Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hvorfor er Jay og Silent Bob med i forskjellige filmer? De er jo blant annet med i Dogma, Clerks (som jeg så ferdig nå, den var dritbra!) og Jay and Silent Bob Strikes Back 1 og 2(tror jeg), er de med i flere også?

Lenke til kommentar

noen her som har sett "the wicker man" fra 1973? hva syntes dere om den?

 

fant den i butikken idag men lot vær å kjøpe den, men etter å ha sett trailer og lest litt på nettet så virker den bra. Så lurer på å kjøpe den neste gang jeg er i dvd butikken...

 

Såg blood and bone for ikke så veldig lenge siden. Veldig mye overdriving, men uansett en veldig bra film. Training spirit :D

høres bra ut, kjøpte den idag ;)

Lenke til kommentar

NRK har ingen livestreams, bare opptak av programmer.

Isåfall må du laste ned et program som streamer tv-kanaler (husker ingen navn), og finne en som streamer det fra USA. Pleier å poppe opp et par kanaler det står OSCARS 2010 e.l. på før showet starter. ABC som lager Oscars er betal-TV i USA, så de streamer ingenting gratis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Får til å se ikke-direkte programmer, men når jeg prøver NRK direkte skjer det ingenting.

 

Nett-TV om du bor i utlandet

På grunn av rettighetsbegrensninger er dessverre ikke bestandig direktesendinger tilgjengelig for brukere i utlandet, eller for brukere med ip-adresse registrert i utlandet. Enkelte program i opptak er heller ikke tilgjengelig.

 

Sjokk at første gangen NRK sender oscar live så bor jeg i utlandet :w00t:

Lenke til kommentar

noen her som har sett "the wicker man" fra 1973? hva syntes dere om den?

 

fant den i butikken idag men lot vær å kjøpe den, men etter å ha sett trailer og lest litt på nettet så virker den bra. Så lurer på å kjøpe den neste gang jeg er i dvd butikken...

 

Om ikkje anna, så må du sjå den pga Landlord's daughter-songen frå Radioresepsjonen.

 

Men det er ein stemningsfull og mystisk film, vel verdt å sjå.

Lenke til kommentar

noen her som har sett "the wicker man" fra 1973? hva syntes dere om den?

 

fant den i butikken idag men lot vær å kjøpe den, men etter å ha sett trailer og lest litt på nettet så virker den bra. Så lurer på å kjøpe den neste gang jeg er i dvd butikken...

 

Om ikkje anna, så må du sjå den pga Landlord's daughter-songen frå Radioresepsjonen.

 

Men det er ein stemningsfull og mystisk film, vel verdt å sjå.

 

ok, takk for svar :) da kjøper jeg den snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...