Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 For oss som er interessert så skal hele Oscar-utdelingen vises på NRK1. http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.7012027 Veldig, veldig, veldig bra. NRK har vokst enormt hos meg i det siste. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Når på dagen (natten) er det Oscar-utdelingen går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt Chace Crawford (GOSSIP GIRL) John Krasinski (THE OFFICE) Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS) Mike Vogel (CLOVERFIELD) Michael Cassidy (Lots o' TV) Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400) Garrett Hedlund (TRON LEGACY) Så lenge Joe Johnston bruker William H Marcy som rolleinhaver igjen. Kan de ikke få tak i en filmskuespiller da? Liker ingen av de nevnte ovenfor btw. Endret 25. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Meget bra nyheter. NRK sendte jo direkte fra Super Bowl i år, så dette skulle bare mangle. Endret 26. februar 2010 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Når på dagen (natten) er det Oscar-utdelingen går? Selve showet begynner kl. 02. natt til mandag 8. mars. norsk tid. Prisene blir vel delt ut ca. en time senere. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Æsj. Det blir en hard mandag. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Er Oscar-utdelingen så spennende da? En litt mer glitzy utgave av Amanda-prisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvem som skal holde Oscar dette året? La oss by God få et bedre åpningsnummer enn en dansende Wolverine. Jeg elsker Rifftrax. NB: Ikke se klippet om du ikke har sett filmen Casablanca. http://www.youtube.com/watch?v=-0dvUMatogk&feature=sub Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Er Oscar-utdelingen så spennende da? En litt mer glitzy utgave av Amanda-prisen? Er vel alt etter øyene som ser det, men jeg kan vel dele ditt syn på det egentlig Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg følte for å se noen heroin filmer av en eller annen grunn, så jeg satte på Christiane F - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo, og så Trainspotting. To brutale filmer som virkelig får deg til å innse hvor jævelig noen har det. Særlig Christiane F. den gjorde et sterkt inntrykk første gang jeg så den. Trainspotting er på en merkelig måte litt mer lystig, om man kan kalle den det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Hva med Reqiuem for a dream? Eller Fear and loating? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) 25th Hour e: Kan legge til at Pulp Fiction har en finfin heroinscene, men de aller fleste her har vel sett den. Endret 25. februar 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Reqiuem for a dream har jeg enda ikke fått sett, men den står på listen min. Fear and loating var ikke noe spesielt. Jeg hadde hørt flere steder at den var genial, men den gjorde ikke noe særlig inntrykk på meg. Var litt i overkant sær. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Reqiuem for a dream bør du se asap, veldig god film på alle måter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Er Oscar-utdelingen så spennende da? En litt mer glitzy utgave av Amanda-prisen? På nettet virker det som om alle har gitt opp Akademiet for lengst, likevel går diskusjonene om de nominerte høyt og lavt hvert eneste år. Selv synes jeg det er interessant, spesielt fordi det i ettertid sier mye om hvilke filmer som er døgnfluer og hvilke som faktisk huskes i ettertid. Shakespeare In Love har jo sklidd inn i obskuritetens tåke, og jeg merker allerede at fjorårets Slumdog begynner å falle ut av radaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Ikke ''tilgitt'' oscar-komiten for at de frarøvet Mickey oscaren og ga den til Sean ''the beast'' Penn enda jeg. Hvem av de manlige nominerte spiller homofil\retardet\gifted\geni\musiker\genuin menneske dette året? Ah, glem det, ser at Morgan Freeman spiller Nelson Mandla, ergo han vinner. Endret 25. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke ''tilgitt'' oscar-komiten for at de frarøvet Mickey oscaren og ga den til Sean ''the beast'' Penn enda jeg. Hvem av de manlige nominerte spiller homofil\retardet\gifted\geni\musiker\genuin menneske dette året? Ah, glem det, ser at Morgan Freeman spiller Nelson Mandla, ergo han vinner. Penn spilte faktisk bra så ingenting å klage over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Rourke spilte bedre. (imo) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Som om ikke Rourke var den opplagte kandidaten ifjor? Mannen med et imponerende comeback etter en lang tur i skyggenes dal spiller en fyr med et imponerende comeback etter en lang tur i skyggenes dal. Oscarmateriale deluxe! Du kan spa opp mye møkk om Akademiet, men akkurat der viste de storsinn, hevet seg over de emosjonelle faktorene og ga prisen til den beste prestasjonen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 På tide med ny kåring synes jeg. https://www.diskusjon.no/?showtopic=1207827 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå