E.I. Lonoff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Matt Le Blanc ffs?! Kan jo ikke sammenligne han med Zacary Levi da.. Matt Le Blanc spiller jo dårlig fjomp, syns ikke Zachary er så forbasket dårlig.. Men Yelchin kunne vært morsomt å se i den rollen, det er jeg enig i. Enig i at mange TV-serie"stjerner" ikke klarer overgangen til film når du sier det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 På 90-tallet var det mange fjompnisser(ikke at du er en da. ) som ville se Matt i filmer, også fikk vi se han i Lost in Space og Ed. Og Jesus har ikke tilgitt menneskeheten siden. Man kan lett trekke flere likhetstrekk mellom Matt og Chuck. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lost in Space er det en stund siden jeg så. Jeg vet at jeg har VHSen her et sted. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser den. Men herregud som jeg hater Matt Le Blanc, han spiller jo dritt i Friends og, ikke det at de andre spiller så mye bedre akkurat.. Men skjønner sammenligningen når du sier det. Så trekker jeg tilbake at jeg vil ha Zachary som Yorick da. ;p Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er jo D.J Caruso som ska regissere så er vel mulig det blir Shia da. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Veit, men Shia har sagt nei i utgangspunktet, og vi ber til de høyere makter at det holder seg slik... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Uff, Drag Me to Hell var bortkastet tid.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Uff, Drag Me to Hell var bortkastet tid.. +1, never again Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Uff, Drag Me to Hell var bortkastet tid.. Så den igår jeg. Å er helt enig. Startet bra, var smånifs stemmning,men så baisa Raimi på leggen og alt surret seg i elendig og forglemmelig film. Enkelt å anta twistene,nesten en fornærmelese å kalle det en twist igrunn. And that fucking goat, jizzez!. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tror jeg har ny personlig rekord når det gjelder leveringstid fra play.com nå. Filmen jeg mottok igår (6. februar) ble postet 2. februar. Er sjelden det tar så kort tid. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har gått sykt fort her også i det siste fikk en nå på lørdag etter 4 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Her i gården har det derimot vært uoffesiell rekord på treig leveringstid fra play.com. Bortimot 3 uker kontra den lille uken leveringstid jeg fikk for et halvårs tid siden. Men jeg skal ikke klage. Fikk til og med en film jeg ikke hadde bestillt her om dagen. Postmannan/dama antok tydeligvis at den var min ettersom det kom 3 filmer på rad ei uke. Men i og med at den skulle til nabohuset, tillot ikke samvittigheten min meg å ta imot en gratis film. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå har vel ikke play så mye makt over leveringstiden, bortsett fra når varen postes. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Michael er på Sicillia. Du vet, den store ballen som Italia-støvelen sparker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Michael er på Sicillia. Du vet, den store ballen som Italia-støvelen sparker. Trodde Sicillia var ett område i Italia Beklager den der gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy. Når det gjelder sluttscener, mener jeg at det er særdeles lite som slår "ecstasy of gold" fra The Good, The Bad and The Ugly" uansett. Når jeg tenker meg om, kan jeg ikke komme på noen personlige favoritter som slår den scenen. Orgasme for både øyne og ører. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Michael er på Sicillia. Du vet, den store ballen som Italia-støvelen sparker. Trodde Sicillia var ett område i Italia Beklager den der gitt. Vel, det er jo det, på en måte. En øy utenfor Italia, så er "en del", ja. Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy. Når det gjelder sluttscener, mener jeg at det er særdeles lite som slår "ecstasy of gold" fra The Good, The Bad and The Ugly" uansett. Når jeg tenker meg om, kan jeg ikke komme på noen personlige favoritter som slår den scenen. Orgasme for både øyne og ører. Den er iallefall på topp 10. Noe definitiv liste blir grusomt vanskelig, men det er en helt fantastisk scene mot slutten der. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy. Digger hele regien når Michael er på cafeen og ... ja, jeg vil ikke spoile, men fy faen det er så bra laget. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Etter en opptelling er 24/190 filmer usett. I tillegg har jeg 6 lånte filmer. Dette blir kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå