Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wow, overraskende bra priser til å være norsk! Skal nok bestille derrifra! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan da umulig virke, norge er ikke laget for slik kapitalisme, dette må da bare lede til konkurs og mange uoppflytle bestillinger. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wow, overraskende bra priser til å være norsk! Skal nok bestille derrifra! Det er berre eit 'skal' på Amazon.co.uk. Dei får ein prosent av salet, men du kunne like gjerne handla direkte frå Amazon. Du må f eks hugsa på 200-kronersgrensa. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tegneserien er bedre enn filmen. Filmen skuffet meg veldig første gang, spesielt castingen er til tider horribel, som Ozymandias og Silk Spectre, men også Rorschach føltes merkelig underutviklet i filmen i forhold til i serien. God skuespillerprestasjon, for all del, men rollen funka ikke helt. Ozymandias var kjip ja, men ellers var castingen stort sett godkjent. Jeg tror egentlig ikke filmen kunne blitt noe særlig bedre enn det den ble, med tanke på den begrensede spilletiden. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre. Så enig, så enig! Aldri helt skjønt meg på all skryten om den filmen Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) biit.no må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Det må virkelig stå dårlig til med regnekunnskapene om man ikke klarer å finne prisen i norske kroner selv. Og valutakursene er allerede tilgjengelig på ørten nettsteder. For de fleste er det vel mest aktuelt å finne ut om en vare er over eller under 200,- og da er det like lurt å følge med på omregningskursen på tollvesenets nettside. Alle som vet litt om affiliatemarkedsføring vet jo at det her er snakk om å tjene penger på å gjøre så godt som ingenting selv. Som nevnt tidligere, et par prosent av salget hos Amazon.co.uk går til biit.no. Men det nevnes ikke et eneste sted på nettstedet. Dessuten mangler enhver form for kontaktinformasjon. Hvorvidt det er lovstridig eller ei, siden biit.no ikke er involvert i salget utenom affiliate-inntektene, er kanskje en annen sak. Endret 4. februar 2010 av ballsack Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så Nineteen Eighty-Four på skolen i dag. Må si jeg virkelig likte filmen. Dyster og dyp. Litt dårlig tid nå, men kan komme tilbake senere i kveld med mine tanker. Hele filmen har ikke sunket helt inn enda heller. Andre som har sett den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har lest boken et par ganger, men aldri sett filmen. Er det noe å hente? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Boy Interrupted - en utrolig gripende dokumentar film. Har ikke ord, utrolig hva som skjer her i verden. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som har sett denne :!:? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Om den er slik som tittelen sier så kan jeg ikke forstå hvorfor noen i det hele tatt skal se den. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Om den er slik som tittelen sier så kan jeg ikke forstå hvorfor noen i det hele tatt skal se den. Fordi den er hysterisk morsom, that's why... Uansett, hvem husker noe som helst etter 5 minutter med konstant babling? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det noe jeg ikke glemmer så er det spoiling av filmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) The Crying Game, Blair witch project, Reservoir Dogs, A Beautiful Mind, Sixth Sense, Unbreakable, Signs, The Village, Chinatown, ET, Silence of the Lambs, Wild Things, Rocky, Rocky II, Rocky III, Rocky IV, Rocky V, Rocky Balboa, There Will Be Blood, Forrest Gump, Sex and the City, Hancock, The Usual Suspects, LA Confidential, American Beauty, Se7en, Secret Life of David Gale, Kill Bill, Million Dollar Baby, Castaway, My Girl, Election, Willy Wonka and the Chocolate Factory, Lord of the Rings Fellowship of the Ring, The Two Towers, Return of the King, Sleepless in Seattle, Youve Got Mail, Addicted to Love, When Harry Met Sally, IQ, French Kiss, Kate and Leopold, City of Angels, Who Framed Roger Rabbit, Boogie Nights, Titanic, Inside Man, Heist, Perfect Score, Italian Job, Oceans 11, Planet of the Apes, Bad News Bears, Rookie of the Year, Remember the Titans, Angels in the Outfield, Major League, Little Giants, Mighty Ducks, Mighty Ducks 2, Mighty Ducks 3, Field of Dreams, Shawshank Redemption, Oldboy, The Others, Braveheart, Life is Beautiful, Bonnie and Clyde, Easy Rider, The Departed, Jaws, Night of the Living Dead, Passion of the Christ, The Shining, Some Like it Hot, The Game, Soylent Green, Primal Fear, Fight Club, Jacobs Ladder, The Wizard of Oz, American Psycho, Total Recall, Twelve Monkeys, The Dark Knight, Vanilla Sky, Saving Private Ryan, Rosemarys Baby, Friday the 13th, In the Heat of the Night, Presumed Innocent, Scream, What Lies Beneath, Psycho, Empire Strikes Back, and Citizen Kane Har sett alle filmene jeg bryr meg om der, untatt Soylent Green. Så jeg kjører på. Endret 4. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så Nineteen Eighty-Four på skolen i dag. Må si jeg virkelig likte filmen. Dyster og dyp.Litt dårlig tid nå, men kan komme tilbake senere i kveld med mine tanker. Hele filmen har ikke sunket helt inn enda heller. Andre som har sett den? Fantastisk film. En tilnærmet perfekt fremstilling av en av historiens beste bøker. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Haha, dette ville vært en fin vri på Spider-man sagaen. Endret 5. februar 2010 av Lawliet Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire) Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!: 1. Batman & Robin 2. Battlefield Earth 3. The Love Guru 4. Raise The Titanic 5. Epic Movie 6. Heaven’s Gate 7. Sex Lives of the Potato Men 8. The Happening 9. Highlander 2: The Quickening 10. The Room 11. Meet the Spartans 12. The Avengers 13. Norbit 14. Disaster Movie 15. Catwoman 16. Plan 9 From Outer Space 17. White Chicks 18. Dreamcatcher 19. Gigli 20. Swept Away 21. Alone in the Dark 22. Jaws – the Revenge 23. Freddy got Fingered 24. Speed 2 25. Transformers: Revenge of the Fallen 26. Glitter 27. Street Fighter 28. The Sweetest Thing 29. Southland Tales 30. Scary Movie 31. The Pink Panther 2 32. The Spirit 33. Ultra Violet 34. I know who killed me 35. House of the Dead 36. Eragon 37. Max Payne 38. Son of the Mask 39. Dungeons & Dragons 40. Superman IV, the quest for peace 41. Van Helsing 42. Parting Shots 43. Year One 44. The Matrix Revolution 45. Blade Trinity 46. Howard the Duck 47. Soul Plane 48. Town & County 49. Showgirls 50. Spiderman Endret 5. februar 2010 av Montag Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire)Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!: 1. Batman & Robin 2. Battlefield Earth 3. The Love Guru 4. Raise The Titanic 5. Epic Movie 6. Heaven’s Gate 7. Sex Lives of the Potato Men 8. The Happening 9. Highlander 2: The Quickening 10. The Room 11. Meet the Spartans 12. The Avengers 13. Norbit 14. Disaster Movie 15. Catwoman 16. Plan 9 From Outer Space 17. White Chicks 18. Dreamcatcher 19. Gigli 20. Swept Away 21. Alone in the Dark 22. Jaws – the Revenge 23. Freddy got Fingered 24. Speed 2 25. Transformers: Revenge of the Fallen 26. Glitter 27. Street Fighter 28. The Sweetest Thing 29. Southland Tales 30. Scary Movie 31. The Pink Panther 2 32. The Spirit 33. Ultra Violet 34. I know who killed me 35. House of the Dead 36. Eragon 37. Max Payne 38. Son of the Mask 39. Dungeons & Dragons 40. Superman IV, the quest for peace 41. Van Helsing 42. Parting Shots 43. Year One 44. The Matrix Revolution 45. Blade Trinity 46. Howard the Duck 47. Soul Plane 48. Town & County 49. Showgirls 50. Spiderman Gammelt nytt, men jeg må si at Freddy Got Fingered er en klassiker i sin sjanger som jeg lar meg underholde av gang på gang The Matrix Revolutions er også et urettferdig mobbeoffer i dene listen, imo.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nr 50 skal være Spiderman 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå