Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jesus christ, nå er Avatar 6 700 000 dollar unna rekorden til Titanic, i helga tok den "Foreign Box Office"-rekorden, altså den mesttjenende amerikanske filmen i utlandet noensinne. Den er 50 millioner unna "Domestic"-rekorden til Titanic, så jeg tviler på at den når den, men jeg tvilte jo også på at den skulle ta den største rekorden også. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik Avatar selger nå for tiden på Box office tror jeg nok den har sjangsen til å ta domestic prisen med seg hjem. Ettersom den fremdeles går på mange kinoer her, og i USA, tror jeg nok den kommer til å klare å overgå Titanic worldwide.

Sier vel sitt når man trenger en Cameron film for å slå en Cameron film.

Lenke til kommentar

1. B-movie legend (and for some, the true star of the Spider-Man franchise) Bruce Campbell has announced that he’s got a sequel to his action-comedy My Name Is Bruce on the way. The star emailed Ain’t It Cool News with the following:

“Hello everyone. Bruce Campbell here. This urgent message is short, because my keystrokes are monitored and I fear for my life. My partner at Dark Horse comics, Mike Richardson (normally a very rational and talented man), threatened to have his foot soldiers “crush my spleen” if I did what I am about to do. But the fans deserve to know, so with great trepidation I officially announce Bruce Vs. Frankenstein, the sequel to My Name is Bruce. Principal photography begins this fall in Oregon. I’d like to live long enough to see the cameras roll, so please, for the love of God, do not tell anyone – I can’t risk this announcement getting back to Mike! Thank you.”

my_name_is_bruce.jpg

Lenke til kommentar
I dag er jeg syk og skale kose meg med dårlig film. 2012 og Saw VI. :)

2012 var ikke så dårlig. Flott popcorn-film. Den ene kommentaren som ble sagt av den russiske milliardæren gjorde hele filmen for min del. Saw har jeg ikke sett siden jeg skrudde av halveis i film nr. 3. Snakk om å melke en medioker serie for alt den er verdt...

Lenke til kommentar

Så nettopp Sleuth(1972) og synes egentlig den var ganske middelmådig. Flere detaljer:

Historien var overraskende forutsigbar. Det var umulig å ikke se at det var Caine som bega seg ut for å være politi-inspektøren og jeg så det lang vei at han egentlig bare ville skremme Olivier like mye som han selv hadde blitt skremt, og at han egentlig ikke hadde drept Thea.

Synes også den var for lang.

Bare jeg som er trass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...