Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Das Boot er for lang uansett versjon.

Akkurat fullført Dr Strangelove for første gong. Ein veldig god film må eg seia. Spesielt interessant med tanke på tida den kom ut.

En annen film som er interessant med tanke på tida den om ut er jo The Great Dictator. Ganske modig gjort må jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

For en idiotisk slutt på The Birds!

Man så jo ikke hva som skjedde etter at de satte seg i bilen engang! Arg..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Spoiler-tag?

Er forøvrig enig i at slutten er litt merkelig anti-klimatisk, føles ut som filmen slutter før historien er ferdigfortalt. Man ser jo at de kommer seg vekk, og at de mest sannsynlig klarte seg, men still

Ødela mye av filmen for min del. Likte den ikke spesielt godt. Rear Window derrimot, den var fantastisk!

Lenke til kommentar

Watchmen:

Director's Cut

A director's cut of the film held a limited release in Los Angeles, Dallas, Minneapolis, and New York City. The director's cut was released on DVD, along with a theatrical cut. The director's cut was also released on Blu-ray Disc. The theatrical version was released on Blu-ray in the European area, later on the director's cut was also released on Blu-ray Disc. In The United States, a theatrical version was not released on Blu-ray Disc.

Ultimate Cut

Another version was later released. It was the director's cut of the film with the animated feature Tales of the Black Freighter added in. Along with this, more footage that was not animated and not within the original director's cut, was added showing more between the newsstand where the animated sequences take place.

Noe vits i å se Ultimate Cut i det hele tatt eller?
Lenke til kommentar

Ultimate Cut av Watchmen var nesten som en annen film. Jeg vil nok si at den vanlige versjonen er bedre fordi en masse elementer som var unødvendig for storylinen er tatt bort, men hvis det er en liten Watchmen fan i deg er det vel verdt å se på.

Det forklarer også litt av motivasjonen bak en del av scenene som har blitt kraftig kuttet i den vanlige versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...