Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Matt Le Blanc ffs?! Kan jo ikke sammenligne han med Zacary Levi da.. :p Matt Le Blanc spiller jo dårlig fjomp, syns ikke Zachary er så forbasket dårlig.. :p

Men Yelchin kunne vært morsomt å se i den rollen, det er jeg enig i. :)

Enig i at mange TV-serie"stjerner" ikke klarer overgangen til film når du sier det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

På 90-tallet var det mange fjompnisser(ikke at du er en da. :)) som ville se Matt i filmer, også fikk vi se han i Lost in Space og Ed. Og Jesus har ikke tilgitt menneskeheten siden.

Man kan lett trekke flere likhetstrekk mellom Matt og Chuck.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Uff, Drag Me to Hell var bortkastet tid.. :(

Så den igår jeg. Å er helt enig. Startet bra, var smånifs stemmning,men så baisa Raimi på leggen og alt surret seg i elendig og forglemmelig film.

Enkelt å anta twistene,nesten en fornærmelese å kalle det en twist igrunn.

And that fucking goat, jizzez!.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Her i gården har det derimot vært uoffesiell rekord på treig leveringstid fra play.com. Bortimot 3 uker kontra den lille uken leveringstid jeg fikk for et halvårs tid siden. Men jeg skal ikke klage. Fikk til og med en film jeg ikke hadde bestillt her om dagen. Postmannan/dama antok tydeligvis at den var min ettersom det kom 3 filmer på rad ei uke.

Men i og med at den skulle til nabohuset, tillot ikke samvittigheten min meg å ta imot en gratis film.

Lenke til kommentar

Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Så akkurat Gudfaren del 1 igjen og jeg må si at det er kanskje den filmen som inneholder de beste scenene etter min mening, med kanskje unntak av 2001. Sluttscenen, krikescenen og hele sekvensen der Michael er i italia(er dårlig geografisk, rett meg om jeg tar feil) er pure eyecandy.

Når det gjelder sluttscener, mener jeg at det er særdeles lite som slår "ecstasy of gold" fra The Good, The Bad and The Ugly" uansett. Når jeg tenker meg om, kan jeg ikke komme på noen personlige favoritter som slår den scenen.

Orgasme for både øyne og ører.

Lenke til kommentar
Michael er på Sicillia. Du vet, den store ballen som Italia-støvelen sparker.

Trodde Sicillia var ett område i Italia :blush:

Beklager den der gitt.

Vel, det er jo det, på en måte. En øy utenfor Italia, så er "en del", ja.

Når det gjelder sluttscener, mener jeg at det er særdeles lite som slår "ecstasy of gold" fra The Good, The Bad and The Ugly" uansett. Når jeg tenker meg om, kan jeg ikke komme på noen personlige favoritter som slår den scenen.

Orgasme for både øyne og ører.

Den er iallefall på topp 10. Noe definitiv liste blir grusomt vanskelig, men det er en helt fantastisk scene mot slutten der.
Lenke til kommentar

Digger hele regien når Michael er på cafeen og ... ja, jeg vil ikke spoile, men fy faen det er så bra laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...