Batnobbit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Angående det med Spider Man: Nr 3 var ikke akkurat dårlig, noen ting jeg ikke likte, faktisk en god del men den var underholdene for min del. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Magnolia på TV 2 kl. 22.15, for de som ikke har sett den, eller vil se den igjen Endret 6. februar 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da så jeg min 125 film på IMDB sin top 250. Det var Casablanca, som var helt forferdelig kjedelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flamebait detected. Er noen å siden jeg så den sist men kjedelig? Neeh. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da så jeg min 125 film på IMDB sin top 250. Det var Casablanca, som var helt forferdelig kjedelig. hehe, da kommer du nok til å slite med resten av den lista. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg var innom bibloteket på torsdag. De har veldig dårlig utvalg i filmer, men det popper inn en og annen interessant film i ny og ne. Lånte med meg Where Eagles Dare, The Reader, The Orphanage og Fanny och Alexander. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Where Eagles Dare er en av Clintern sine beste filmer. Richard Burton er også fantastisk. Og soundtracket er perfekt. Skikkelig James Bond i 2. verdenskrig setting-tullehistorie. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da skal jeg sette på den først. The Reader blir nummer 2. Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen flere her som skal se eller ser på American Pie 2 i kveld eller? 21.30 på TV3. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Se heller Magnolia på TV2 Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så på Being There tidligere i dag, ble ikke for imponert. 6.5/10. Mine tanker om den kan leses (på engelsk) her: User comment Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da så jeg min 125 film på IMDB sin top 250. Det var Casablanca, som var helt forferdelig kjedelig. hehe, da kommer du nok til å slite med resten av den lista. Har slitt endel sålangt, men er litt redd for å skrive de her hvis jeg skal overleve.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Håper på å få sett El Topo i løpet av helga. Jeg fattet interesse for den da jeg for en stund siden så en dokumentar om såkalte "midnight movies", og jeg synes den ser genialt bra ut. Får håpe den faller i smak. Noen her som har sett den (kan vel ikke annet enn å anta det, egentlig)? Endret 6. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da så jeg min 125 film på IMDB sin top 250. Det var Casablanca, som var helt forferdelig kjedelig. hehe, da kommer du nok til å slite med resten av den lista. Har slitt endel sålangt, men er litt redd for å skrive de her hvis jeg skal overleve.. De kjedeligste jeg har sett på den var Seven Samurai og Notorious tror jeg. Bare å glede seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Seven Samurai er uten tvil DEN kjedeligste filmen jeg har sett. Blir helt trøtt bare av å skr... zzzzzzz. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som kan nevne et par titler fra de siste to årene som er _must_ å se? Jeg føler jeg har gått glipp av en del og får liksom ikke oversikt. Hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Seven Samurai er uten tvil DEN kjedeligste filmen jeg har sett. Blir helt trøtt bare av å skr... zzzzzzz. Du vet hva jeg har å si til det? :!: Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Noen som kan nevne et par titler fra de siste to årene som er _must_ å se? Jeg føler jeg har gått glipp av en del og får liksom ikke oversikt. Hadde satt pris på det. Har du sett denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1197362 Endret 6. februar 2010 av magnusbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå