toro6 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 2012 kan lastes ned i 1080p.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 2012 kan lastes ned i 1080p.. Stemmer det også xD Vet ikke heeelt om dette er lov men ser ikke hvorfor det ikke skulle vært det 2012.2009.1080p.BD9.x264-BDiSC Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vet ikke heeelt om dette er lov men ser ikke hvorfor det ikke skulle vært det Fordi det er imot norsk lov (...) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vet ikke heeelt om dette er lov men ser ikke hvorfor det ikke skulle vært det Fordi det er imot norsk lov (...) Det er ikke mot norsk lov å skrive ett rls name. Og den er jo ute i Blu-ray(-r) å o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Du skjønner nok hva Cyph mente. For å sette det i klartekst; Det oppfordrer til piratkopiering, noe som strider mot reglementet på forumet. Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du skjønner nok hva Cyph mente. Nei, egentlig ikke, ettersom jeg var skeptisk på om jeg fikk lov å poste rls names i forumet, ettersom det ikke er mot Norsk lov ser jeg ikke noe feil i det, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Du leste tydlighvis bare halve innlegget.. For å sette det i klartekst; Det oppfordrer til piratkopiering, noe som strider mot reglementet på forumet. Endret 8. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du leste tydlighvis bare halve innlegget.. For å sette det i klartekst; Det oppfordrer til piratkopiering, noe som strider mot reglementet på forumet. Vel kanskje du kunne lest litt nøyere og sett at det var redigert innlegg. Og nei jeg oppfordrer ikke til piratkopiering, og hvis jeg faktisk gjør det så lurer jeg på hva i helvete TV2 og VG driver med rundt Mex Manus tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva Tv2 gjør, faller ikke inn under dette forumets reglement. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva Tv2 gjør, faller ikke inn under dette forumets reglement. Oppfordring til piratkopiering er vel også mot Norsk lov, og poste ett rls name for å vide hvilken rls vi henviser til oppfordrer dem ikke noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du leste tydlighvis bare halve innlegget.. For å sette det i klartekst; Det oppfordrer til piratkopiering, noe som strider mot reglementet på forumet. Vel kanskje du kunne lest litt nøyere og sett at det var redigert innlegg. Jeg gjorde det, og jeg har vanskeligheter for å tro at du bruker 3 min på å skrive et så kort innlegg. Uansett, jeg så Jennifers Body nå, den var mildt sagt elendig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 http://www.rockefeller.no/rf140210.html Se fire eksklusive førpremierer på én dag! Her kan du se fire av vårens største filmer på rekke og rad. Alle billettinntektene går uavkortet til Røde Kors sitt arbeid på Haiti. Kl. 13.00: Introduksjon av Sven Mollekleiv, president i Norges Røde Kors. Kl. 13.10: "Nowhere Boy" “Se for deg John Lennons barndom... Liverpool 1955: En oppvakt 15-åring med adferdsproblemer er sulten på opplevelser. I en familie med mange hemmeligheter, slåss to helt spesielle kvinner om Johns fremtid. Mimi, den strenge tanten som har oppdratt ham og Julia, hans fraværende mor som plutselig dukker opp i livet hans.” Kl. 15.30: "I Love You Phillip Morris" Dette er den usannsynlige, men virkelige historien om en karismatisk svindlers ferd fra å være en politimann på landsbygda til å bli en prangende hvitskjortekriminell. En av årets morsomste filmer med stjerneskuespillerne Jim Carrey (Yes Man, Bruce Almighty) og Ewan McGregor (Moulin Rouge, Star Wars) i hovedrollene. Kl. 18.00: "Alle Mine Kjære" ”Alle mine kjære” er basert på en roman av Alice Sebold ved samme navn og er regissert av Peter Jackson. Historien kretser rundt Susie Salmon som kun var 14 år gammel da hun ble drept en desemberdag i 1973, på vei hjem fra skolen. I etterkant av drapet følger hun med fra himmelen på livet til sin familie og jakten på sin drapsmann. Dette er historien om et liv og alt som kom etter. Kl. 20.45: "Kurt Josef Wagle og legenden om fjordheksa" Dette er historien om Kurt Josef Wagle, en førtidspensjonert fisker som må ut i Tappeluftskogen for å lete etter sin bortkomne, homofile sønn Tordenskjold. Han er overbevist om at Tordenskjold er tatt av Fjordheksa og får med seg et følge for å finne han igjen. Blant dem er den lett pedofile ungdomsskolelæreren Gregor som ikke lenger får jobb i Sør-Norge, synske Lillian som har sterke følinger for det meste, den noe triggerglade politimannen Burt-Erik Johansen og ikke minst Rock Fjellstad - den lokale trubaduren, mest kjent for å covre Shakira-låter. Tommy Wirkola er tilbake! Dørene åpner kl. 12.30. 18 år leg. Bill. kr 200,-/300,- (valgfritt) kjøpes i døra eller i forsalg på billettservice.no, Narvesen og 7-Eleven. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har snust på å se film på Rockefeller før, men aldri giddi å dratt, har hørt det er så dårlig egnet å se film der. Kjipe sitteplasser, støy og folk som prater osv, folk som kan fortelle litt om dette dersom de har vært der? I kveld holder jeg meg hvertfall hjemme, men sliter som vanlig med å velge film å sette på. Noen som gidder å hjelpe meg? I dag vurderer jeg: 2046 The Good, The Bad, The Weird Seul Contre Tous (I Stand Alone) The Piano Teacher Gonzo: The Life And Work of Dr. Hunter S. Thompson The Girlfriend Experience Anvil - The Story Of Anvil Where The Wild Things Are Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gonzo: The Life And Work of Dr. Hunter S. Thompson og Anvil - The Story Of Anvil, er begge bunnsolide dokumentarer. Selv koste jeg med veldig med begge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 18 år leg. Æsj.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 18 år leg. Æsj.. Er det ølservering så er det ølservering De burde kanskje ha vurdert å droppe det frankly når de viser disse filmene og ingen er 18-års grense på men men.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Subsidiært kunne de droppet aldergrensen på alkohol, så hadde alle blitt fornøyde. (Jeg rettet en skrivefeil) Endret 8. februar 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Folk under 18 er jo avskyelige uansett, de må få seg noen flere år på baken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Folk under 18 er jo avskyelige uansett, de må få seg noen flere år på baken.Er ikke så lett å bli gammen nei :\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg klager sjeldent når det er 18-årsgrense, hvis jeg først dater en 17-åring så foretrekker jeg at vi forblir innendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå