritt? Om du ikke hadde vært villig til å innse at du likte dritt skulle man tro at du styrte unna dritt. Eller mener du ikke at New Moon er dritt? I såfall er vel kommentaren din poengløs?

Mente du egentlig "Jeg er villig til å innse at jeg faktisk kan like dritt"?

Lenke til kommentar
Mente du egentlig "Jeg er villig til å innse at jeg faktisk kan like dritt"?

Kan kanskje si det slik.. Her er det nok et tilfelle av følelser som overgår fornuften. Jeg føler en dragning mot filmen, men vet samtidig at jeg ikke kommer til å sitte igjen med noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...