Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 I dagens Dagbladet var det en artikkel om en forløper til The Thing, med Dennis Storhøy, Trond Espen Seim og Jørgen Langhelle i rollene. Kan jo bli spennende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 På tide at det geniet får en regissørstol men jeg hadde vel håpet på noe litt mer spennende enn en Supermannfilm. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 På tide at det geniet får en regissørstol men jeg hadde vel håpet på noe litt mer spennende enn en Supermannfilm. Mulighetene der er en drøm for enhver regissør, fordi den karakteren kan ha dybder og lag ikke mulig for de fleste andre. Allegoriene til ensomhet, makt, inspirasjon og ansvar kan man ikke få bedre til enn en "gudekarakter". I Batman Begins var tematikken mye at Bruce Wayne ønsket å gjøre seg til et symbol. Jeg ser mye de samme mulighetene her, dog har ikke en Kal-El karakter råd til å gjøre tabber som en Bruce Wayne-karakter. WB nekter ikke for det heller: That Christopher Nolan is the new apple of Warner Bros.' eye is no secret, and was made all the more clear to us Feb. 17 at Warner Home Video's celebration of Clint Eastwood and the release of their new DVD box set Clint Eastwood: 35 Films 35 Years. We spoke exclusively with Warner Bros. topper Alan Horn there about the studio's DC plans, including the rumors of Nolan rebooting Superman. Horn equated Nolan with Eastwood, an artist the studio has managed to keep happily in their stable for years. "Well, I can say the DC library represents a repository of very, very important assets to us and we are, especially as Harry Potter finishes its now decade-long run here at Warner Bros., we're excited about ramping up the DC properties. I thought the first Superman -- Superman Returns -- was actually a pretty good film, and Chris, of course, has done a great job with the two Batman films," Horn said. "So we expect him to be a big part of our future going forward, including with our DC properties. But I guess we think of DC as lining up planes ready to take-off on the runway. A number of properties we're very excited about and you'll be hearing about them shortly. ... I think we're going to be announcing something in the next couple of months. Martin Campell regissere Green Lantern, J. Nolan Man of Steel, C. Nolan Batman 3 og Justice League. For meg virker det mer som en skribent ved IESB som prøver å få flere klikk og mer penger i kassa. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen som kan bekrefte at imdb har begynt å bruke engelske titler i alle filmene, og at dette ikke er noe som kun gjelder hos meg? Ufattelig trist ihvertfall Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det kan jeg dessverre bekrefte. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 I dagens Dagbladet var det en artikkel om en forløper til The Thing, med Dennis Storhøy, Trond Espen Seim og Jørgen Langhelle i rollene. Kan jo bli spennende. Det er mer sannsynlig at det blir dritt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 I tillegg til at IMDb nå benytter engelske titler registrerer jeg relativt store forandringer mot bunnen av Top 250. Noen som vet hvilke kriterier som er endret? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har ikke merket store forandringer, men de har nok satt opp minstekravet for antall stemmer. Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå har jeg bare sett The Departed og Gangs of New York (gleder meg til Shutter Island, The Aviator vet jeg ikke helt med), men begge de må jeg si jeg synes er helt konge. Særlig klimakset i Gangs of New York, DiCaprio VS Day-Lewis innhyllet i tåke. Gangs of New York var jeg skuffet over, spesielt slutten. Er vel en av de Scorsese filmene jeg har blitt mest skuffet over de siste 20 årene. Skuffet over Gangs of New York, hva er det å bli skuffet over? Og slutten var jo en dritbra avslutning på filmen. Jeg syns det er en av hans beste filmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 I tillegg til at IMDb nå benytter engelske titler registrerer jeg relativt store forandringer mot bunnen av Top 250. Noen som vet hvilke kriterier som er endret? Bunnen av top 250 pleier å forandre seg litt og litt temmelig ofte. My Neighbor Totoro og Infernal Affairs mener jeg å huske har vært rundt bunnen der i lang tid, så jeg kan ikke se noen drastiske forandringer. Og hva er dette om titlene? Sier dere at de har sluttet å bruke originalene som hovedtittel? Fordi det er ikke slik hos meg. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 I tillegg til at IMDb nå benytter engelske titler registrerer jeg relativt store forandringer mot bunnen av Top 250. Noen som vet hvilke kriterier som er endret? Virker som om hvor mange stemmer en film har har fått mer å si. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er nok antallet stemmer som dere sier. Venetar: Ja, her er alle hovedtitlene engelske. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hhmm...mine titler er fortsatt på originalspråket.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hhmm...mine titler er fortsatt på originalspråket.. De var engelske i går, men er tilbake til originalspråket nå. Litt rart. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg registrerer også navneforandringene De er alle engelske for meg idet jeg skriver dette. Delete cache tok seg av det. Tilbake til originalspråket igjen. Endret 27. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Noen her som vil anbefale Up In The Air? Vet ikke helt om jeg vil bruke 1 time 50 min på å se den, den hører og ser litt kjedelig ut. Men hva syns dere? Endret 27. februar 2010 av ......... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil anbefale den. Mye humor og litt melankoli pluss Clooney i storform. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg er sikkert ikke den første som klager over dette men, here goes: Så The Abyss igjen istad, men ble litt satt ut av en forferdelig dvd-utgivelse. Bildet er ikke presentert i anamorfisk widescreen, men i en sucky 4:3 utgave med hardcoded black bars oppe og nede. Selve bildet ser helt forferdelig ut, med store interlace-problemer, jeg måtte selv bruke deinterlace-funksjonen i VLC for å få rettet på det. Måtte også crop'e og zoome inn for å i det hele tatt se noe. Lyden er også ganske ubrukelig. Spesielt når musikken står på som verst høres det ut som en episode av Huset På Prærien hvor musikken faller ut av pitch. Dialogen høres også merkelig ut til tider, med unaturlig klang hvor det egentlig burde være helt tørr lyd(Dette kan være selve miksen sin feil og ikke utgivelsen). Seemless branching fungerer også bare halvveis, med tidvise rare hopp. Har også et spørsmål angående plotet, som jeg ikke tenkte på sist gang jeg så den: Hvordan klarer de å svømme utenfor rig'en når de er flere hundre meter under overflaten? Burde de ikke bli knust av trykket? Men nok klaging Filmen i seg selv er ganske god, og fortjener en mye bedre utgivelse enn dette. Helst en remastret og forsegjort versjon på BD hadde gjort seg. Endret 27. februar 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen her som vil anbefale Up In The Air? Vet ikke helt om jeg vil bruke 1 time 50 min på å se den, den hører og ser litt kjedelig ut. Men hva syns dere? Jeg likte den veldig godt, god og koselig film som de aller fleste vil like. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så Wall-e i dag, koselig film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå