Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Bor midt i Oslo, så er vel ganske sannsynlig at den går på en eller annen kino en gang. Det er enklere da mener du?

Hvis jeg sliter med å motivere meg selv til å se en film så ser jeg den med venner som vil se den, evt prøver å få den med meg på kino. Det er lettere å sette seg 100% inn i stemningen da, uten å bli fristet til å lese trivia-siden dens på IMDb eller finne frem mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holy shit, det er bekreftet av Tom Cruise skal spille Hunt i Mission: Impossible 4, og den blir regissert av J. J. Abrams! :D

Betyr kanskje ikke så mye for dere, men for meg er Mission: Impossible 3 min favorittactionfilm, og Star Trek er hittil favoritten min fra i fjor, sammen med The Hurt Locker. J. J. Abrams kan rett og slett ikke gå feil, hittil i allfall, og Tom Cruise er favorittskuespilleren min, og de funker veldig bra sammen, så dette blir nok bra. :D

Lenke til kommentar

JJ Abrams står kreditert som Director/Producer og story.

M:I filmene har aldri fenget meg, mye grunnet den elendige fremføringen av Tom Cruise. Synes mannen er tilnærmet talentløs som skuespiller og det er få filmer han faktisk kan ta på seg å ha gjort en bra jobb i i mine øyne. M:I 3 var en elendig afære av klisje action med klisje dialoger i en klisje historie med en av hollywoods mest klisjefylte slutter.

Så jeg blir nok å styre langt unna M:I 4.

Lenke til kommentar
JJ Abrams står kreditert som Director/Producer og story.

"The studio, Cruise and Abrams are in now the process of identifying a director for the film." - Comingsoon.net

"Paramount looks to be going full steam ahead on the next Mission, with Josh Applebaum and Andre Nemec already busy on the script and the studio on the hunt (no pun intended) for a director – Abrams is not returning to the helm." - Empireonline.com

Lenke til kommentar
Hjeeelp!

Blei overfalt av en mann på platekompaniet idag, da jeg skulle kjøpe District 9. Han fikk fullstendig anfall.

Han nektet meg og kjøpe den. Han sa den var orntlig dritt, at det var wannabe alien film. Faen ikke verdt de penga!

What to do, politisak ?

Ikkje av ein som var tilsett der, vel? Kan eg spørja om kor gamal du er?

EDIT: Sorry, ser du er 16 år.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Jeg ville ringt til Platekompaniet straks, hvis du fikk noe skader så ville jeg tenkt på politi.

Om du ikke skjønte det så var det en smule ironi MEN!

Han var nok truende faktisk,at det var litt skremmende. Kanskje jeg skal kontake platekompaniet og bare si fra, så de vet om det. Ikke at jeg ble veldig skremt,siden jeg driter egentlig i det.

Men trur det kunne hvert veldig ubehagelig for en del andre mennesker.

Lenke til kommentar
Den er ikke så dårlig at jeg ville overfallt folk, den er jo faktisk ganske ok. Overfallt - slengt i bakken og banka opp?

Som sagt så la jeg en liten smule ironi i saken.

Men om jeg ikke hadde svart tilbake,og om jeg hadde virka redd så forudrer det meg ikke om han hadde gjort det.

Skal kontakte platekompaniet så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var litt merkelig når en fyr på gamestop begynte å plapre om at spillet jeg holdt i hånda ikke akkurat var det beste han hadde spilt..som om jeg bare uten mål og mening ville høre hans mening der og da. Han jobba ikke i butikken heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...