Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Du kan spa opp mye møkk om Akademiet, men akkurat der viste de storsinn, hevet seg over de emosjonelle faktorene og ga prisen til den beste prestasjonen. Enig der. Og det er jo mye av debattene rundt Akademiet og i det hele tatt avgjørelsene deres som sørger for at det fremdeles er interessant å følge Oscar. Endret 25. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hva synes folk om A Serious Man? En gedigen snorefest for min del. Har lest en del på Imdb og det er mulig jeg hadde kost meg mer hadde jeg forstått parallene til religiøse tekster. Endret 25. februar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Hva synes folk om A Serious Man? En gedigen snorefest for min del. Likte den jævlig godt egentlig. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Top 3 i år. Lenge siden jeg har ledd så godt på kino. Håper forresten Jeff Bridges vinner pga at han ikke vant for Lebowski. Lame but true. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 A Serious Man var herlig, og jeg tror jeg strengt tatt ikke tok en eneste religiøs parallell. Deres mest Coen'ske siden The Big Lebowski vil jeg si. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 For min del er dette kanskje den svakeste filmen de har gjort foruten Ladykillers. En del gode scener, men helhetlig ble dette tørre greier. Forøvrig den svakeste filmen jeg har sett så langt februar, tett bak Pitbullterje Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Men i helvete, står Coens for makkverket Ladykillers? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Denne gangen så er jo utrolig nok Nathan Fillion ikke nevnt, så da er han min favoritt. Han har blitt oversett nok ganger nå Hehe, den godeste Fillion er vel født i feil tiår for denne rollen. Synd egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Er spent på hva Joe finner på ja, han har et veldig variert filmopplevelser under belte. Men ak nå gleder jeg meg til Thor-filmen. Undrer om det blir en typisk blockbuster tegneserie-film eller shakespearian-styled med Kenneth Branagh ved roret. Men med Anthont Hopkins,Portman og svensken himself: Stellan Skarsgård på rollelisten. Hørte rykter om Rene Russo også, spennede! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Om noen for et par år siden hadde fortalt meg at de tror det kommer en Thor film regissert av Kenneth Branagh, men Hopkins som Odin og en australier kjent fra Home & Away som Thor ville jeg mistenkt at vedkommende gikk på syre, eller led av ettervirkninger av å prøve å drikke Jarmo under bordet. Nå bare gleder jeg meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Om noen for et par år siden hadde fortalt meg at de tror det kommer en Thor film regissert av Kenneth Branagh, men Hopkins som Odin og en australier kjent fra Home & Away som Thor ville jeg mistenkt at vedkommende gikk på syre, eller led av ettervirkninger av å prøve å drikke Jarmo under bordet. Nå bare gleder jeg meg. Partially disabled medical student Dr. Donald Blake discovers his heretofore unknown alter ego, the Norse warrior, I are strong disabled but I know there is hope! Endret 25. februar 2010 av b-real Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 En del gode scener, men helhetlig ble dette tørre greier. Selvsagt er det tørt. Coen-tørt! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Nei, det meste Coen har gjort er da svært tilgjengelig, umiddelbart og saftig. A Serious Man var derimot som å spise Mariekjeks i ørken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Den tørre humoren, de sære karakterene, den kjipe suburbske settingen og den anti-klimatiske historien. Alt det var så utrolig appelerende fordi hver eneste scene var så gjennomført. A Serious Man fikk meg til og med til å bestille Burn After Reading på DVD, en film jeg ikke likte i det hele tatt, og som jeg mistenker jeg at jeg egentlig ikke helt tok. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Likte A Serious Man meget godt første gang jeg så den, og har bare vokst siden. Fantastisk film. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Om noen for et par år siden hadde fortalt meg at de tror det kommer en Thor film regissert av Kenneth Branagh, men Hopkins som Odin og en australier kjent fra Home & Away som Thor ville jeg mistenkt at vedkommende gikk på syre, eller led av ettervirkninger av å prøve å drikke Jarmo under bordet. Nå bare gleder jeg meg. Partially disabled medical student Dr. Donald Blake discovers his heretofore unknown alter ego, the Norse warrior, I are strong disabled but I know there is hope! Trodde det stod hetero først, begynte å lure. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 På nettet virker det som om alle har gitt opp Akademiet for lengst, likevel går diskusjonene om de nominerte høyt og lavt hvert eneste år. Selv synes jeg det er interessant, spesielt fordi det i ettertid sier mye om hvilke filmer som er døgnfluer og hvilke som faktisk huskes i ettertid. Jeg kan godt være med på at det er interessant, men ikke noe jeg ofrer nattesøvnen for. Helt greit at andre gjør det Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Den tørre humoren, de sære karakterene, den kjipe suburbske settingen og den anti-klimatiske historien. Alt det var så utrolig appelerende fordi hver eneste scene var så gjennomført. A Serious Man fikk meg til og med til å bestille Burn After Reading på DVD, en film jeg ikke likte i det hele tatt, og som jeg mistenker jeg at jeg egentlig ikke helt tok. BAR likte jeg derimot. Nei, tror det er vanskelig å like alle filmene til Coen gitt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 For min del er dette kanskje den svakeste filmen de har gjort foruten Ladykillers. En del gode scener, men helhetlig ble dette tørre greier. Forøvrig den svakeste filmen jeg har sett så langt februar, tett bak Pitbullterje Nei, helt uenig. Bronson er nå den dårligste denne måneden. Amandusfestivalen + A Clockwork Orange. Svært tamme greier. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Men i helvete, står Coens for makkverket Ladykillers? Makkverk er nettopp hva den filmen er. A Serious Man, derimot, er blant deres beste. Burn After Reading er en ok komedie av den lett forglemmelige sorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå