tjalla Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg tipper Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tipper ja... you know it and everybody should know it! Det er såklart CCR med Fortunate Son. Og det er i alle fall ikke Black Hawks de kommer i... det er nok en eller annen Huey utgave (eller Bell UH-1 som det egentlig het). Sånn, da var kveldens grumpy gunfreak impersonator rutine unnagjort... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 gunfreak eller ei. Å ikke kjenne til Huey eller CCR er skammelig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den eneste Hueyen man må kjenne til er The News. THE POWER OF LOVE Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 The Power of Love funker ikke, alle kjenner den... Back in Time, Hip to be Square, The Heart of Rock & Roll og Stuck with you er bedre sanger fra mr Lewis og co Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hip to be Square må vel være den mest kjente sangen deres? I hvert fall for 90% av de som henger her inne og ikke husker 80-tallet. ^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, det var noe annet å vokse opp på 80-tallet gitt. Vil da tro Power of love er den som er mest kjent. *Smatte på pipa og slå seg på låret* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kom ikke her og lat som om dere er gamle. Montag vrir seg nok i gra... stolen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 La oss ikke late som at snittalderen her inne ligner snittalderen i resten av landet, her er man pensjonert bare man er ferdigutdannet. Vi har også 16-åringer med overraskende god peiling, så det er ikke så gale. Unntak finnes. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Coen quiz Full pott her. (Med litt hjelp.) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hip to be Square må vel være den mest kjente sangen deres? I hvert fall for 90% av de som henger her inne og ikke husker 80-tallet. ^^ Det jeg forbinder med den sangen er denne scenene fra American Psycho: :!: Endret 31. januar 2010 av MKej Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det var eeeegentlig derfor jeg mente at det var den mest kjente sangen av Huey Lewis for de som leser denne tråden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ..og Back to the Future har ingen sett? Uansett, Hip to be square er vel den hippeste sangen jeg har hørt fra gruppa. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Must see (Takers trailer): http://www.youtube.com/watch?v=odwmFjCeEag Eller TIDENES dårligste poster - http://cdn.videogum.com/img/thumbnails/pho...kers_poster.jpg Herregud så tragisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tipper ja... you know it and everybody should know it! Det er såklart CCR med Fortunate Son. Og det er i alle fall ikke Black Hawks de kommer i... det er nok en eller annen Huey utgave (eller Bell UH-1 som det egentlig het). Sånn, da var kveldens grumpy gunfreak impersonator rutine unnagjort... Hm, ser ut som jeg ikke trengs på forumet lengre, da andre kan overta jobben min, men jeg må be om royalties. Det er foresten værre å ikke kjenne igjen Fortunate Son, enn å ikke kjenne igjen en Huey(selv om det er noe rart å kalle dem for blackhawks) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 HarryLime: Film kan vente, det er Arsenal vs United nå, get youre ass over here. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dagens generasjon veitu: iPod = alle digitale mediaavspillere. Tsktsk *finne fram pipa* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bare et lite tips, viss dere skulle finne på å se Night at the Museum 2, når Hank Azaria snakker ta og tenk på Jeremy Irons som Simon i Die Hard 3. :!: Lenke til kommentar
......... Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) VG i dag: Disney stenger legendarisk filmstudio Vi snakker da altså om Miramax! Jeg syns igrunn det var veldig synd. Miramax står jo bak en rekke bra filmer. Eksempel: Pulp Fiction, Good Will Hunting, Clerks, Kill Bill, The Aviator! Endret 31. januar 2010 av ......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå