Matsemann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Pft, gamlinger! Men har selv samme erfaring med Slevin. Husker jeg likte filmen ganske godt, men husket absolutt ingenting fra filmen. Nå blir det Apocalypto (Mel Gibson). Tester ut Voddler. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Herregud for en fantastisk film Taxi Driver er At De Niro ikke fikk Oscar for den rollen er jo skammelig! "Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up." Noen som vet om den kommer på blu ray ? Endret 1. februar 2010 av MKej Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Herregud for en fantastisk film Taxi Driver er At De Niro ikke fikk Oscar for den rollen er jo skammelig! "Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up." Noen som vet om den kommer på blu ray ? Sitter og hører på soundtracket as we speak. Fantastisk film! Den er registrert her, men virker som det går treigt med en restraurering. De har vært oppe til snakk helt siden 2008, så hvem vet... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Taxi Driver slo meg aldri som det helt store. Engasjementet og treffsikkerheten manglet. Er et par år siden dog. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser ikke ut som den lokale narvesen har fått med seg utgivelselsdatoen til District 9, de hadde den til salgs idag, men av prinsipp kjøper jeg ikke filmer til 249,- (bluray) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde DvD så høye priser da det ble introdusert? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Etter hva jeg husker så hadde de det ja. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde DvD så høye priser da det ble introdusert? Litt usikker, men langt unna tror jeg ikke det var. Jeg ser stadig nye filmer til 199,- på DVD. Det synes jeg er litt i overkant. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde DvD så høye priser da det ble introdusert?Ja. VHS også på 90-tallet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde DvD så høye priser da det ble introdusert? Ja, jeg husker f. eks. en film som kostet 299 på Rema. Og det var ikke noe hokus pokus, bare en standard utgave. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så Antichrist i går, må si at det er en av de mest syke og beste filmene jeg har sett.. Lars Von Trier er en filmskaper som alle burde sjekke ut! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så Antichrist i går, må si at det er en av de mest syke og beste filmene jeg har sett.. Lars Von Trier er en filmskaper som alle burde sjekke ut! Tror jeg skal de den en dag til uka jeg å. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå har jeg litt dårlig hukommelse, men jeg minnes å huske at jeg var svært lite begeistret over Antichrist. Om den hadde vært råbra, ville jeg jo husket, mener jeg Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg trodde Antichrist var en film man husket, uansett om man likte den eller ei. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Årets verste film kåres Mens vi venter på Oscar-nominasjonene er det snacks å trave gjennom den lista. Transformers 2 har ikke mindre enn 7 nominasjoner. – «Transformers» er for meg personliggjøringen av alt som er feil med Hollywood for øyeblikket, sier Wilson. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Det begynner å skje deg også ja. Hadde min første med The Da Vinci Code, som jeg fortsatt ikke husker ett eneste sekund av. Pft, gamlinger!Men har selv samme erfaring med Slevin. Husker jeg likte filmen ganske godt, men husket absolutt ingenting fra filmen. Nå blir det Apocalypto (Mel Gibson). Tester ut Voddler. Tingen med Slevin og Transporter 2 er at jeg ikke engang kan huske å ha sett dem. Det var ikke før ca. halveis uti T2 at jeg husket å ha sett den før. Får se hvordan det blir med Slevin. Ellers finnes det nok en del filmer jeg vet å ha sett, og har en feeling om hvor godt jeg likte dem. Selv om jeg ikke klarer å huske en eneste scene. Martin Lawrence filmer er ekstreme her. Boomerang, Bad Boys (Sett den 2 ganger), Nothing to Lose (Sett 5 ganger), Blue Streak (Sett 3 ganger), Big Momma's House, What's the Worst That Could Happen? og National Security. Trailerne til enkelte er det eneste jeg husker. Og et über standard Michael Bay shot av Lawrence og Smith i Bad Boys. I forhold til Nothing to Lose er det jævlig fett, fordi den filmen er kul. Så jeg ser den ca. 1 gang i året, hver gang er det som den første. Endret 2. februar 2010 av Venetar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Årets verste film kåres Mens vi venter på Oscar-nominasjonene er det snacks å trave gjennom den lista. Transformers 2 har ikke mindre enn 7 nominasjoner. – «Transformers» er for meg personliggjøringen av alt som er feil med Hollywood for øyeblikket, sier Wilson. Syns det var underholdene og se på filmen jeg, er det ikke det som teller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Underholdende var den jo, men det var ikke bra. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den var vel strengt tatt ikke underholdende en gang. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Syens det er trist at Transformers 2 ble slik en flopp, etter som jeg har vært en stor fan av Optimus 'n friends siden jeg var liten. Kan ikke si at jeg direkte mislikte filmen, men skal ikke lete lenge for å finne igjen flere av "Top 10 Cliche"'er Angående Slevin som dere snakker om, så ønsker jeg deg bare lykke til med å se den (igjen). En av de beste filmene jeg vet. Mye grunnet de mange gode sitatene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå