Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt :wee:

Chace Crawford (GOSSIP GIRL)

John Krasinski (THE OFFICE)

Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS)

Mike Vogel (CLOVERFIELD)

Michael Cassidy (Lots o' TV)

Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400)

Garrett Hedlund (TRON LEGACY)

Så lenge Joe Johnston bruker William H Marcy som rolleinhaver igjen. :p

Kan de ikke få tak i en filmskuespiller da? Liker ingen av de nevnte ovenfor btw.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg følte for å se noen heroin filmer av en eller annen grunn, så jeg satte på Christiane F - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo, og så Trainspotting. To brutale filmer som virkelig får deg til å innse hvor jævelig noen har det. Særlig Christiane F. den gjorde et sterkt inntrykk første gang jeg så den. Trainspotting er på en merkelig måte litt mer lystig, om man kan kalle den det.

Lenke til kommentar

Er Oscar-utdelingen spennende da? En litt mer glitzy utgave av Amanda-prisen? :p

På nettet virker det som om alle har gitt opp Akademiet for lengst, likevel går diskusjonene om de nominerte høyt og lavt hvert eneste år. Selv synes jeg det er interessant, spesielt fordi det i ettertid sier mye om hvilke filmer som er døgnfluer og hvilke som faktisk huskes i ettertid.

Shakespeare In Love har jo sklidd inn i obskuritetens tåke, og jeg merker allerede at fjorårets Slumdog begynner å falle ut av radaren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke ''tilgitt'' oscar-komiten for at de frarøvet Mickey oscaren og ga den til Sean ''the beast'' Penn enda jeg.

Hvem av de manlige nominerte spiller homofil\retardet\gifted\geni\musiker\genuin menneske dette året?

Ah, glem det, ser at Morgan Freeman spiller Nelson Mandla, ergo han vinner.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ikke ''tilgitt'' oscar-komiten for at de frarøvet Mickey oscaren og ga den til Sean ''the beast'' Penn enda jeg.

Hvem av de manlige nominerte spiller homofil\retardet\gifted\geni\musiker\genuin menneske dette året?

Ah, glem det, ser at Morgan Freeman spiller Nelson Mandla, ergo han vinner.

Penn spilte faktisk bra så ingenting å klage over.

Lenke til kommentar

Som om ikke Rourke var den opplagte kandidaten ifjor? Mannen med et imponerende comeback etter en lang tur i skyggenes dal spiller en fyr med et imponerende comeback etter en lang tur i skyggenes dal. Oscarmateriale deluxe!

Du kan spa opp mye møkk om Akademiet, men akkurat der viste de storsinn, hevet seg over de emosjonelle faktorene og ga prisen til den beste prestasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...