Juleniss1 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Den er visst noe av det værste du kan bruke pengene på. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Holy *beeping* shit, så akkurat Brand Upon the Brain (2006). Genial! 10/10. Er vel nesten ikke annet å si at du må se den selv. Dette var min andre Maddin og han er definitivt på vei til å bli en av mine favoritt regisører. Hvis hans andre filmer er like gode som denne og My Winnipeg har jeg funnet en gullgruve. Hvis du aldri har sett en Guy Maddin film er det Dusan Makavejev stilen hans minner mest om. Anbefales på det sterkeste!!! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Brüno er oppskrytt. Var litt morsom til tider, men var ikke vanskelig å se at mye av det som skulle fremstå som ekte var dårlig skuespill. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oppskrytt? Har den noen annet rykte enn å være elendig? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Halo Legends var fin sovemedisin, jeg sovna midt på dagen, det skal endel til før jeg gjør det... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Misliker du Jessica Alba? Da bør du kanskje se The Killer Inside Me. Enda en film som ble for grafisk for mange. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 I Brüno, er "intervjuet" med Harrison Ford ekte? Synes det var hysterisk morsomt, men har bare sett det ene klippet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som har sett Legion? syns det var en gasnke interssant film, litt freaky, men også morsom, uten å egentlig prøve på det. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Noen som har sett Legion? syns det var en gasnke interssant film, litt freaky, men også morsom, uten å egentlig prøve på det. Nei, men den virker spennende og er interessert i å se den. Hvor så du den, Kino eller nedlastet? Endret 20. februar 2010 av ......... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Legion, nja, har ikke sett den (har ikke kommet hit enda, meget treg kino) men tror jeg skal. Slik sett ser den litt interesang ut men der er noe som er litt "meh" over den. Må se den dog bare for å se hvor mye "meh" den er. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg må si jeg gleder meg mere til Inception. Den ser spennende, interessent og litt forvirret ut. Regi av Christopher Nolan og hovedpersonen spilles av Leo DiCaprio. Gleder meg litt til å se hvordan resultatet mellom Nolan og DiCaprio blir. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hm, tror jeg holder øynene åpen for denne også, vet ikke helt hvor jeg setter den så blir vel en titt på den og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så Shutter Island på kino i kveld. Kan rapportere at den er utrolig bra. Den er aldri kjedelig, konstant fengende og den twister hodet ditt ett par, tre ganger. Akkurat slik jeg elsker. Den må sees. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så Shutter Island på kino i kveld. Kan rapportere at den er utrolig bra. Den er aldri kjedelig, konstant fengende og den twister hodet ditt ett par, tre ganger. Akkurat slik jeg elsker. Den må sees. Agree, agree and agree Kan informere om at boken er enda litt bedre. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jepp, synd premieredagen til Shutter Island ble forskjøvet seks måneder, ellers kunne den ha vært en Oscar-kandidat. Lenke til kommentar
......... Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jepp, synd premieredagen til Shutter Island ble forskjøvet seks måneder, ellers kunne den ha vært en Oscar-kandidat. Joda sant nok. Men da har jo filmen mange sjanser dette året da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg begynner å se virkelig fram til å sitte altfor lenge oppe og se på Oscar-utdelinga. Husker aktiviteten i Oscar-tråden tok helt av med over 100 brukere samtidig klokka 5 natt til en mandag. Det var tider Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Gleder meg noe hinnsides jeg også Håper vi finner en bra stream... Jeg regner med NRK ikke skal sende utdelingen((?)men OL skal de selvfølgelig vise!) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Var bra steming i Oscar-tråden fjor ja. Gleder meg til å sitte oppe og følge med. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Gleder meg noe hinnsides jeg også Håper vi finner en bra stream... Jeg regner med NRK ikke skal sende utdelingen((?)men OL skal de selvfølgelig vise!) Nå kan det jo hende at OL-sendingene, som i tillegg går på en tid av døgnet flere er våkne, skaffer et større publikum enn denne utdelingen da. Endret 21. februar 2010 av luser32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå