Batnobbit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Plan 9 og Spiderman er jo underholdene filmer da, og jeg klarer ikke og hate Scary Movie 1, for mange gode minner. Resten fortjente sin plass der. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Mange som fortsatt tror at det er Spiderman altså. Her er linken til artikkelen, som overgår selv Montags velkonstruerte oppramsing med god margin mtp. underholdningsverdi: http://www.empireonline.com/features/50-worst-movies-ever/ Ellers fristende å være enig med en poster på forrige side i at Freddie Got Fingered kan være en undervurdert film ("Kaufmansk" ble vel sagt, noe som i min bok er et steg opp fra artikkelens noe lunkne omtale). Jeg er bare ikke 100 % sikker på at jeg ikke blander den sammen med noe annet ræl Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg tror at hvis man setter seg ned med filmen og tenker at Tom Green er mye smartere enn han virker så vil det være mer å hente. Mannen fikk 14 millioner dollar av et amerikansk filmstudio for å lage en spillefilm, og det var dette han valgte å bruke pengene på. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Er det ikke merkelig at du anser et særdeles mer oversiktlig og bedre grensesnitt enn kaoset som er Amazon som noe av det tåpeligste du har sett? Det er en fryd å søke og se på produktinformasjon der kontra Amazon, som tar overraskende lite hensyn til basic kognitiv vitenskap for å være så store som de er. Be 10 nordmenn sitte seg ned foran Amazon og biit for å kjøpe film, hva tror du de vil foretrekke? Hva er enklest, hva gir best usability? Man må ikke undervurdere effekten av å forenkle en prosess for den gemene hop, det er ikke uten grunn Google-designet anses som noe av det beste av det beste. Folk som ikke klarer å benytte seg av Amazon må være evneveike. For dem er sikkert biit.no midt i blinken. Endret 5. februar 2010 av ballsack Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Merkelig at Town & Country var på listen. Ja, den var en kalkun, men filmen alene leverte sitt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Empires liste over severdig ekstramateriale er interessant: http://www.empireonline.com/features/30-dv...t.asp?c=default Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Spiderman, Showgirls eller Matrix Revolutions har ingenting å gjøre på denne lista. Middelmådig ja, men langt ifra så dårlig. Virker som om Empire ikke har gjort leksa si. Empire har gjort leksene. De regnet sammen alle stemmene fra leserne, noe som forklarer hvorfor svake (men ikke nødvendigvis elendige) populære filmer har havnet der de har havnet. Endret 5. februar 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har lest boken et par ganger, men aldri sett filmen. Er det noe å hente? Ikke så mye. En grei nok film, men stemningen fra boken blir ikke godt nok ivaretatt. Det er for mye som blir utelatt til at en som har lest boken vil si seg fornøyd med filmen som filmatisering av verdenen Orwell skapte. Det skyldtes kanskje at mye av boken ikke er dialogmateriale. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Drag me to hell - noen som har sett den? skummel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tar litt for lang tid før den kommer igang, men det er mye klassisk Raimi etterhvert. Mere morsomt enn scary. Men såklart noen BØH! moments er det jo. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Lett og underholdende. Verdt å se synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skuffende at senkveld ikke finner noen interessante folk til å snakke om Avatar, og ikke minst ikke spoiler handlingen.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Handlingen spoiler vel seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Avatar ble så sinnssykt overhypa! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, den har jo blant annet verdens beste trailer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, den har jo blant annet verdens beste trailer. Slår ikke 300 sin. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Avatar ble så sinnssykt overhypa! http://news.yahoo.com/s/afp/20100119/wl_as...lthavatartaiwan Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hehe, tar du INFO261? Ja det vet du vel, hvor tror du jeg fikk linken fra Dog er HCI-delen av det faget repetering for oss Nye Medier gutta. Neste semester skal jeg garantert fylle ut frie studiepoeng med fag i filmvitenskapelig retning, er møkk lei av å ikke få tid til å se film grunnet studier. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Avatar ble så sinnssykt overhypa! It's called PR. Envær "stor" film blir hyppet i skyene før lansering. Eller, alle filmer blir forsøkt hyppet før lansering for å presse så mye ut av Box office som mulig. Trailers, bilder, dokumentarer. Hele pakken blir gitt ut uker før lansering i håp om at materialet presantert skal vekke interessen hos folk. Akkurat nå ser jeg at Percy Jackson and the olympians trailere ruller over alle kanaler med stor oppslag av hvem som har regisert den. Hypping av filmer og spill er blitt vanlig som bare rakkern. Så er ikke mye unikt ute å går med Avatar, standard prosedyre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da var blu-ray film nr. 100 i hus! UP! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå