Skumtroll Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Mamma har aldri sett en film helt ferdig i ett tak, hun er notorisk på sovne av når hun ser film. Samme med min mor, altså har jeg det kanskje derifra, men hun har aldri sovnet på kino, noe som er mitt aller største problem. Selv da jeg se på Twilight tidligere i dag (rundt klokken 3), presterte jeg å sovne. Takk for alle tips, får håpe det er en løsning på problemet mitt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Noen som har sett Mulholland Drive på Blu-Ray og kan si om det er en bra utgivelse? Ikke kjøp den. Det kommer en StudioCanal-utgivelse snart, tipper den vil være av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Visste ikke at det var mulig å sovne under film. Hvis jeg er så trøtt setter jeg på pause og legger meg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vel, etter min mening er det en del faktorer som spiller inn når det kommer til soving under filmtitting - som for eksempel hvor behagelig sofaen er, hvor trøtt man er og hvor interessert man er i film i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Moon var kjempebra. Skjønner ikke helt hva folk mener med at den var vanskelig å forstå og at man måtte konsentrere seg mye for å skjønne den, den sier det jo til deg i klartekst. Endret 22. februar 2010 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Moon var kjempebra. Skjønner ikke helt hva folk mener med at den var vanskelig å forstå og at man måtte konsentrere seg mye for å skjønne den, den sier det jo til deg i klartekst. Akkurat det har jeg ikke hørt om filmen. Det jeg derimot har hørt av kritikk var at traileren avslørte så mye at man visste hva man gikk til (i forhold til "tvist") tidlig og at etter den blir avslørt er det kun skuespill filmen hviler på og ikke god "storytelling". Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Vel, etter min mening er det en del faktorer som spiller inn når det kommer til soving under filmtitting - som for eksempel hvor behagelig sofaen er, hvor trøtt man er og hvor interessert man er i film i utgangspunktet. Kanskje det bare er jeg som har søvn problemer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) [quote name='Skumtroll' date='22. februar 2010 - 17:19' timestamp='1266877176' Selv da jeg se på Twilight tidligere i dag (rundt klokken 3), presterte jeg å sovne. Selv da ...? Endret 22. februar 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Holy beep. Mulig å sovne på kino??????????????????????????? Hva skjer her? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg sovnet under The Dark Knight på kino. Slå den! Var veeeeldig trøtt ja. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg husker pappa sovnet av mens jeg og han var på kino for mange herrens år siden - vi så xXx 2. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Holy beep. Mulig å sovne på kino??????????????????????????? Hva skjer her? Eg somna under Matrix Revolutions og GI Joe... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Var å så The road i kveld. Må virkelig si jeg liker den kalde, realistiske jævlige følelsen filmen gir. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har sovnet på kino minst tre ganger. Hulk 2, Pokemon the Movie og LionWitchWardrobe. 90kr i dass. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synd, det var jo virkelig noen kremfilmer du sovnet til. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg var veldig nær å duppe av under 2012, men jeg hadde drukket noen øl før vi ankom kinoen. Holdt meg våken med å sitte og lese trivia om filmen på Imdb på mobiltelefonen min. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har sovnet på kino minst tre ganger. Hulk 2, Pokemon the Movie og LionWitchWardrobe. 90kr i dass. Jeg prøver å finne ut hvilken film du synes det ikke passet seg å sovne til. Foreløpig gjetter jeg på Pokemon the Movie. Sovnet forøvrig greit under andre visning av Hancock på kino. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Selv etter 36 timer uten å sove har jeg aldri sovnet på kinoen, selv ikke når jeg var å så Atter en konge på premiere dagen etter en tilnærmet periode med LAN sovnet jeg. Har faktisk aldri sovnet til en film i det hele tatt, setter jeg på en film ser jeg hele filmen og kino er ikke noe untak. Eneste filmen jeg skulle likt å sove gjennom er Max Payne, å sitte å se voldtekten av en av de desidert beste spill historien som kunne potensielt blitt en bra film ble litt mye. Var litt småforbannet når jeg gikk ut av salen da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg pleier å slå på film når jeg er småtrøtt og vil bare ha noe å underholde meg gjennom overgangen. Jeg slår også på en film hvis jeg skal rettferdiggjøre ovenfor daten at vi skal legge oss ("Jeg har kost meg kjempemasse ikveld, vi skal ikke slå på en film?" "Jo, jeg har nettopp lastet ned 2012 på PCen, vi skal ikke bare slenge den opp på skjermen og legge oss under dynen?"). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Var å så The road i kveld. Må virkelig si jeg liker den kalde, realistiske jævlige følelsen filmen gir. Det dystopiske ved filmen vekker min oppmerksomhet. Et anti-utopisk miljø og skildring slår ikke feil. Må ses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå