Njål Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vel, jeg (og Zaeira?) skal ta på meg/oss å diskret nevne det hvis den er verdt å se. Det er jo også en del andre filmer i programmet som ganske sikkert er verdt å se. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Er han blind han duden kanskje?Dine var renere, lettere å lese, bedre kvalitet. Bastabom. 7266502[/snapback] Men hans var større @ Njål: Det regner jeg nesten med Det var et par filmer til der som jeg skal se om jeg klarer å få med meg, Clerks 2 og A Scanner Darkly så jeg får se hva det blir til... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nettopp sett Borat, rett og slett fantastisk morsomt. Se den! Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det er jo også en del andre filmer i programmet som ganske sikkert er verdt å se. 7266508[/snapback] Hvilke filmer er det du har tenkt til å se? Jeg har bare holdt av billetter til Pan's Labyrinth, men håper å få med meg Renaissance, The Last King Of Scotland, A Scanner Darkly og Piece By Piece. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så akkurat Uno. Dyktig gjort av en person så ung som Aksel Hennie. Sånn film som ikke stresser deg. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vel, jeg (og Zaeira?) skal ta på meg/oss å diskret nevne det hvis den er verdt å se. 7266508[/snapback] Zaeira òg, ja. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kommer Pans Labyrint på kino i Norge etter festivalen? Leste noe om det her, men finner ikke igjen posten. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Blir Borat på meg i mårra kveld. Spent på den gitt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kommer Pans Labyrint på kino i Norge etter festivalen? Leste noe om det her, men finner ikke igjen posten. 7267271[/snapback] Den norske distributørens nettside sier 5/1. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vises ikke Pans Labyrint på torsdag også? Jeg får den kun opp på fredag på Oslokino.no... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Billett til El Laberinto del Fauno/Pans labyrint neste fredag er kjøpt, får se på mandag om det legges ut til torsdag også (vises som åpningsfilm, inviterte gjester har førsterett). 7266409[/snapback] Njål sa dette... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så nettopp slutten på Hawaii oslo. Hadde ikke fått med meg alt og lurer derfor på: Hvordan hadde det seg at "hovedpersonen" skiftet plass med han andre som "egentlig" ble påkjørt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg fikk endelig sett Lucky Number Slevin i dag. Kan egentlig bare si: "Wow!" Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gleder meg som en unge til Pan's Labyrinth på fredag. Ser utrolig interessant ut. Noen andre som gleder seg? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gleder meg som en unge til Pan's Labyrinth på fredag. Ser utrolig interessant ut. Noen andre som gleder seg? 7272791[/snapback] Jupp. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) meg og bruttern koste oss med nummer 3 og 4 av Alien serien nå, ettersom vi så 1 og 2 forrige helg. De kan ikke på noen måter måle seg med 1/2 men forsatt god underholdning, og Perlman er som alltid bad Endret 12. november 2006 av Xtra Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Snakes on a plane kan jo ikke måle seg med The Departed på noen som helst vis. Har sett begge på kino og det var klasseforskjell. Greit, Samuel L. Jackson trekker litt opp i SoaP, men det kan ikke måle seg med Wahlberg, DiCaprio, Nicholson og Damon i en film regissert av Scorsese. 7257331[/snapback] Det du sier her, er at skuespillerprestasjonene i "Snakes on a Plane" ikke er på nivå med de i "The Departed". Det er jeg forsåvidt enig i, men hva med alt det andre? Hvorfor er den ene så mye bedre enn den andre? 7257443[/snapback] Det jeg også presiserte i innlegget mitt var at det var Martin Scorsese som hadde regissert The Departed imotsetning til David R. Ellis i SoaP. Jeg påstår ikke at Ellis, på noen måte, er en dårlig regissør, men legger vekt på min fascinasjon for Martin Scorsese og hvordan han, på slikt mesterlig vis, har lagt en film jeg virkelig, virkelig likte. The Departed hadde også mye quick-talk jeg falt veldig for. Deriblant karakteren Wahlberg spiller. Jeg er helt enig i at det var mye gode kommentarer i SoaP også blant annet i flyscenen helt mot slutten der. Derimot synes jeg ikke, når flere faktorer er tatt i betraktning, at den kunne måle seg med The Departed. Der er vi nok uenige. dimiles Endret 13. november 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Da er den kommet The Simpsons Movie - Trailer Edit: Etter å ha sett den så vil jeg vel kanskje kalle det en teaser, men starten er på grensen til morsom Endret 13. november 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Den var jo dritbra! A Rock and A Hard Place. Endret 13. november 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Billett til El Laberinto del Fauno/Pans labyrint neste fredag er kjøpt, får se på mandag om det legges ut til torsdag også (vises som åpningsfilm, inviterte gjester har førsterett). 7266409[/snapback] Njål sa dette... 7270546[/snapback] Ack! Så ikke det, takk. Da blir det nok dårlig med Pans Labyrint på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå