Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Selv da jeg se på Twilight tidligere i dag (rundt klokken 3), presterte jeg å sovne.

Selv da ...?

Poenget var at det var klokken 3 på dagen, og jeg hadde stått opp for 4 timer siden.

Det er ikke snakk om å være trøtt i det hele tatt, men at jeg PLUTSELIG bare slukner/klarer ikke å holde meg våken. Kanskje det er noe med tilværelsen i kinosalen, at det er mørkt og man fort blir veldig passiv som titter.

Edit: Hva i huleste skjer med quotebug?

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble slept med for å se Transformers (1) etter jeg hadde jobbet fra 06-17:30 en fredag.

Da gikk det ikke å holde seg våken, uansett om jeg digger kjemperoboter. Duppa av halve filmen, var bare vondt å holde øynene oppe. Dro rett hjem og la meg etterpå.

Lenke til kommentar

Noen som har sett Mulholland Drive på Blu-Ray og kan si om det er en bra utgivelse?

Ikke kjøp den. Det kommer en StudioCanal-utgivelse snart, tipper den vil være av bedre kvalitet.

StudioCanal er nok ikkje noko kvalitetsteikn... Den nordiske BDen av Mulholland Drive er visstnok dårlegare enn HD DVDen frå StudioCanal, då, så den vert kanskje marginalt betre.

Lenke til kommentar

"Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger.

"Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval.

Lenke til kommentar

Edward Scissorhands i Raging Bull/Rocky 4 hadde blitt en kul splatterfilm.

Clerks er bra uansett om du kjenner alle refereransene eller ikke. Å ta dem blir bare en ekstra bonus. Kevin Smith er en sånn morsom mann på en veldig folkelig måte så "alle" tar humoren hans.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...