Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er han blind han duden kanskje?

Dine var renere, lettere å lese, bedre kvalitet. Bastabom.

7266502[/snapback]

 

Men hans var større :thumbup::dontgetit:

 

@ Njål:

 

Det regner jeg nesten med :)

 

Det var et par filmer til der som jeg skal se om jeg klarer å få med meg, Clerks 2 og A Scanner Darkly så jeg får se hva det blir til...

Lenke til kommentar
Snakes on a plane kan jo ikke måle seg med The Departed på noen som helst vis. Har sett begge på kino og det var klasseforskjell. Greit, Samuel L. Jackson trekker litt opp i SoaP, men det kan ikke måle seg med Wahlberg, DiCaprio, Nicholson og Damon i en film regissert av Scorsese. :D

7257331[/snapback]

Det du sier her, er at skuespillerprestasjonene i "Snakes on a Plane" ikke er på nivå med de i "The Departed". Det er jeg forsåvidt enig i, men hva med alt det andre? Hvorfor er den ene så mye bedre enn den andre?

7257443[/snapback]

 

Det jeg også presiserte i innlegget mitt var at det var Martin Scorsese som hadde regissert The Departed imotsetning til David R. Ellis i SoaP. Jeg påstår ikke at Ellis, på noen måte, er en dårlig regissør, men legger vekt på min fascinasjon for Martin Scorsese og hvordan han, på slikt mesterlig vis, har lagt en film jeg virkelig, virkelig likte.

 

The Departed hadde også mye quick-talk jeg falt veldig for. Deriblant karakteren Wahlberg spiller. Jeg er helt enig i at det var mye gode kommentarer i SoaP også blant annet i flyscenen helt mot slutten der. Derimot synes jeg ikke, når flere faktorer er tatt i betraktning, at den kunne måle seg med The Departed. Der er vi nok uenige. :)

 

dimiles

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Billett til El Laberinto del Fauno/Pans labyrint neste fredag er kjøpt, får se på mandag om det legges ut til torsdag også (vises som åpningsfilm, inviterte gjester har førsterett).

7266409[/snapback]

 

 

Njål sa dette...

7270546[/snapback]

Ack! Så ikke det, takk. Da blir det nok dårlig med Pans Labyrint på meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...