tjalla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så akkurat Antichrist. En... interessant film får man si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skuffende å ikke se Watchmen noen sted på oscar-nominnasjonlista. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, nei, nei. Fullstendig uenig. Hadde aldri hørt om Watchmen før jeg så filmen og jeg digger alt ved den. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det finnes såklart unntak, men det er min teori hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre. Tenkte mest på det visuelle og filmens musical score. Fortjente klart en nominasjon. Samt Jackie Earle Haley for beste birolle.( Som han ikke vinner, siden den går til The Jew Hunter) Badboys i biroller vinner somregel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Unibet gir bare 1.05 i odds på at beste birolle går til Christoph Waltz. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg lo så jeg grein, haha! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ^Hahahaha, det der var jævlig bra! Skikkelig godt laget, spesielt hvis det er folk i såpass ung alder som skuespillerne som står bak... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 På slutten står det "Special thanks to dad" som da tydeligvis står bak kameraet. Men uansett. Utrolig godt laget! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre. Jeg har fått samme inntrykk. Personlig har jeg troen på at tegneserien er knallgod, men filmen var ikke for meg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var en del fine scener og gode enkeltelementer i Watchmen, men den fungerte ikke som film for meg. Jeg satt veldig med følelsen av å se en ufullstendig film, at det alltid var noe mer som man ikke fikk tid til å forklare skikkelig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde ikke hørt om tegneserien, men syns filmen var flott. Var en del fine scener og gode enkeltelementer i Watchmen, Dog.. muligens.. Det var en lang greie. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Watchmen var nok mest for de spesielt interesserte som kjente til tegneserien fra før. For resten av oss ble det bare en helt ok actionfilm blant mange, mange andre. Jeg har fått samme inntrykk. Personlig har jeg troen på at tegneserien er knallgod, men filmen var ikke for meg. For meg var det omvendt. Filmen tok meg med storm, så jeg kjøpte tegneserien rett etterpå. Og den var faktisk enda bedre. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har ikke lest tegneserien, men etter å ha sett filmen så skal jeg skaffe meg tegneserien. Noen som har sett extended version? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ultimate Cut av Watchmen var nesten som en annen film. Jeg vil nok si at den vanlige versjonen er bedre fordi en masse elementer som var unødvendig for storylinen er tatt bort, men hvis det er en liten Watchmen fan i deg er det vel verdt å se på. Det forklarer også litt av motivasjonen bak en del av scenene som har blitt kraftig kuttet i den vanlige versjonen. Quoter meg selv her. For meg var Watchmen en av de beste filmene i 2009, og jeg hadde ikke lest serien. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 For meg var Watchmen en av de beste filmene i 2009, og jeg hadde ikke lest serien. Same here. Har sett den to ganger og den ble faktisk bedre med ett gjennsyn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har ikke lest tegneserien, men etter å ha sett filmen så skal jeg skaffe meg tegneserien. Noen som har sett extended version? Tenker du på DC eller den siste utgaven som er enda lengre? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tegneserien er bedre enn filmen. Filmen skuffet meg veldig første gang, spesielt castingen er til tider horribel, som Ozymandias og Silk Spectre, men også Rorschach føltes merkelig underutviklet i filmen i forhold til i serien. God skuespillerprestasjon, for all del, men rollen funka ikke helt. Så Watchmen på nytt nylig, Ultimate Cut på Blu-ray, og den vokste en del. Mulig det er bare fordi det er lenger siden jeg leste tegneserien nå. Alt i alt en god film med litt for mange svakheter til at det nærmer seg noen klassiker i min bok, i alle fall. En god slutt som avviker fra tegneserien trekker veldig opp, samt gode elementer som f.eks. Dr. Manhattan, upåklagelig spilt og en veldig gjennomført rolle på alle vis. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nylansert, virker jo spennende for de som kjøper film fra Amazon: http://biit.no/home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå