Skumtroll Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Selv da jeg se på Twilight tidligere i dag (rundt klokken 3), presterte jeg å sovne. Selv da ...? Poenget var at det var klokken 3 på dagen, og jeg hadde stått opp for 4 timer siden. Det er ikke snakk om å være trøtt i det hele tatt, men at jeg PLUTSELIG bare slukner/klarer ikke å holde meg våken. Kanskje det er noe med tilværelsen i kinosalen, at det er mørkt og man fort blir veldig passiv som titter. Edit: Hva i huleste skjer med quotebug? Endret 23. februar 2010 av Skumtroll Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du må fullføre sitat-tagen. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du må fullføre sitat-tagen. Der var feilen, ja. Takk, takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg ble slept med for å se Transformers (1) etter jeg hadde jobbet fra 06-17:30 en fredag. Da gikk det ikke å holde seg våken, uansett om jeg digger kjemperoboter. Duppa av halve filmen, var bare vondt å holde øynene oppe. Dro rett hjem og la meg etterpå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Andre her som har sett Adventureland? Nye til Superbad-Mottola. Litt mørkere, og med en herlig 80-tallsstemning. Flott film. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tøff film det ja. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen andre en meg som gleder seg til Tim Burtons 'Alice In Wonderland'? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gi Depp til Scorsese og DiCaprio til Burton, så skal jeg vurdere å bli litt spent på resultatet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Depp+Scorsese kunne vært jævlig rått. Noe Goodfellas møter Public Enemies. Kunne vært kult å se Depp som en playboy på kongen av riket, noe ala Tony Montana. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Eller Raging Bull møter Edward Scissorhands. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da ble jeg brått kraftig uenig... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du er ikke fan av gore? :!: Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har sett Mulholland Drive på Blu-Ray og kan si om det er en bra utgivelse? Ikke kjøp den. Det kommer en StudioCanal-utgivelse snart, tipper den vil være av bedre kvalitet. StudioCanal er nok ikkje noko kvalitetsteikn... Den nordiske BDen av Mulholland Drive er visstnok dårlegare enn HD DVDen frå StudioCanal, då, så den vert kanskje marginalt betre. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 "Poe", en biografi om Edgar Allan Poe i filmform, skutt i svart/hvitt, med Leonardo Di Caprio som Poe og Emma Watson som Virginia Clemm, regissert av Tim Burton. Ravner. Uggenhet. Skygger. "Moby Dick", med Johnny Depp som Ishmael og Daniel Day-Lewis som Ahab, regissert av Martin Scorsese. Hav. Uggenhet. En diger hval. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Edward Scissorhands i Raging Bull/Rocky 4 hadde blitt en kul splatterfilm. Clerks er bra uansett om du kjenner alle refereransene eller ikke. Å ta dem blir bare en ekstra bonus. Kevin Smith er en sånn morsom mann på en veldig folkelig måte så "alle" tar humoren hans. Endret 23. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Visste ikke at det var mulig å sovne under film. Hvis jeg er så trøtt setter jeg på pause og legger meg. Jeg og. Aldri sovnet verken under film eller tv. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hmm... Jeg bruker hvertfall TV som sovemedisin hvis jeg ikke får sove om kveldene, blir alltid trøtt av å stirre noen minutter på skjermen. Har vel hendt et par ganger at jeg har duppet av på kino, men aldri direkte sovet under en film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ser alltid på crap på TV før jeg sovner jeg også, men jeg tror aldri jeg har sovnet under en film. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Eller Raging Bull møter Edward Scissorhands. Raging Scissorhands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå