Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hva med Døden på Oslo S-skittent? Var jo rimelig døøørty det dopmiljøet Filla og Stein vanket i..hvertfall når pelle og proffern dro til bygården for å spørre hvor Filla er. Slitent okkupert blokkhus med masse knuste vinduer, Nedsarvet oppgang med hengte dokker i trappene, og vakter med kniv i mørket. Og inne i leiligheta til dopfesten satt folk og spøy på gulvet eller sto på badet og grein helt for seg selv..de hårde 80-talls dager. Endret 12. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er slik skittent jeg liker det. Noen burde nesten lage en film om Hausmania-okkupasjonen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hmm, merker jeg ikke følger så godt med på filmnyheter for tiden Christopher Nolan + Supermann? Vel, muligens delvis. http://www.superherohype.com/news/supermannews.php?id=9058 Gidder Nolan det, da? Er det dette han egentlig vil, altså lage superhelt filmer? Han laget Batman, som er en superhelt. Med mindre noen er i den oppfattelsen av at Batman, slik Nolan presenterer han, ikke har superkrefter når han er i drakten sin. Evt om noen mener etikken til Batman ikke er heltemodig da (da blir han evt. en superskurk i deres øyne). Godeste batsyboy faller i samme klasse som Iron Man. Deres umenneskelige krefter fås gjennom teknologi. Samtidig er jo de "menneskelige" kreftene som Bruce Wayne får temmelig virkelighetsfjerne. Store regissører er ikke redd for å lage filmer som er virkelighetsflukt. Om en som Nolan ikke hadde ønsket å lage filmer om romvesen eller rent eventyr, ville han vært en fryktelig svak regissør på det kreative plan. Men det tror jeg ikke er tilfellet, in Nolan we trust Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Deilig! Idag kom, The Godfather collection boksen på blu ray! Passet ganske bra og få den på en fredag. Har ikke fått sett noen av de filmene enda. Så dette skal bli interessant. ^^ Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Trur eg skal få sett min første Film-Noir film no. Valget fall på Double Indemnity, har eg mykje å sjå fram til? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er filmer jeg liker bedre enn Double Indemnity, men du vil ikke kjede deg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Syntes filmen er bra, skal litt til for å kjede seg. The Night of the Hunter er vel muligens min favoritt i sjangeren. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 in Nolan we trust Da har vi iallefall en veldig flink gutt på jobben, selv om jeg helst ser en annen mester i sving når det gjelder Supermann. Bare det er folk som vet hva de driver med, så er jeg ganske fornøyd.. Når det er sagt, Singer er jo en veldig god regissør, men Superman Returns var ikke det jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 ”Kult, hvor/når/hvordan så du denne?” På Cinemateket, fekk invitasjon på Facebook eller Twitter. Var i haust ein gong. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Er Recount noe særlig, går på tv i kveld.. så lurer på om noen har noen formeninger om denne filmen.. Endret 12. februar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hei, hvordan starter Back to the future (enern)? Tenker på de 10 første sekundene av selve filmen (altså ikke hvem som laget den etc.) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skulle gjerne ha satt den på og sett det, men da hadde det endt med at jeg hadde sett alle tre iløpet av natten, og jeg har mange andre filmer som kommer foran det Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Står plot på wiki. http://en.wikipedia.org/wiki/Back_to_the_Future Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg håper alle her innser at Back to the Future: Part II foregår i 2015. Det er fem år til. Hvor ble det av hovedboardsene? Hva skjedde med Jaws 5-19? Når blir rosa sneakers kule igjen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg håper alle her innser at Back to the Future: Part II foregår i 2015. Det er fem år til. Hvor ble det av hovedboardsene? Hva skjedde med Jaws 5-19? Når blir rosa sneakers kule igjen? Som du sier selv - det er fem år til. Jeg er overbevist om at vi får hoverboards innen den tid. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Filmer som er "basert på virkelige historier/hendelser" Vil det si at filmen vil gå etter akkuart hva denne personen sier/ eller boken sier? Eller er det lov til å legge inn "noe ekstra" f.eks gjøre ting litt mer dramatisk/emosjonell enn det egentlig var? eller endre på noe av den virkelig hendelsen? Hva er det som er tilat, og ikke tilat når det kommer til slike filmer(som er basert på virkelige hendelers) Kunne noen fortelle meg litt om det, eller evt sende meg link angående det? Endret 12. februar 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Alt er tillat, hvor mye du godtar er opp til deg. Også når det står basert så er ikke det det samme som å si at "dette er en sann historie". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis jeg forteller en historie på en fest for å underholde de som er der så er det "basert på en sann historie". Det vil si at den er inspirert av noe som skjedde, men jeg har gitt den en bedre oppbygging, en bedre tvist og en mer tilfredsstillende avslutning. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Palestinere påvirket av Avatar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er ikke tilfreds før all Avatar-hentaien treffer 4chan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå