L@sse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Den beste artikkelen jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Da er det bare å gratulere med noe av det mest smakløse klippet jeg har sett og det er vel stort sett bare Boll som hadde klart det der... Likte avsluttningen på artikkelen da Edit: Flags of our Fathers og Letters from Iwo Jima skal jo kjøpes på HD DVD, men fikk litt lyst på denne 5 disk utgaven... Eastwood's World War II two part epic (kudos to him for sheer ambition) will be available in a five disc Commemorative Collection. The set will include both two disc special editions of Flags of our Fathers and Letters from Iwa Jima and also a Bonus Disc called Heroes Of Iwo Jima which features a "Heroes Of Iwo Jima" A&E documentary narrated by Gene Hackman and an Oscar Nominated 1945 short film called "To the Shores of Iwo Jima." It also has pretty cool artwork for the cover. Endret 11. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nok en ny Spider-Man 3 trailer kom ut i dag; http://movie-list.com/s/spider-man3-trl3.html Skal si Raimi får leke seg litt i skremselskategorien igjen med denne her. 8359805[/snapback] Fin trailer, men må si jeg likte den forrige HD-traileren bedre. Dog, denne filmen kan ikke skuffe ut ifra det vi får se på trailerne. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så Until Death i går, og alle dere som fremdeles syns Van Damme er en dårlig skuespiller kan bare gå å legge dere, og ikke komme tilbake før dere har sett den. 8358281[/snapback] Hva vil skje med menneskeheten når 6 milliarder mennesker legger seg samtidig? SOCIETY WILL COLLAPSE! 8359366[/snapback] Dust. Van Damme is teh man! :!: Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvor lenge før premièren pleier kinobilletter å legges ut for salg ? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg pleier å ha premiérebilletter 3-7 dager før visningen, og da er de stort sett kjøpt rett etter at salget har startet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det da snakk om over disk, eller over Internett ? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kjøper over disk, men det skal vel ikke ha noe å si for når billettene er tilgjengelige? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Trodde det var noe tidsforskjell når man fikk tak i billetter over nett og over disk, men mulig jeg tar feil Uansett takk for svar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den beste artikkelen jeg har lest på lenge. 8359832[/snapback] Jeg så klippet, og ble faktisk litt kvalm. Jeg må nesten støtte hva artikkelen sier, det som tidligere var et "han suger jo, men det er jo morsomt å le _av_ ham" har blitt til ren og skjær kvalme. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Et lite spørsmål her ja: Suger virkelig American Psycho II så hennsynsløst som folk sier den gjør? Så ut som en grei film å slå ihjel en og en halv time på når jeg leste bakpå coveret hvertfall. Er det ikke noe underholdningsverdi i å se den? EDIT: Selvfølgelig mente jeg oppfølgeren, ikke orginalen. Endret 12. april 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Filmen har da 7.0/10 på IMDb, og jeg kjenner flere som elsker den. Tror nok du bør utvide hva du definerer som 'folk' når du forsker på filmmeninger Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Oppdatere posten min nå. Elsker orginalen selv(ligger på 13plass på YMDB listen min), var oppfølgeren jeg lurte på. Stygg skrivefeil fra min side. Endret 12. april 2007 av Eyvindr Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Ja den filmen skal jeg ikke si noe om :!: Endret 12. april 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Så nettopp traileren for den nye Halloween filmen. Så ikke så forbanna dum ut den. Linky Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Linken fungerer ikke. Må leite selv da Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Link skal nå funke Scroll til den kvaliteten du vil ha Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg ser på Goldeneye igjen nå. Jeg gikk på barneskolen når jeg ser den. Får tid til å skrive dette når de spiller de dumme musikkvideoene etter det første filmklippet. Først nå forstod jeg hvordan han klarte alt, det gjorde jeg ikke for så mange år siden. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 The CinemATTIC har kåret tidenes mest pinlige filmreplikker. Jeg tror virkelig det trengs en utskiftning i redaksjonen, etter å ha satt Bill Pullmans tale i Independence Day på topp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Haha, latterlig kåring. You had me at hello er jo faktisk en replikk, mobbingen av de første Star Wars-filmene er blitt litt vel overdrevet og Bill Pullmans tale i ID4 er faktisk tidenes. Jeg ser nå at flere som har kommentert siden er enig med oss, WE DEMAND A RECOUNT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå