Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tegneserien er bedre enn filmen. Filmen skuffet meg veldig første gang, spesielt castingen er til tider horribel, som Ozymandias og Silk Spectre, men også Rorschach føltes merkelig underutviklet i filmen i forhold til i serien. God skuespillerprestasjon, for all del, men rollen funka ikke helt.

Ozymandias var kjip ja, men ellers var castingen stort sett godkjent. Jeg tror egentlig ikke filmen kunne blitt noe særlig bedre enn det den ble, med tanke på den begrensede spilletiden.

Lenke til kommentar
Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre.

Så enig, så enig! Aldri helt skjønt meg på all skryten om den filmen :p

Lenke til kommentar

biit.no må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Det må virkelig stå dårlig til med regnekunnskapene om man ikke klarer å finne prisen i norske kroner selv. Og valutakursene er allerede tilgjengelig på ørten nettsteder. For de fleste er det vel mest aktuelt å finne ut om en vare er over eller under 200,- og da er det like lurt å følge med på omregningskursen på tollvesenets nettside.

Alle som vet litt om affiliatemarkedsføring vet jo at det her er snakk om å tjene penger på å gjøre så godt som ingenting selv. Som nevnt tidligere, et par prosent av salget hos Amazon.co.uk går til biit.no. Men det nevnes ikke et eneste sted på nettstedet. Dessuten mangler enhver form for kontaktinformasjon. Hvorvidt det er lovstridig eller ei, siden biit.no ikke er involvert i salget utenom affiliate-inntektene, er kanskje en annen sak.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

Noen som har sett denne :!:?

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

The Crying Game, Blair witch project, Reservoir Dogs, A Beautiful Mind, Sixth Sense, Unbreakable, Signs, The Village, Chinatown, ET, Silence of the Lambs, Wild Things, Rocky, Rocky II, Rocky III, Rocky IV, Rocky V, Rocky Balboa, There Will Be Blood, Forrest Gump, Sex and the City, Hancock, The Usual Suspects, LA Confidential, American Beauty, Se7en, Secret Life of David Gale, Kill Bill, Million Dollar Baby, Castaway, My Girl, Election, Willy Wonka and the Chocolate Factory, Lord of the Rings Fellowship of the Ring, The Two Towers, Return of the King, Sleepless in Seattle, Youve Got Mail, Addicted to Love, When Harry Met Sally, IQ, French Kiss, Kate and Leopold, City of Angels, Who Framed Roger Rabbit, Boogie Nights, Titanic, Inside Man, Heist, Perfect Score, Italian Job, Oceans 11, Planet of the Apes, Bad News Bears, Rookie of the Year, Remember the Titans, Angels in the Outfield, Major League, Little Giants, Mighty Ducks, Mighty Ducks 2, Mighty Ducks 3, Field of Dreams, Shawshank Redemption, Oldboy, The Others, Braveheart, Life is Beautiful, Bonnie and Clyde, Easy Rider, The Departed, Jaws, Night of the Living Dead, Passion of the Christ, The Shining, Some Like it Hot, The Game, Soylent Green, Primal Fear, Fight Club, Jacobs Ladder, The Wizard of Oz, American Psycho, Total Recall, Twelve Monkeys, The Dark Knight, Vanilla Sky, Saving Private Ryan, Rosemarys Baby, Friday the 13th, In the Heat of the Night, Presumed Innocent, Scream, What Lies Beneath, Psycho, Empire Strikes Back, and Citizen Kane

Har sett alle filmene jeg bryr meg om der, untatt Soylent Green. Så jeg kjører på.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire)

Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!:

1. Batman & Robin

2. Battlefield Earth

3. The Love Guru

4. Raise The Titanic

5. Epic Movie

6. Heaven’s Gate

7. Sex Lives of the Potato Men

8. The Happening

9. Highlander 2: The Quickening

10. The Room

11. Meet the Spartans

12. The Avengers

13. Norbit

14. Disaster Movie

15. Catwoman

16. Plan 9 From Outer Space

17. White Chicks

18. Dreamcatcher

19. Gigli

20. Swept Away

21. Alone in the Dark

22. Jaws – the Revenge

23. Freddy got Fingered

24. Speed 2

25. Transformers: Revenge of the Fallen

26. Glitter

27. Street Fighter

28. The Sweetest Thing

29. Southland Tales

30. Scary Movie

31. The Pink Panther 2

32. The Spirit

33. Ultra Violet

34. I know who killed me

35. House of the Dead

36. Eragon

37. Max Payne

38. Son of the Mask

39. Dungeons & Dragons

40. Superman IV, the quest for peace

41. Van Helsing

42. Parting Shots

43. Year One

44. The Matrix Revolution

45. Blade Trinity

46. Howard the Duck

47. Soul Plane

48. Town & County

49. Showgirls

50. Spiderman

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Tidenes 50 verste filmer (Kilde: Empire)

Noen som finner sine favoritter på denne listen? :!:

1. Batman & Robin

2. Battlefield Earth

3. The Love Guru

4. Raise The Titanic

5. Epic Movie

6. Heaven’s Gate

7. Sex Lives of the Potato Men

8. The Happening

9. Highlander 2: The Quickening

10. The Room

11. Meet the Spartans

12. The Avengers

13. Norbit

14. Disaster Movie

15. Catwoman

16. Plan 9 From Outer Space

17. White Chicks

18. Dreamcatcher

19. Gigli

20. Swept Away

21. Alone in the Dark

22. Jaws – the Revenge

23. Freddy got Fingered

24. Speed 2

25. Transformers: Revenge of the Fallen

26. Glitter

27. Street Fighter

28. The Sweetest Thing

29. Southland Tales

30. Scary Movie

31. The Pink Panther 2

32. The Spirit

33. Ultra Violet

34. I know who killed me

35. House of the Dead

36. Eragon

37. Max Payne

38. Son of the Mask

39. Dungeons & Dragons

40. Superman IV, the quest for peace

41. Van Helsing

42. Parting Shots

43. Year One

44. The Matrix Revolution

45. Blade Trinity

46. Howard the Duck

47. Soul Plane

48. Town & County

49. Showgirls

50. Spiderman

Gammelt nytt, men jeg må si at Freddy Got Fingered er en klassiker i sin sjanger som jeg lar meg underholde av gang på gang :DThe Matrix Revolutions er også et urettferdig mobbeoffer i dene listen, imo..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...