Dorian Gray Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Directors death match; Paul Thomas Anderson eller Christopher Nolan? For meg dødt løp men kanskje noen her kan overbevise meg om at den ene er vassere enn den andre? Det virker litt meningsløst. Begge er gode, vi setter pris på begge, jeg hadde ikke vært foruten noen av dem. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Directors death match; Paul Thomas Anderson eller Christopher Nolan? For meg dødt løp men kanskje noen her kan overbevise meg om at den ene er vassere enn den andre? Det virker litt meningsløst. Begge er gode, vi setter pris på begge, jeg hadde ikke vært foruten noen av dem. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det er lettere å se Nolan-filmene flere ganger rett og slett fordi Batman er popcornmat. Ellers synes jeg de er helt uadskikkelige, og spesielt Magnolia og The Prestige stikker ut som noe helt spesielt. Der oppdager jeg alltid noe nytt å kose meg med hver gang jeg ser dem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.apple.com/trailers/universal/macgruber/ Dette må jeg bare se, av den ene grunn at Macguyver parioderes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det så fryktelig ut..filmer som SNL komikere lager blir ofte bare en alt for lang SNL-sketsj. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Satan for en prestasjon Stewart gjør i Mr. Smith Goes to Washington! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det så fryktelig ut..filmer som SNL komikere lager blir ofte bare en alt for lang SNL-sketsj. Hva står egentlig SNL for? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Saturday Night Live Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Google? Saturday Night Live. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Takk for svar. Google? Saturday Night Live. Er på iPoden, og har litt problemer med google på den av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hva står egentlig SNL for?Store norske leksikon. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som ser hvor man kan hukke av for "vote history" på imdbs nye vote history? Clicky Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det går ikke på det nye oppsettet. Men tror jeg leste et sted at de skal endre tilbake.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 De har fjernet den muligheten (forløpig(?)) i den nye power search-funksjonen: http://www.imdb.com/board/bd0000040/thread/155850805 Dvs. at den er nesten ubrukelig. Men hvis du leser gjennom tråden av sure brukere, ser du at imdb har notert seg at de har drete på leggen, og kommer med all sannsynlighet til å rette det opp...en gang. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det sugde jo, den nye power search'en hadde jo blitt så vanvittig mye bedre enn den forrige om vote history'en hadde vært med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) SNL er et sketsjprogram i USA som har gått siden 70-tallet. Kjente komikere og store skuespillere er veldig ofte gjester i sketsjene hver uke. Alec Baldwin er stamgjest f.eks. Jim Carrey gjorde haugevis av små sketsjer der lenge før han slo gjennom på film. Og noen av "staff komikerne" har prøvd å lage filmer, med begredelige resultat (One Night at the Roxbury f.eks.). En av de få som har lyktes er Will Ferrell. "Needs more cowbell" sketsjen er SNL f.eks. Endret 26. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Night at the Roxbury er hilarious. EMILIO! Utenom den kan man vel skryte av The Blues Brothers, Coneheads og Wayne's World, men ellers er det småstusselige greier. For de som interesserer seg for amerikansk politikk kan jeg anbefale Stuart Saves His Family med senator Al Franken i hovedrollen, regissert av Harold "Ghostbusters" Ramis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Tina Fey (som ble verdenskjent som Sarah Palin-parodi i forrige valgkamp) var vel script writer for SNL i en årrekke før hun sto foran kamera selv, og etterpå fikk kanonsuksess med sin egen serie 30 Rock. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Avatar nr. 1 Trykte F5 og vips så var Avatar på toppen. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå