Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, merker jeg ikke følger så godt med på filmnyheter for tiden

Christopher Nolan + Supermann? Vel, muligens delvis.

http://www.superherohype.com/news/supermannews.php?id=9058

Gidder Nolan det, da? Er det dette han egentlig vil, altså lage superhelt filmer?

For meg hadde det holdt med 1 super-franchise.. Etter det må vi tilbake til det mer "seriøse".

JJ Abrams burde få jobben.

Lenke til kommentar
Jeg unngår filmnyheter. Finnes det ikke en teaser-trailer ute så finnes ikke filmen, og da gir jeg faen. Development hell har brent meg nok ganger til at jeg ikke kan henge meg opp i hva som kanskje skjer.

Jeg beundrer din styrke. Personlig ble jeg stresset av Dottens innlegg..

ooo, jeg håper Doomsday kommer

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Jeg unngår filmnyheter. Finnes det ikke en teaser-trailer ute så finnes ikke filmen, og da gir jeg faen. Development hell har brent meg nok ganger til at jeg ikke kan henge meg opp i hva som kanskje skjer.

Jeg beundrer din styrke. Personlig ble jeg stresset av Dottens innlegg..

ooo, jeg håper Doomsday kommer

Går så greit at.

1246005719465_802.jpg

Lenke til kommentar

Blade Runner er veldig laaaaaaaaaaaaangsom, da. Er mere en stemningsfilm enn actionfilm, selv om det er små bursts med action innimellom alle de regntunge, filosofiske scenene og Vangelis' uendelig vakre synthmusikk. Den blir fort kjedelig hvis man er ukonsentrert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf
En Ganske Snill Mann

Hans Petter Moland kommer med ny film, jeg gleder meg som faen, har på følelsen at dette blir den beste norske filmen på lenge!

Så kul ut den, Skarsgård er jo flink. Kunne for så vidt greidd meg uten Hennie, har av en eller annen grunn blitt lei av trynet hans :p

Lenke til kommentar
Blade Runner er veldig laaaaaaaaaaaaangsom, da. Er mere en stemningsfilm enn actionfilm, selv om det er små bursts med action innimellom alle de regntunge, filosofiske scenene og Vangelis' uendelig vakre synthmusikk. Den blir fort kjedelig hvis man er ukonsentrert.

Må nesten sette på Blade Runner igjen snart. Jeg tror nok den kan lande helt i toppen blant mine favorittfilmer etter et gjensyn. Det er så utrolig vakker stemning i den filmen. Vangelis' musikk passer perfekt.

Lenke til kommentar

The master at work. Yamaha CS-80 er den mest kjente synthen han brukte, fordi den har "den" blade runner sounden. Det er den SVÆRE i midten.

Og er nesten umulig å få tak i den dag i dag til under 50000 restaurert. Det er den ultimate runkesynthen for entusiaster som meg. Og veier 200kg. Akk ja.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hans Petter Moland kommer med ny film, jeg gleder meg som faen, har på følelsen at dette blir den beste norske filmen på lenge!

Så kul ut den, Skarsgård er jo flink. Kunne for så vidt greidd meg uten Hennie, har av en eller annen grunn blitt lei av trynet hans :p

Eg såg den på ei testframsyning, då var namnet Regnskap.

Skarsgård gjer ein veldig god innsats, og Hennie var faktisk veldig annleis enn vanleg.

Filmen viser eit veldig skittent og ekkelt Oslo, og det likte eg. (Er frå Oslo sjølv altså, om enn nynorsken er noko utypisk.)

Det var ein del effektar, musikk og sikkert klypping som ikkje var på plass då eg såg filmen, og eg kjem nok til å sjå¨den på nytt.

Lenke til kommentar

Skarsgård gjer ein veldig god innsats, og Hennie var faktisk veldig annleis enn vanleg.

Filmen viser eit veldig skittent og ekkelt Oslo, og det likte eg. (Er frå Oslo sjølv altså, om enn nynorsken er noko utypisk.)

Det var ein del effektar, musikk og sikkert klypping som ikkje var på plass då eg såg filmen, og eg kjem nok til å sjå¨den på nytt.

Har nå alltid hatt den oppfatningen av Oslo.

Lenke til kommentar

Kult, hvor/når/hvordan så du denne? Og Aksel Hennie i en birolle som gangster er bare kult synes jeg, han er jo flink liksom, heller han enn en eller annen dårlig tufs..

Har nå alltid hatt den oppfatningen av Oslo.
lol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...