Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Jeg klager sjeldent når det er 18-årsgrense, hvis jeg først dater en 17-åring så foretrekker jeg at vi forblir innendørs.

Trodde ikke du brydde deg om hva folk mener!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når får vi se Avatar på Blu-ray i Norge?

Det eneste jeg har fått med meg er at den blir lansert innen juni.

Lenke til kommentar

I et intervju med Cameron anslo han rundt 6 måneder før releasen av blu-ray. Skulle vist legge til rundt 10 min av filmen med materiale som de kuttet vekk fra kino versjonen.

Ble ikke noe extended alla eller directors cut i følge han men mer en fan's cut, for de intereserte.

Lenke til kommentar

I et intervju med Cameron anslo han rundt 6 måneder før releasen av blu-ray. Skulle vist legge til rundt 10 min av filmen med materiale som de kuttet vekk fra kino versjonen.

Ble ikke noe extended alla eller directors cut i følge han men mer en fan's cut, for de intereserte.

Det blir awesome! :-D

Lenke til kommentar

Så "2001: A Space Odyssey" nå, må si jeg skjønte ekstremt lite av den. Fikk med meg greia med HAL og at utstyret mennesker bruker tok over for mennesket på en måte. Men hva som skjedde fra Jupiter og ut skjønte jeg fint lite av gitt :p

Men likte denne bedre enn Clockwork Orange, hvertfall rett etter jeg så den, men trenger nok litt tid å gruble på, slik som med ACO...

Lenke til kommentar
http://www.kubrick2001.com/

Askin' for it ;) Neida. Det er (overaskende nok) ikke dumt det Dorian sier. Det er greit å se den flere ganger før du ser forklaringen på linken.

Hehe, sett den alt :p

Skjønnte hovedlinja, men mange småting jeg ikke oppdaget (f.eks pennen som "forsvinner") som er slikt jeg aldri ville ha plukket opp :p Skjønner fortsatt ikke slutten helt, så må nok sees et par ganger til. Noe jeg forsåvidt hadde gjort uansett :)

Noe jeg nesten funderer enda mer over er det tekniske om hvordan de greide å lage alt det der på 60-talle :wow:

Lenke til kommentar
Noe jeg nesten funderer enda mer over er det tekniske om hvordan de greide å lage alt det der på 60-talle :wow:
I DVD-utgaven min er det mye fet ekstramateriale! Trikset med pennen som svever, f.eks, er at den er satt på en helt gjennomsiktig glassplate som roteres rundt. :) Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg skammer meg litt over at jeg enda ikke har klart å se 2001. Har prøvd 3-4 ganger, men har begynt å kjede meg så kraftig at jeg ikke har giddet mer. :/

Lenke til kommentar

Har selv ikke fått tatt med til rette og sett den enda. Den har sikkert svevd rundt 30 ganger fram og tilbake i ps3'n. :p

Det jeg egentlig er redd for også, er at jeg ikke kommer til og skjønne en dritt av den. Så jeg har tenkt og vente litt med og se den. Så jeg ikke vraker hele første inntrykket på en måte. Lettere sagt,se mere film! Men kunne gjerne tenkt og sett den på kino engang, så vist noen vet om en eller annen gang, så bare si fra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...