Musepeker Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire)Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!: 1. Batman & Robin 2. Battlefield Earth 3. The Love Guru 4. Raise The Titanic 5. Epic Movie 6. Heaven’s Gate 7. Sex Lives of the Potato Men 8. The Happening 9. Highlander 2: The Quickening 10. The Room 11. Meet the Spartans 12. The Avengers 13. Norbit 14. Disaster Movie 15. Catwoman 16. Plan 9 From Outer Space 17. White Chicks 18. Dreamcatcher 19. Gigli 20. Swept Away 21. Alone in the Dark 22. Jaws – the Revenge 23. Freddy got Fingered 24. Speed 2 25. Transformers: Revenge of the Fallen 26. Glitter 27. Street Fighter 28. The Sweetest Thing 29. Southland Tales 30. Scary Movie 31. The Pink Panther 2 32. The Spirit 33. Ultra Violet 34. I know who killed me 35. House of the Dead 36. Eragon 37. Max Payne 38. Son of the Mask 39. Dungeons & Dragons 40. Superman IV, the quest for peace 41. Van Helsing 42. Parting Shots 43. Year One 44. The Matrix Revolution 45. Blade Trinity 46. Howard the Duck 47. Soul Plane 48. Town & County 49. Showgirls 50. Spiderman Transformers Resten av filmene hører definitivt til i den listen, skammer meg over at jeg har sett neste alle... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Street Fighter!! Nostalgi+Van Damme ftw. Endret 5. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alone in the Dark burde ha hatt en topplassering. Synes The Avengers og The Happening er helt greie filmer. Ikke noe jeg ville ha plassert så høyt på en slik liste. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Spiderman, Showgirls eller Matrix Revolutions har ingenting å gjøre på denne lista. Middelmådig ja, men langt ifra så dårlig. Virker som om Empire ikke har gjort leksa si. Det finnes langt dårligere filmer. Dog, jeg tror de traff spikeren med Batman & Robin. Fy så horribel den er. Endret 5. februar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Synes Van Helsing var helt ok, samme med Pink Panther. Men ellers enig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 biit.no må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Det må virkelig stå dårlig til med regnekunnskapene om man ikke klarer å finne prisen i norske kroner selv. Og valutakursene er allerede tilgjengelig på ørten nettsteder. For de fleste er det vel mest aktuelt å finne ut om en vare er over eller under 200,- og da er det like lurt å følge med på omregningskursen på tollvesenets nettside. Alle som vet litt om affiliatemarkedsføring vet jo at det her er snakk om å tjene penger på å gjøre så godt som ingenting selv. Som nevnt tidligere, et par prosent av salget hos Amazon.co.uk går til biit.no. Men det nevnes ikke et eneste sted på nettstedet. Dessuten mangler enhver form for kontaktinformasjon. Hvorvidt det er lovstridig eller ei, siden biit.no ikke er involvert i salget utenom affiliate-inntektene, er kanskje en annen sak. Er det ikke merkelig at du anser et særdeles mer oversiktlig og bedre grensesnitt enn kaoset som er Amazon som noe av det tåpeligste du har sett? Det er en fryd å søke og se på produktinformasjon der kontra Amazon, som tar overraskende lite hensyn til basic kognitiv vitenskap for å være så store som de er. Be 10 nordmenn sitte seg ned foran Amazon og biit for å kjøpe film, hva tror du de vil foretrekke? Hva er enklest, hva gir best usability? Man må ikke undervurdere effekten av å forenkle en prosess for den gemene hop, det er ikke uten grunn Google-designet anses som noe av det beste av det beste. Et stort problem med Amazon er jo at det blir for forvirrende for mange nordmenn. HCI som ikke fungerer optimalt, noe jeg må si biit har forbedret vesentlig om man skal legge designprinsipper til grunn. Amazon har dårlig usability, spesielt for hvermansen i Norge. Jeg tror også de fleste skjønner at "Norsk amazon-forhandler" betyr at man tjener på dette, akkurat som en norsk importør av Samsung TV-er tjener på det. At det mangler kontaktinformasjon er ikke bra nei, må vel på Twitter for å få kontakt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Freddy Got Fingered var en film jeg ikke forstod før for noen år siden. Da jeg først så den tenkte jeg at Tom Green var tilbakestående, men sannheten er at den filmen er nærmest Kaufmansk i utførelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er Eragon virkelig så dårlig? Husker jeg så den på kino på premieredagen, som er en stund siden, og da likte jeg den veldig godt. Kanskje lurt å se den igjen med eldre øyer? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den er ikke noe særlig nei. Skuespiller prestasjonene er på det beste horrible og Jeremy Irons og Rachel Weiz er bortimot de eneste som klarer å prestere noe. Det sier sitt når Weiz er stemmen til Saphira som desidert er den beste delen av filmen. Har den på DVD men angrer litt på kjøpet. Er ikke verd pengene i mine øyne. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 biit.no må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Det må virkelig stå dårlig til med regnekunnskapene om man ikke klarer å finne prisen i norske kroner selv. Og valutakursene er allerede tilgjengelig på ørten nettsteder. For de fleste er det vel mest aktuelt å finne ut om en vare er over eller under 200,- og da er det like lurt å følge med på omregningskursen på tollvesenets nettside. Alle som vet litt om affiliatemarkedsføring vet jo at det her er snakk om å tjene penger på å gjøre så godt som ingenting selv. Som nevnt tidligere, et par prosent av salget hos Amazon.co.uk går til biit.no. Men det nevnes ikke et eneste sted på nettstedet. Dessuten mangler enhver form for kontaktinformasjon. Hvorvidt det er lovstridig eller ei, siden biit.no ikke er involvert i salget utenom affiliate-inntektene, er kanskje en annen sak. Er det ikke merkelig at du anser et særdeles mer oversiktlig og bedre grensesnitt enn kaoset som er Amazon som noe av det tåpeligste du har sett? Det er en fryd å søke og se på produktinformasjon der kontra Amazon, som tar overraskende lite hensyn til basic kognitiv vitenskap for å være så store som de er. Be 10 nordmenn sitte seg ned foran Amazon og biit for å kjøpe film, hva tror du de vil foretrekke? Hva er enklest, hva gir best usability? Man må ikke undervurdere effekten av å forenkle en prosess for den gemene hop, det er ikke uten grunn Google-designet anses som noe av det beste av det beste. Et stort problem med Amazon er jo at det blir for forvirrende for mange nordmenn. HCI som ikke fungerer optimalt, noe jeg må si biit har forbedret vesentlig om man skal legge designprinsipper til grunn. Amazon har dårlig usability, spesielt for hvermansen i Norge. Jeg tror også de fleste skjønner at "Norsk amazon-forhandler" betyr at man tjener på dette, akkurat som en norsk importør av Samsung TV-er tjener på det. At det mangler kontaktinformasjon er ikke bra nei, må vel på Twitter for å få kontakt Hehe, tar du INFO261? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tranformers 2, Year One og Spider-Man blant tidenes 50 dårligste? Kan komme på mange erstatninger til de. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg og, men en slik liste må selvsagt provosere litt, samt inneholde titler folk faktisk har hørt om. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Selvfølgelig flere av titlene som ikke har noe der å gjøre, men en må ha med noen filmer som folk har sett også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire)Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!: 1. Batman & Robin 2. Battlefield Earth 3. The Love Guru 4. Raise The Titanic 5. Epic Movie 6. Heaven’s Gate 7. Sex Lives of the Potato Men 8. The Happening 9. Highlander 2: The Quickening 10. The Room 11. Meet the Spartans 12. The Avengers 13. Norbit 14. Disaster Movie 15. Catwoman 16. Plan 9 From Outer Space 17. White Chicks 18. Dreamcatcher 19. Gigli 20. Swept Away 21. Alone in the Dark 22. Jaws – the Revenge 23. Freddy got Fingered 24. Speed 2 25. Transformers: Revenge of the Fallen 26. Glitter 27. Street Fighter 28. The Sweetest Thing 29. Southland Tales 30. Scary Movie 31. The Pink Panther 2 32. The Spirit 33. Ultra Violet 34. I know who killed me 35. House of the Dead 36. Eragon 37. Max Payne 38. Son of the Mask 39. Dungeons & Dragons 40. Superman IV, the quest for peace 41. Van Helsing 42. Parting Shots 43. Year One 44. The Matrix Revolution 45. Blade Trinity 46. Howard the Duck 47. Soul Plane 48. Town & County 49. Showgirls 50. Spiderman Transformers Resten av filmene hører definitivt til i den listen, skammer meg over at jeg har sett neste alle... Jeg synes da Norbit er morsom jeg da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire) Du skal ikke klage på at de kun har inkludert én film som ikke er laget de siste par tiårene? Nr. 50 er, som svinepelz skrev, Spiderman 3, ikke Spiderman. Så det er bare å roe seg ned folkens. Edit: Norbit er ubeskrivelig dårlig Endret 5. februar 2010 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er ikke helt enig med den listen. F.eks Scarry Movie - dårlig som den enn er - er mye bedre enn noen av de andre parodiene som er laget og holder nesten mål opp til Brooks innspillinger som Dracula Dead and loving it, Robin Hood men in tights og Spaceballs for å nevne noen. White chicks er jeg ikke enig i fortjener plass på den listen, Wayane brødrene klarer å lage en morsom og underholdene film, selv om den ikke er noe mesterverk er den i alle fall morsom. Spider-Man og Transformers synes jeg heller ikke hører hjemme på den listen, det er ikke noen mesterverk men igjen filmer som klarer å underholde på sin egen måte. Eneste spider-man film som fortjener den plasseringen er Spider-Man 3, populært kalt Emo-Man. Der bommet Raimi totalt på alt og hverken Sandman eller Venom presterte å bli noe skikkelig "skurk". Noen fortjener derimot plasseringen. Max Payne f.eks fortjener å brenne i det varmeste helvette for å ødelegge en spillhistorie som faktisk kunne fungert godt på lerrete, men, naturligvis måtte de snuble totalt på det hele og ta ting som "the flesh of falen angles" alt for langt, faktisk lengere enn hva som er bra. Andre filmer forøvrig kunne godt vært på listen, f.eks "Hitman". Olyphant's portretering av Agent 47 er bare misserabel og totalt feil. Hele settingen føles bare elendig og Olyphant som skallet får han bare til å se ut som en drittunge. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er Eragon virkelig så dårlig? Husker jeg så den på kino på premieredagen, som er en stund siden, og da likte jeg den veldig godt. Kanskje lurt å se den igjen med eldre øyer?Ja, absolutt. En av de aller verste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Edit: Norbit er ubeskrivelig dårlig Husker den som ganske bra, men så er det jo noen år siden sist da. Men noen vittige replikker har den Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Scenen hvor kvinnfolket kommer løpende og hopper oppi senga var jævlig morsomt. Men resten er bare graps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fortjent ''seier'' for Batman and Robin ivertfall. Kom faktisk foran Battlefield Earth, det skal MYE til. Den er så elendig at ja, har ikke ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå