Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en fantastisk film Taxi Driver er :)

At De Niro ikke fikk Oscar for den rollen er jo skammelig!

"Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up."

Noen som vet om den kommer på blu ray ?

Endret av MKej
Lenke til kommentar
Herregud for en fantastisk film Taxi Driver er :)

At De Niro ikke fikk Oscar for den rollen er jo skammelig!

"Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up."

Noen som vet om den kommer på blu ray ?

Sitter og hører på soundtracket as we speak. Fantastisk film!

Den er registrert her, men virker som det går treigt med en restraurering. De har vært oppe til snakk helt siden 2008, så hvem vet...

Lenke til kommentar
Det begynner å skje deg også ja. Hadde min første med The Da Vinci Code, som jeg fortsatt ikke husker ett eneste sekund av.

Pft, gamlinger!

Men har selv samme erfaring med Slevin. Husker jeg likte filmen ganske godt, men husket absolutt ingenting fra filmen. Nå blir det Apocalypto (Mel Gibson). Tester ut Voddler. :)

Tingen med Slevin og Transporter 2 er at jeg ikke engang kan huske å ha sett dem. Det var ikke før ca. halveis uti T2 at jeg husket å ha sett den før. Får se hvordan det blir med Slevin.

Ellers finnes det nok en del filmer jeg vet å ha sett, og har en feeling om hvor godt jeg likte dem. Selv om jeg ikke klarer å huske en eneste scene. Martin Lawrence filmer er ekstreme her. Boomerang, Bad Boys (Sett den 2 ganger), Nothing to Lose (Sett 5 ganger), Blue Streak (Sett 3 ganger), Big Momma's House, What's the Worst That Could Happen? og National Security. Trailerne til enkelte er det eneste jeg husker. Og et über standard Michael Bay shot av Lawrence og Smith i Bad Boys.

I forhold til Nothing to Lose er det jævlig fett, fordi den filmen er kul. Så jeg ser den ca. 1 gang i året, hver gang er det som den første.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Syens det er trist at Transformers 2 ble slik en flopp, etter som jeg har vært en stor fan av Optimus 'n friends siden jeg var liten. Kan ikke si at jeg direkte mislikte filmen, men skal ikke lete lenge for å finne igjen flere av "Top 10 Cliche"'er

Angående Slevin som dere snakker om, så ønsker jeg deg bare lykke til med å se den (igjen). En av de beste filmene jeg vet. Mye grunnet de mange gode sitatene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...