T.F.T Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sovnet på kino under The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Eneste gangen jeg kan huske å ha sovnet under en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er Man bites dog en sort komedie? Er den verdt å se? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 "Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger. "Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval. Jasså? Interessant... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det ville ha vært interessant om det ikke var bare fantasi fra in ide, i alle fall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det ville ha vært interessant om det ikke var bare fantasi fra in ide, i alle fall. Ikke rart jeg ikke fant noe på IMDB. Hadde vært konge da. *sukk* Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) "Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger. "Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval. DDL som Ahab hadde vært så jævlig bra. Endret 23. februar 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er sjeldent jeg fantaserer om en filmatisering hvor Tim Burton står bak. Han er så flink til å gjøre en historie til sin egen at jeg føler den vil miste en del av originalsjarmen i overgangen. "Tim Burton's Batman", lissom. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå skal jeg se The Boondock Saints II All sainst day. Ettersom den første i serien er yndlingsfilmen min så gleder jeg meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå skal jeg se The Boondock Saints II All sainst day. Ettersom den første i serien er yndlingsfilmen min så gleder jeg meg Du blir skuffa, Jonas Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå skal jeg se The Boondock Saints II All sainst day. Ettersom den første i serien er yndlingsfilmen min så gleder jeg meg Du blir skuffa, Jonas Nja, langt ifra så god som den første, men direkte dårlig var den ikke. Jeg klappet da Willem Dafoe kom Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er Man bites dog en sort komedie? Er den verdt å se? Ja. Hysterisk morsom. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir det noe ny filmkåring snart eller? Hvis Jonas2k ikke gidder mer kan jeg godt lage en, jeg bare orker ikke å telle opp alle stemmene helt til slutt så det må noen andre gjøre. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det virker som det er et par som vil ha sci-fi, men folk virket ikke overentusiastiske over å ha flere kåringer heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ble positivt overrasket over Das Weisse Band. Likte stemninga, kameraføringen og det gode skuespillet. Jeg må innrømme at jeg forventet en litt forglemmelig og kanskje kjedelig film, men ble som sagt positivt overrasket. Anbefales. Hvis jeg ser to Oscar-nominerte filmer om dagen nå rekker jeg å ha sett alle før selve prisutdelingen. Jeg skal gjøre et ærlig forsøk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt Chace Crawford (GOSSIP GIRL) John Krasinski (THE OFFICE) Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS) Mike Vogel (CLOVERFIELD) Michael Cassidy (Lots o' TV) Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400) Garrett Hedlund (TRON LEGACY) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Raging Scissorhands Eller Edward Bull? Historien om den hittil ukjente broren til Ole? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For oss som er interessert så skal hele Oscar-utdelingen vises på NRK1. http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.7012027 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt Chace Crawford (GOSSIP GIRL) John Krasinski (THE OFFICE) Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS) Mike Vogel (CLOVERFIELD) Michael Cassidy (Lots o' TV) Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400) Garrett Hedlund (TRON LEGACY) Denne gangen så er jo utrolig nok Nathan Fillion ikke nevnt, så da er han min favoritt. Han har blitt oversett nok ganger nå Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For oss som er interessert så skal hele Oscar-utdelingen vises på NRK1. http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.7012027 Endelig. Fantastisk! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 så steamboy inatt og kikis delivery service i morges, begge 8/10, orker ikke skrive så mye, MÅ SES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå