Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Noen som har tips til meg? Gode/ålrighte filmer (trenger ikke nødvendigvis å være oscar-materiale....) om en seriemorder? se7en, zodiac feks er ekstremt spennende filmer. Noe i den gata hadde vært artig. Edit: Trenger ikke å være basert på virkelige hendelser. Endret 18. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Mr. Brooks. Edit: Se7ven er ikke basert på virkelige hendelser, Game. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg vet det ZU'KKER, var bare litt kleint formulert. Takk for tips pews, jeg "kjøper" den nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Summer of Sam er ikke en film jeg kaller spennede,dog passer din forklaring angående hva du ser etter Ga(y)me. Sleng på From Hell\Leon så har du en helaften. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Summer of Sam.. Uff, kjedelig, den handler mer om menn som knuser flasker i hodet sitt, enn Sam selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sa jo at den ikke er spennede, typisk Spike Lee film. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 neida, bare husker vi var en gjeng som ble lurt. Eller... det står jo ting bak på coveret, vi lurte oss selv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Takk for tipsene, men de har jeg sett ZU. Leon/FM er spennende og gode filmer, mens Summer of Sam var bøtta med dritt. Keep em coming om du/dere har flere på lur. Edit: Slike filmer feks. Endret 18. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Om du har like mye sans for Michael Rooker som meg bør du sjekke ut: Henry: Portrait of a Serial Killer. AH, du vil ha filmer som er elendige ja, da foreslår jeg Transformers II og Battlefield Earth. Edit: Tror faktisk du vil like Taking Lives, handler om seriemorder OG har Angelina Joile(naked too). Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg skal snart "laste ned" en film som heter Tony. tror den handler om mord. AH, du vil ha filmer som er elendige ja, da foreslår jeg Transformers II og Battlefield Earth. lol, nå var du urettferdig mot The Bone Collector. Endret 18. februar 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Om du har like mye sans for Michael Rooker som meg bør du sjekke ut: Henry: Portrait of a Serial Killer AH, du vil ha filmer som er elendige ja, da foreslår jeg Transformers II og Battlefield Earth. Punkt 1. Takk for tipset, filmen så interessant ut og er på "kjøpelisten" min. Punkt 2: Hvordan kan du være kresen, du er jo Liverpool supporter. (Game 1 ZU 0) Edit: Sett Taking Lives og den var helt ok. God underholdning Endret 18. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Syns du virkelig den kommentaren var verdt et mål? Forventer mer fra deg i grunn. Jeg blir skuffet over hvor mye du skuffer meg. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Cheapshot, men jeg tar deg jeg får. Den var ikke av din kvalitet fra her om dagen, men var heller ikke så ille at jeg skjemmes. Er ikke fornøyd med meg selv, men er langt nede etter forrigårs og må øke selvtilliten med små sleivspark før jeg tilbake i godt gammelt slag og netter på bestilling. Natta Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Vil anbefale My Winnipeg (2007) til alle. Ekstremt morsom og underholdende. En av tiårets aller beste komedier, samt en av tiårets mest særegne og kreative filmer. Noen som har tips til meg? Gode/ålrighte filmer (trenger ikke nødvendigvis å være oscar-materiale....) om en seriemorder? se7en, zodiac feks er ekstremt spennende filmer. Noe i den gata hadde vært artig. Edit: Trenger ikke å være basert på virkelige hendelser. Jeg velger å ikke ta med noen skikkelige slashere siden det ikke ser ut som det er slikt du er ute etter: Her er noen av de beste: Peeping Tom Badlands Frenzy M (31) 10 Rillington Place Memories of Murder The Silence of the Lambs The Devil's Rejects (veldig blodig) Dressed to Kill Psycho (60) Svarte komedier: Man Bites Dog Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon American Psycho Natural Born Killers Ikke så altfor mørk komedie: Time After Time Endret 18. februar 2010 av Crinderman Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Damn. Jeg og roomien så på Twin Peaks episode 3 da vi kom hjem fra byen inatt. Jeg var passe full og klarte ikke helt å få med meg så mye, bortsett fra en dverg som sjokkerte meg ganske mye. Må nok se den episoden igjen nå Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 fyyyy, må ikke se Twin Peaks i fylla! Det er det for bra til Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har sett den på nytt nå, og det er jeg glad for. Var ikke så mye jeg følte jeg hadde sett før her, hehe. Fin episode, og regner med at mange av seerne ble sjokkerte da de så denne på begynnelsen av 90-tallet. De forventet en ganske normal kriminal-serie, men så sjokkerer Lynch med en del surrealistiske elementer, som gjør at den tar en helt ny vending. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Når skal David Lynch lage ny film? Off, lenge siden Inland Empire...Han jobber med masse små produksjoner og annet div. Han har f.eks vært produsent på Herzog's My Son, My Son, What Have Ye Done (2009). Får håpe han kommer med ny film snart. Har sett den på nytt nå, og det er jeg glad for. Var ikke så mye jeg følte jeg hadde sett før her, hehe. Fin episode, og regner med at mange av seerne ble sjokkerte da de så denne på begynnelsen av 90-tallet. De forventet en ganske normal kriminal-serie, men så sjokkerer Lynch med en del surrealistiske elementer, som gjør at den tar en helt ny vending. Det stemmer, hilsen min mor og far. Faren min ligger på sykehuset for tia, og tar et gjensyn med hele serien, hehe. ^^ Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk for tipsene, men de har jeg sett ZU. Leon/FM er spennende og gode filmer, mens Summer of Sam var bøtta med dritt. Keep em coming om du/dere har flere på lur. Edit: Slike filmer feks. Hva med Perfume? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Er det nokon som kan anbefale meg nokre skikkelig gode feelgood-filmar? Endret 18. februar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå