Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til meg? Gode/ålrighte filmer (trenger ikke nødvendigvis å være oscar-materiale....) om en seriemorder? se7en, zodiac feks er ekstremt spennende filmer. Noe i den gata hadde vært artig.

Edit: Trenger ikke å være basert på virkelige hendelser.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Summer of Sam er ikke en film jeg kaller spennede,dog passer din forklaring angående hva du ser etter Ga(y)me.

Sleng på From Hell\Leon så har du en helaften.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om du har like mye sans for Michael Rooker som meg bør du sjekke ut: Henry: Portrait of a Serial Killer.

AH, du vil ha filmer som er elendige ja, da foreslår jeg Transformers II og Battlefield Earth.

Edit: Tror faktisk du vil like Taking Lives, handler om seriemorder OG har Angelina Joile(naked too).

Lenke til kommentar

Jeg skal snart "laste ned" en film som heter Tony. tror den handler om mord.

AH, du vil ha filmer som er elendige ja, da foreslår jeg Transformers II og Battlefield Earth.

lol, nå var du urettferdig mot The Bone Collector.

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Om du har like mye sans for Michael Rooker som meg bør du sjekke ut: Henry: Portrait of a Serial Killer

Punkt 1. Takk for tipset, filmen så interessant ut og er på "kjøpelisten" min.

Punkt 2: Hvordan kan du være kresen, du er jo Liverpool supporter. (Game 1 ZU 0)

Edit: Sett Taking Lives og den var helt ok. God underholdning :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns du virkelig den kommentaren var verdt et mål? Forventer mer fra deg i grunn.

Jeg blir skuffet over hvor mye du skuffer meg.

Lenke til kommentar

Cheapshot, men jeg tar deg jeg får. Den var ikke av din kvalitet fra her om dagen, men var heller ikke så ille at jeg skjemmes.

Er ikke fornøyd med meg selv, men er langt nede etter forrigårs og må øke selvtilliten med små sleivspark før jeg tilbake i godt gammelt slag og netter på bestilling.

Natta :)

Lenke til kommentar

Vil anbefale My Winnipeg (2007) til alle. Ekstremt morsom og underholdende. En av tiårets aller beste komedier, samt en av tiårets mest særegne og kreative filmer.

Noen som har tips til meg? Gode/ålrighte filmer (trenger ikke nødvendigvis å være oscar-materiale....) om en seriemorder? se7en, zodiac feks er ekstremt spennende filmer. Noe i den gata hadde vært artig.

Edit: Trenger ikke å være basert på virkelige hendelser.

Jeg velger å ikke ta med noen skikkelige slashere siden det ikke ser ut som det er slikt du er ute etter:

Her er noen av de beste:

Peeping Tom

Badlands

Frenzy

M (31)

10 Rillington Place

Memories of Murder

The Silence of the Lambs

The Devil's Rejects (veldig blodig)

Dressed to Kill

Psycho (60)

Svarte komedier:

Man Bites Dog

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon

American Psycho

Natural Born Killers

Ikke så altfor mørk komedie:

Time After Time

Endret av Crinderman
Lenke til kommentar

Har sett den på nytt nå, og det er jeg glad for. Var ikke så mye jeg følte jeg hadde sett før her, hehe.

Fin episode, og regner med at mange av seerne ble sjokkerte da de så denne på begynnelsen av 90-tallet. De forventet en ganske normal kriminal-serie, men så sjokkerer Lynch med en del surrealistiske elementer, som gjør at den tar en helt ny vending.

Lenke til kommentar
Når skal David Lynch lage ny film? Off, lenge siden Inland Empire...
Han jobber med masse små produksjoner og annet div. Han har f.eks vært produsent på Herzog's My Son, My Son, What Have Ye Done (2009). Får håpe han kommer med ny film snart.

Har sett den på nytt nå, og det er jeg glad for. Var ikke så mye jeg følte jeg hadde sett før her, hehe.

Fin episode, og regner med at mange av seerne ble sjokkerte da de så denne på begynnelsen av 90-tallet. De forventet en ganske normal kriminal-serie, men så sjokkerer Lynch med en del surrealistiske elementer, som gjør at den tar en helt ny vending.

Det stemmer, hilsen min mor og far. :dribble: Faren min ligger på sykehuset for tia, og tar et gjensyn med hele serien, hehe. ^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...