LukasKasha Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har peiling på hva som skjer med Sin city 2 ? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hadde en av de bedre filmopplevelsene så langt i livet mitt, i dag. Filmen var Good Will Hunting, som jeg synes virkelig hadde alt. Anbefalse på det varmeste (selv om de fleste her antageligvis har sett den før)! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hadde en av de bedre filmopplevelsene så langt i livet mitt, i dag. Filmen var Good Will Hunting, som jeg synes virkelig hadde alt. Anbefalse på det varmeste (selv om de fleste her antageligvis har sett den før)! Brilliant film. Jeg ble sjokkert over hvordan den filmen fikk meg til å virkelig bry meg om karakterene. Rett og slett herlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sitter å leser en cracked artikkel om filmfans, og følte denne beskrivelsen passer mange personer her inne : The Deconstructionist Like a crazy person who loves his bunny so much he decides to take it apart to see how it works. This person can't simply enjoy movies for what they are, but must examine the motive behind every single choice the filmmakers made. Employs useless Philosophy degree on movie nights by lecturing fellow viewers about layers of subtext and symbolism that almost certainly aren't there. http://www.cracked.com/funny-935-movies/ Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hadde en av de bedre filmopplevelsene så langt i livet mitt, i dag. Filmen var Good Will Hunting, som jeg synes virkelig hadde alt. Anbefalse på det varmeste (selv om de fleste her antageligvis har sett den før)! Brilliant film. Jeg ble sjokkert over hvordan den filmen fikk meg til å virkelig bry meg om karakterene. Rett og slett herlig. Det er jævlig snodig å se at det er Gus Van Sant som har hatt regien på den. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sitter å leser en cracked artikkel om filmfans, og følte denne beskrivelsen passer mange personer her inne : http://www.cracked.com/funny-935-movies/ Eg kjente igjen fleire enn den typen der... Denne f eks: The Prophet They think it's their job to outsmart the screenwriter at every turn. As you sit there, deeply engaged in the movie, it is The Prophet's job to look bored, grumbling about how predictable this shit is. Whenever there is a dramatic beat or turns of events, The Prophet is known to roll his eyes and say "called it." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er glad jeg ikke er noen av de stereotypene der, da. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er glad jeg ikke er noen av de stereotypene der, da. Hahaha, eg er ein kombinasjon av fleire av dei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Indie-ana Douche, reporting in. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ingen av de der traff meg noe særlig, men det kan alltids hende jeg hører hjemme under Trivia-Night Champion. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg lastet nettopp ned 2012. Flame meg om dere ønsker det, men det hører med til sjeldenheten at jeg laster ned. Jeg har rett og slett ikke lyst til å bruke penger på denne filmen. Hver gang det byttes location, kommer navnet på stedet opp på skjermen. Er det meningen at dette skal være på russisk? Og er det veldig viktig for å forstå filmen at jeg skjønner hvor de er? Edit: En ting til, disse kineserne som snakker. Det er heller ikke tekstet. Har det noe å si? Endret 8. februar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prophet stemte altfor godt. Misliker det selv, men klarer ikke å forhindre det. Det er en trang Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du har truleg lasta ned ein fil med R5 i namnet. Med andre ord, ei russisk utgåve. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Godt mulig det er en russisk fil, men har det veldig mye å si at stedsnavnene står på russisk? Det prates selvfølgelig engelsk (og litt kinsesisk og fransk), og den er heller ikke tekstet på russisk. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikkje sett filmen. Du kan jo bruka dette som eit påskot til å læra deg kyrillisk: http://nn.wikipedia.org/wiki/Det_kyrillisk...fabetet#Russisk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg lastet nettopp ned 2012. Flame meg om dere ønsker det, men det hører med til sjeldenheten at jeg laster ned. Jeg har rett og slett ikke lyst til å bruke penger på denne filmen. Hver gang det byttes location, kommer navnet på stedet opp på skjermen. Er det meningen at dette skal være på russisk? Og er det veldig viktig for å forstå filmen at jeg skjønner hvor de er? Edit: En ting til, disse kineserne som snakker. Det er heller ikke tekstet. Har det noe å si? Hvis du ikke har tenkt å bruke penger på den, hvorfor se den? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Er blakk nå og de filmene jeg velger å bruke penger på, er filmer jeg vet eller har stor tro på er gode. Akkurat nå er jeg i humør for å se store kjente byggverk bli revet i filler i en katastrofefilm. Endret 8. februar 2010 av Olum Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sitter å leser en cracked artikkel om filmfans, og følte denne beskrivelsen passer mange personer her inne : The Deconstructionist Like a crazy person who loves his bunny so much he decides to take it apart to see how it works. This person can't simply enjoy movies for what they are, but must examine the motive behind every single choice the filmmakers made. Employs useless Philosophy degree on movie nights by lecturing fellow viewers about layers of subtext and symbolism that almost certainly aren't there. Dessverre alt for få av de. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg lastet nettopp ned 2012. Flame meg om dere ønsker det, men det hører med til sjeldenheten at jeg laster ned. Jeg har rett og slett ikke lyst til å bruke penger på denne filmen. Hver gang det byttes location, kommer navnet på stedet opp på skjermen. Er det meningen at dette skal være på russisk? Og er det veldig viktig for å forstå filmen at jeg skjønner hvor de er? Edit: En ting til, disse kineserne som snakker. Det er heller ikke tekstet. Har det noe å si? Hele poenget med den filmen er eye candy. Å laste den ned nå (eller i det hele tatt) er idioti. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hele poenget med den filmen er eye candy. Å laste den ned nå (eller i det hele tatt) er idioti. I alle fall i R5, som er ein nedgradert utgåve av DVDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå