Dorian Gray Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja jeg liker Avatar, og? Sist jeg sjekket gikk de harde diskusjoene rundt Avatar på historien, ikke andre elementer. Ja, jeg henviste til dine angrep på alle klisjeene i MI:3. Cruise sin beste rolle må jo være i Magnolia. "What am I doing? I'm quietly judging you". Hele den intervjuscenen der er helt herlig. PTA, altså. For en mann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bryr meg aldri om hva skuespillerne måtte gjøre på fritiden. Chuck Norris er diehard kristen-forkjemper (spilte inn reklamefilmer for Mike Huckabee i valgkampen f.eks.), men jeg tenker ikke på det når jeg ser Delta Force. Ei heller at Tom Cruise hoppet i sofaen til Oprah (å gid) eller er rallende gal prest i Scientologimenigheten når jeg ser Top Gun eller MI2. Cruise er en av min tids største skuespillere etter min mening. Endret 11. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er jo uansett fasjinerende hvordan noen kan være til tider briljante på ett felt, samtidig som de virker fullstendig lobotomerte i andre sammenhenger. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Tom er definitivt sjef i Magnolia, også verdt å se i Eyes Wide Shut og Born on the Fourth of July. De tre beste etter min mening, men jeg har ikke sett Rain Man. Hvilke andre er han the king i? Collateral definitivt. Eneste Tom filmen jeg på en måte "ikke" har sett Tom. I de fleste filmene er han liksom bare Tom. Men synes han har klart og skille seg ut her. Han gjør et godt stykke skuespill. Min favoritt hitil. Har ikke sett så mange filmer av han heller. Collateral er hans mest overbevisede rolle jeg har sett hitill. Endret 11. februar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bryr meg aldri om hva skuespillerne måtte gjøre på fritiden. Chuck Norris er diehard kristen-forkjemper (spilte inn reklamefilmer for Mike Huckabee i valgkampen f.eks.), men jeg tenker ikke på det når jeg ser Delta Force. Ei heller at Tom Cruise hoppet i sofaen til Oprah (å gid) eller er rallende gal prest i Scientologimenigheten når jeg ser Top Gun eller MI2. Cruise er en av min tids største skuespillere etter min mening. Støtter deg på denne, Bytex! Da tenker jeg på delen hvor jeg ikke bryr meg om hvor dust folk er "off-screen", så lenge de leverer "on-screen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Cruise overbeviser i Collateral. Bare synd for han at Foxx er enda noen hakk bedre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Var som med Mel Gibson det. Se filmen hos Youtube Ikke fred å få Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tom er definitivt sjef i Magnolia, også verdt å se i Eyes Wide Shut og Born on the Fourth of July. De tre beste etter min mening, men jeg har ikke sett Rain Man. Hvilke andre er han the king i? Du har sikkert sett den, men jeg synes han spiller veldig bra i Minority Report, som også er en bra film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 A Few Good Men (1992) Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Blei litt dødt her nå. Cyphe far. Har du fått tatt deg til rette og slått på Terminator 2 enda eller ? Du må ikke skuffe meg nå! EDIT: Nei faen. Stemmer. Han er på sånn hytte tur han nå ^^ Endret 11. februar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Vanskeligheter med å velge nattens film. Bladerunner eller Gran Torino? Ikke sett noen av de. Endret 12. februar 2010 av Anti LFC Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Eg vil anbefale Gran Torino! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Heller mot den ja. Mest fordi at den er kortest og jeg er trøtt Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blei litt dødt her nå. Cyphe far. Har du fått tatt deg til rette og slått på Terminator 2 enda eller ? Du må ikke skuffe meg nå! EDIT: Nei faen. Stemmer. Han er på sånn hytte tur han nå ^^ Hva er det du sier?? Har han ikke..? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Vanskeligheter med å velge nattens film. Bladerunner eller Gran Torino? Ikke sett noen av de. Bladerunner er oppskrytt imo. Den krever også mer av seeren, så hvis du er slækk og bare vil ha noe å glo på ville jeg definitivt sett på Gran Torino. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du tar selvfølgelig feil angående Blade Runner. Ikke i samme liga, men Gran Torino var overraskende god med Clintern i en av sine herligste roller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blade Runner > Gran Torino. Uansett trøtt eller ikke. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Gran Torino er hemmet av dårlige skuespillerprestasjoner i birollene, er nå min mening. Ingen dårlig film dog. Fikk selv sett The Elephant Man for første gang i kveld, i en strålende BD-utgivelse. Veldig fin film. Merker jeg blir mer og mer glad i David Lynch som årene går. Endret 12. februar 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gran Torino er hemmet av dårlige skuespillerprestasjoner i birollene, er nå min mening. Ingen dårlig film dog. Var det biroller i den filmen? Det så jeg aldri, jeg ble blendet av Clintern. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Clint leverar ei kjemperolle i den filmen, ja! Eg vart visst sitjande å sjå Paths of Glory no. Vert nok endå ein trøytt dag på skulen i morgon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå