Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Seven Samurai er uten tvil DEN kjedeligste filmen jeg har sett. Blir helt trøtt bare av å skr... zzzzzzz.

Du vet hva jeg har å si til det? :!:

Jeg kan forestille meg noe ja. Men jeg har sett flust av andre "kjedelige" filmer som jeg har funnet veldig "ikkekjedelig". Så du må ikke dømme meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte på med Jurassic Park i familiens filmkveld i dag, hatt lyst til å se den igjen siden jeg så Avatar (som skuffet meg og fikk meg til å ønske jeg heller så JP i 3D).

Fy så bra den filmen holder seg. Mesterlig. Gleder meg til å se en slik type film i 3D, det kan bli noe stort noe :)

Lenke til kommentar
Noen som kan nevne et par titler fra de siste to årene som er _must_ å se? Jeg føler jeg har gått glipp av en del og får liksom ikke oversikt.

Hadde satt pris på det. :)

There Will Be Blood, vel den ble gitt ut i Norge i 2008 ihvertfall. tror jeg....

ok den over telles kanskje ikke, har du sett Gran Torino

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Andre enn meg som gleder seg enormt mye til Y: The Last Man kommer som film? (Blir jo sannsynligvis, og forhåpentligvis, vil ikke se noe hastverkfilm heller, noen år til, men endog).

Håper bare for guds skyld de slutter å vurdere Shia LeBeouf (sp) som Yorick! Satser på at det kommer frem en noe ukjent ung kjekkas og tar den rollen.. Om ikke så kunne jeg faktisk tenkt meg å sett Zachary Levi prøve seg på den rollen. Kunne blitt spennende.. :)

Lenke til kommentar
Noen som kan nevne et par titler fra de siste to årene som er _must_ å se? Jeg føler jeg har gått glipp av en del og får liksom ikke oversikt.

Hadde satt pris på det. :)

There Will Be Blood, vel den ble gitt ut i Norge i 2008 ihvertfall. tror jeg....

ok den over telles kanskje ikke, har du sett Gran Torino

Jeg ville anbefalt det meste av/med Clint Eastwood!

Lenke til kommentar
Så du vil ikke ha en komptent skuespiller, men en fjomp?

Så han spiller ikke bra; han er bare en fjomp? Yorick har noe samme tendenser som Chuck i at han er en ungkar som ikke vet hva han egentlig vil med livet, men finner noe svar ved hjelp av en rolle han får, som han egentlig ikke vil ha..

Har du noen forslag på skuespillere som du ikke vil karakterisere som "fjomp"..? Til å spille Yorick, that is.

EDIT: skriveleif; Øl.

Endret av E.I. Lonoff
Lenke til kommentar

Haha omg saklig.

Konseptet i serien er jo i og for seg helt latterlig. Serien er grei underholdning, syns uansett Adam Baldwin har en fin rolle (måler seg ikke med firefly - but still), det betyr jo ikke at Zachary Levi er en "fjomp" og ei heller en dårlig skuespiller. Som sagt; jeg hevder ikke at han er en god skuespiller, eller at han ville klart rollen som Yorick Brown like bra som en annen ung 20-åring, bare at det ville vært spennende å se. Mer spennende en "fjompen" Shia LeB"whatever".

Hovedpoenget er at jeg gleder meg til filmen(e) kommer! Og jeg lurte egentlig mest på om det var noen likesinnede her, som liker serien like godt som meg.

Endret av E.I. Lonoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så han spiller ikke bra; han er bare en fjomp?

Ja, han er fjomp through and through.

Yorick har noe samme tendenser som Chuck i at han er en ungkar som ikke vet hva han egentlig vil med livet, men finner noe svar ved hjelp av en rolle han får, som han egentlig ikke vil ha..

Med slik tankegang så kan jo Matt Le Blanc være like kompitent som Zachary Levi. Og det sier litt, tv-stjerner gjør ofte en elendig jobb når de tar steget fra tv-serie til film. Spesielt om de er en fjomp uten talent.

Har du noen forslag på skuespillere som du ikke vil karakterisere som "fjomp"..? Til å spille Yorick, that is.

Anton Yelchin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
boondock saints skuffa ikke under andre visning for mine øyne! rå film :D

Uten tvil en av de mest overvurderte filmene spør du meg. Prøver så hardt å være tøff at det blir litt flaut og dumt.

Du snakker om Die Hard 4, Boondock Saints er fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...