Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger.

 

 

"Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval.

 

Jasså? Interessant...

Lenke til kommentar

"Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger.

 

 

"Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval.

 

DDL som Ahab hadde vært så jævlig bra.

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar

Ble positivt overrasket over Das Weisse Band. Likte stemninga, kameraføringen og det gode skuespillet. Jeg må innrømme at jeg forventet en litt forglemmelig og kanskje kjedelig film, men ble som sagt positivt overrasket. Anbefales.

 

Hvis jeg ser to Oscar-nominerte filmer om dagen nå rekker jeg å ha sett alle før selve prisutdelingen. Jeg skal gjøre et ærlig forsøk. :)

Lenke til kommentar

Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt :wee:

 

Chace Crawford (GOSSIP GIRL)

John Krasinski (THE OFFICE)

Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS)

Mike Vogel (CLOVERFIELD)

Michael Cassidy (Lots o' TV)

Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400)

Garrett Hedlund (TRON LEGACY)

Lenke til kommentar

Hehe, da lakk det ut en liste over hvem som er kandidat til å spille Captain America. Krasinski er på den, jeg ville i forkant aldri i min villeste fantasi se for meg han i rollen. Men når han er på listen, helt klart min favoritt :wee:

 

Chace Crawford (GOSSIP GIRL)

John Krasinski (THE OFFICE)

Scott Porter (FRIDAY NIGHT LIGHTS)

Mike Vogel (CLOVERFIELD)

Michael Cassidy (Lots o' TV)

Patrick Flueger (BROTHERS and THE 4400)

Garrett Hedlund (TRON LEGACY)

 

Denne gangen så er jo utrolig nok Nathan Fillion ikke nevnt, så da er han min favoritt. Han har blitt oversett nok ganger nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...