L4r5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg så akkurat Sphere på nytt. Liker sånne filmer som har med sinnet og gjøre, så det ble et gledelig gjensyn. Noen som liker/hater denne filmen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 har en ide til en film som går slik En hau med svenske terrorister begynner å sprenge seg i lufta rundt om kring i usa. og President Thomas J. Whitmore(Pullman) setter sammen et crack team som består av dette. John McClane(Willis) Team leader. dreper terrorister over en lav sko. 'Ash' J. Williams(Campbell) i tilfelle noen av svenskene kommer tilbake som zomies Rambo (stallone) i tilfelle svenskene er komunister Kyle Reese(Biehn) i tilfelle noen av svenskene kommer fra fremtiden/er roboter 'Will' Smith (smith) obligatorisk afro-amerikaner som blir drept først Hunter 'Patch' Adams(Williams) legen på teamet og comic Hunter 'Patch' Adams Buffy summers(Gellar) i tilfelle svenskene er vampyrer/team babe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kan du skrive inn Steven Segall? Og helst la han blir drept på en grusom og forferdelig måte... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 han kan spille en eller annen svenske, som blir tatt av dage ¨på en ironisk måte av en av heltene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kanskje litt feil sted å poste men jeg har i lengere tid hatt lyst til å bearbeide sangene til Joachim Nielsen om til en musikal jeg. Han har så sykt mange sanger som kunne blitt satt sammen til å lage en historie ut av det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvor er Martin Riggs hen? 8382942[/snapback] nja, han og McClane er så like, tror de bare hadde kranglet, desuten hadde Mclane blitt sjalu på Riggs pga. han fremdeles har hår Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er bra for å lage en konflikt innenfor laget. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Mye hår og bedre til å skyte Riggs er jo den halv-psykopaten du trenger i den gjengen der... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kanskje litt feil sted å poste men jeg har i lengere tid hatt lyst til å bearbeide sangene til Joachim Nielsen om til en musikal jeg. Han har så sykt mange sanger som kunne blitt satt sammen til å lage en historie ut av det. 8382959[/snapback] Jeg klarer ikke bestemme meg for om Gerard Way eller Russell Crowe burde hatt hovedrollen. Kanskje Crowe med maskara. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg klarer ikke bestemme meg for om Gerard Way eller Russell Crowe burde hatt hovedrollen. Kanskje Crowe med maskara. 8383097[/snapback] En alkoholisert Crowe hadde vært å foretrekke da, spør du meg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 http://iesb.net/index.php?option=com_xevid...c=detail&id=457 "My name is Optimus Prime". 300 og co kan bare gå og legge seg. Big muther***'in' robots are coming. Ellers, alt dette presidentsnakket gjør at vi er nødt til å ha et valg her. Hvem er tidenes fiktive amerikanske president? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvem er tidenes fiktive amerikanske president? 8383758[/snapback] Jack Nicholson. *hirr hirr* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748937 La valgkampen begynne. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Æsj, den nye Micks Quiz er helt utenfor mitt område. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Æsj, den nye Micks Quiz er helt utenfor mitt område. 8384529[/snapback] Håper de to andre i toppen ikke kan sin fotball. Denne runden bør gå rimelig greit. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg så Kill Buljo i et eller annet filmblad og da stod det en eller annen positiv kommentar ifra QT. Er dette en gimmick pga de lager en parodi på KB, eller er det en kommentar ifra QT himself? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg så Kill Buljo i et eller annet filmblad og da stod det en eller annen positiv kommentar ifra QT. Er dette en gimmick pga de lager en parodi på KB, eller er det en kommentar ifra QT himself? 8384979[/snapback] Jeg tror Tarantino har uttalt seg i filmen. I dagens BA var det et sitat fra Quentin hvor han sa "Jeg digger å bli parodiert", med forklaringen "QT gleder seg til å se Kill Buljo" elns. Tror nok han har sett den. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg er litt skeptisk til parodier, gjør ofte narr av mesterverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå