Coffey Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Endret 13. februar 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe, ja, tok ikke lange tiden før en eller annen parodi på Avatar kom ut, heldigvis en av de bedre. Slutten er definitivt høydepunktet i den filme Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 haha, epic Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hmm, så nettopp Darjeeling Limited av Wes Anderson. Vet ikke helt jeg, helt grei film men ganske så varierende i kvalitet, alt fra skikkelig bra til ganske middelmådig i samme film. Burde jeg sjekke ut Life Aquatic, selv om jeg heller ikke likte Royal Tenenbaums noe særlig? Endret 13. februar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du liker Bill Murray så har det lite å si hva du synes om andre Wes Anderson-filmer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvis du liker Bill Murray så har det lite å si hva du synes om andre Wes Anderson-filmer. I do! Da får vi sjekke den ut en eller annen gang... Endret 13. februar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jeg syns Xtra kan droppe Life Aquatic , de tre filmene er vel nokså like stilmessig? Eller bare virket det slik på meg? men Bill er Bill, ja. Endret 13. februar 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvis du liker Bill Murray så har det lite å si hva du synes om andre Wes Anderson-filmer. Apropos Bill Murray, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg så Zombieland i kveld. Jeg døde av latter av cameoen hans EDIT: Jeg var litt korttenkt med innlegget mitt. Endret 13. februar 2010 av Heilage Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) *idioti* Dette er kanskje den teiteste spoileren jeg har sett i mitt liv. Alt du forteller i spoileren forteller du også i innlegget. Men jeg er helt enig, helt fantastisk og 100% uventet. Endret 13. februar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Awesome shit, denne ser bra ut! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er så sinnsykt spenst på Bioshock (2010) Ser at Wentworth Miller står under "rumored", hva betyr "rumored"? Ken Levine er ganske ny med film, håper det går bra for han :-) Og hva er "screenplay"? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva er google? Jeg har ofc prøvd jeg er ikke helt invalid heller, men fant ikke noe som hadde med film å gjøre.. Hva er spam?! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ser at Wentworth Miller står under "rumored", hva betyr "rumored"? At det ryktes at han skal spille den aktuelle rollen, men at det ikke er bekreftet. Screenplay. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva er google? Jeg har ofc prøvd jeg er ikke helt invalid heller, men fant ikke noe som hadde med film å gjøre.. Hva er spam?! Om du googler "screenplay" sier første treff følgende: "A screenplay or script is a written work that is made especially for a film or television program." Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jeg har ofc prøvd jeg er ikke helt invalid heller, men fant ikke noe som hadde med film å gjøre.. Hva er spam?! De første treffene på begge ordene i google gir deg en god forklaring på det du lurte på. Sånn, det var dagens nitpicking. Nå: Up. Endret 13. februar 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er så sinnsykt spenst på Bioshock (2010) Ser at Wentworth Miller står under "rumored", hva betyr "rumored"? Ken Levine er ganske ny med film, håper det går bra for han :-) Og hva er "screenplay"? Script statusen tilsier at filmen er i skrivende stund. Hvilken format av scriptet er derimot ikke oppgitt, det kan være alt fra pitch til shooting scriptet eller eventuelt Nte utgave av story scrpitet som er under produksjon. Fra Reelempire: "Status on 'Bioshock' movie. While the release of "Bioshock 2" is right around the corner, fans of the videogame are left wondering what the status is on the "Bioshock" movie adaptation that was promised quite sometime ago. According to some sources, pre-production is currently on hold at the moment. "Pirates of the Carribean" director Gore Verbinski was on tap to direct the movie at one point and it was even announced in April that he had walked away from the "Pirates" franchise. Producer Jerry Bruckheimer was trying to get the team back together for a fourth "Pirates of the Carribean" entry, however, there has been no word as to whether or not Verbinski will be returning. If he doesn't, that leaves his slate wide open for a "Bioshock" movie. So what's the good news in the midst of all this? There has been some talk that the reason Verbinski didn't want to return to the "Pirates" franchise was because of his continued work on the "Bioshock" adaptation. Lets hope this is true!" Kilde Juan Carlos Fresnadillo står derimot oppført som regisør, og med tanke på 28 weeks later er det mulig at det blir noe av dette, men, usikker slik sett ettersom han ikke har noe mer å vise til enn en splatter zombie film. En ting er dog sikkert, det blir nok sikkert ikke noe Bioshock i 2010. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er så sinnsykt spenst på Bioshock (2010) Ser at Wentworth Miller står under "rumored", hva betyr "rumored"? Ken Levine er ganske ny med film, håper det går bra for han :-) Og hva er "screenplay"? Script statusen tilsier at filmen er i skrivende stund. Hvilken format av scriptet er derimot ikke oppgitt, det kan være alt fra pitch til shooting scriptet eller eventuelt Nte utgave av story scrpitet som er under produksjon. Fra Reelempire: "Status on 'Bioshock' movie. While the release of "Bioshock 2" is right around the corner, fans of the videogame are left wondering what the status is on the "Bioshock" movie adaptation that was promised quite sometime ago. According to some sources, pre-production is currently on hold at the moment. "Pirates of the Carribean" director Gore Verbinski was on tap to direct the movie at one point and it was even announced in April that he had walked away from the "Pirates" franchise. Producer Jerry Bruckheimer was trying to get the team back together for a fourth "Pirates of the Carribean" entry, however, there has been no word as to whether or not Verbinski will be returning. If he doesn't, that leaves his slate wide open for a "Bioshock" movie. So what's the good news in the midst of all this? There has been some talk that the reason Verbinski didn't want to return to the "Pirates" franchise was because of his continued work on the "Bioshock" adaptation. Lets hope this is true!" Kilde Juan Carlos Fresnadillo står derimot oppført som regisør, og med tanke på 28 weeks later er det mulig at det blir noe av dette, men, usikker slik sett ettersom han ikke har noe mer å vise til enn en splatter zombie film. En ting er dog sikkert, det blir nok sikkert ikke noe Bioshock i 2010. NOOO!! Etter at jeg så en kamerat spille gjennom spillet 1 dag etter rls har jeg lurt på om det kommer til å bli film av dette... Har gleda meg til denne lenge Storyen er jo så awesome... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Script statusen tilsier at filmen er i skrivende stund. Hvilken format av scriptet er derimot ikke oppgitt, det kan være alt fra pitch til shooting scriptet eller eventuelt Nte utgave av story scrpitet som er under produksjon. Så du tror det er sannsynlig at en film som har fått grønt lys enda pitches? Da tror jeg du har misforstått hva en pitch er. Regissøren er for øvrig tidligere Oscar-nominert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Pitch er vel når en entusiastisk filmskaper drar til Warner Bros og sier "Hey jeg vil lage en film der ninjas dreper pirater som egentlig er lara croft, men det ligner litt på pirates of the carribbean også skal det være superhelter med". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå