Dimitrij Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den nye? Jepp, Ridley Scott versjonen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kult! Trodde den så vidt var begynt innspilling jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da er du kanskje ikke klar over at det finnes en trailer? Se filmen hos Youtube Pluss en internasjonal tysk trailer...? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sátántangó: 450 min. Voyna i mir: 401 min. Hva prøver du å si? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 At filmene er altfor lange? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde ikke sett den tyske Damn, håper jeg får en like stor action-boner av denne som jeg fikk av Gladiatoren! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kult! Trodde den så vidt var begynt innspilling jeg. Er premiere i mai Tror dette er den første test-screeningen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Torfinn Iversen (25) fra Sortland har fått 400.000 kroner i produksjonsstøtte til sin neste film ”Levi`s hest”. – Jeg er kjempeglad, sier han Dyktig fyr, gikk i klasse sammen med han på barne og ungdomskolen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Torfinn Iversen (25) fra Sortland har fått 400.000 kroner i produksjonsstøtte til sin neste film ”Levi`s hest”. – Jeg er kjempeglad, sier han Dyktig fyr, gikk i klasse sammen med han på barne og ungdomskolen. Spennende, hvordan var han? Alle i klassen visste at gode gamle Torfinn kom til å bli noe, liksom. "I told you so" kommer du til å si til alle de tidligere klassekameratene? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ahh..den Robin Hood filmen gleder jeg meg til å se. Gladiator var jo en knallfilm. Så om den er like bra som den, har vi virkelig en godbit i vente. Ser bra ut på trailerne hvertfall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg kunne ønske at de lagde en Robin hood, som oppførte seg om man faktisk gjorde under midelaleren, alle robin hoods er hippie jævler. Jeg vil ha en robin hood som faktisk ville være som en "god hjertet røver" altås mer William Wallace mindre Sean Penn. Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så akkurat Vertigo, er noe jeg lurer på ang. slutten: Hvorfor hoppet hun ned fra tårnet på slutten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Torfinn Iversen (25) fra Sortland har fått 400.000 kroner i produksjonsstøtte til sin neste film ”Levi`s hest”. – Jeg er kjempeglad, sier hanDyktig fyr, gikk i klasse sammen med han på barne og ungdomskolen. Spennende, hvordan var han? Alle i klassen visste at gode gamle Torfinn kom til å bli noe, liksom. "I told you so" kommer du til å si til alle de tidligere klassekameratene? Veldig flink å tegne,er der jeg egentlig husker best av han og mye artige påfunn med naboen hans. Når jeg tenker meg om var et bare barneskolen vi gikk samme klasse. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg kunne ønske at de lagde en Robin hood, som oppførte seg om man faktisk gjorde under midelaleren, alle robin hoods er hippie jævler.Jeg vil ha en robin hood som faktisk ville være som en "god hjertet røver" altås mer William Wallace mindre Sean Penn. Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger. Har du sett serien "Robin Hood" Som BBC ga ut? http://www.tv.com/robin-hood/show/64043/summary.html Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg kunne ønske at de lagde en Robin hood, som oppførte seg om man faktisk gjorde under midelaleren, alle robin hoods er hippie jævler.Jeg vil ha en robin hood som faktisk ville være som en "god hjertet røver" altås mer William Wallace mindre Sean Penn. Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger. Har du sett serien "Robin Hood" Som BBC ga ut? http://www.tv.com/robin-hood/show/64043/summary.html Det er jo den værste av dem, en Robin Hood som er så hippie mother fucker at han ikke dreper noen, jeg forventer at han hele tiden skulle bryte ut i sang og synge combaya my lord og røyke weed Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det gikk en Robin Hood serie på NRk rundt midten av 60-tallet som var veldig populær. Og deretter kom det en serie om Ivanhoe med Roger Moore i hovedrollen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger. Åneida du. Så akkurat Vertigo, er noe jeg lurer på ang. slutten: Hvorfor hoppet hun ned fra tårnet på slutten? The most common interpretation of the ending is that, when Judy saw the dark figure of the nun, she thought it was a ghost, recoiled in shock, took a step backwards, and fell. However, in an interview with Kim Novak [see here], Novak's take on it is that Judy threw herself off the tower. She was so desperate to be loved that she had let one man turn her into Madelaine and involve her in a murder because she thought he loved her, then another because she hoped he would love her. When Scottie found out the truth, he told her "It's too late." So when she cried out, "No," it was because she realized that she had just lost her last chance and had nothing left to live for. The nun's arrival merely distracted Scottie long enough for Judy to break away from him and do herself in. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Så akkurat Vertigo, er noe jeg lurer på ang. slutten: Hvorfor hoppet hun ned fra tårnet på slutten? The most common interpretation of the ending is that, when Judy saw the dark figure of the nun, she thought it was a ghost, recoiled in shock, took a step backwards, and fell. However, in an interview with Kim Novak [see here], Novak's take on it is that Judy threw herself off the tower. She was so desperate to be loved that she had let one man turn her into Madelaine and involve her in a murder because she thought he loved her, then another because she hoped he would love her. When Scottie found out the truth, he told her "It's too late." So when she cried out, "No," it was because she realized that she had just lost her last chance and had nothing left to live for. The nun's arrival merely distracted Scottie long enough for Judy to break away from him and do herself in. Takker. Vertigo må gå under som en av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Takker. Vertigo må gå under som en av mine favorittfilmer.Velkommen i gjengen. Topp 10-alltime uten tvil, ja. Ekstremt intenst til tider, og en fantastisk og utenom-det-vanlige kjærlighetsshistorie. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Akkurat fullført Dr Strangelove for første gong. Ein veldig god film må eg seia. Spesielt interessant med tanke på tida den kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå