Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, hvordan var han? Alle i klassen visste at gode gamle Torfinn kom til å bli noe, liksom.

"I told you so" kommer du til å si til alle de tidligere klassekameratene?

Lenke til kommentar

Jeg kunne ønske at de lagde en Robin hood, som oppførte seg om man faktisk gjorde under midelaleren, alle robin hoods er hippie jævler.

Jeg vil ha en robin hood som faktisk ville være som en "god hjertet røver" altås mer William Wallace mindre Sean Penn.

Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger.

Lenke til kommentar

Spennende, hvordan var han? Alle i klassen visste at gode gamle Torfinn kom til å bli noe, liksom.

"I told you so" kommer du til å si til alle de tidligere klassekameratene?

Veldig flink å tegne,er der jeg egentlig husker best av han og mye artige påfunn med naboen hans. Når jeg tenker meg om var et bare barneskolen vi gikk samme klasse.
Lenke til kommentar
Jeg kunne ønske at de lagde en Robin hood, som oppførte seg om man faktisk gjorde under midelaleren, alle robin hoods er hippie jævler.

Jeg vil ha en robin hood som faktisk ville være som en "god hjertet røver" altås mer William Wallace mindre Sean Penn.

Det nærmeste man kommer er Robin hood episoden i TNG, der Picard slakter ned folk uten å tenke to ganger.

Har du sett serien "Robin Hood" Som BBC ga ut? http://www.tv.com/robin-hood/show/64043/summary.html

Lenke til kommentar

Har du sett serien "Robin Hood" Som BBC ga ut? http://www.tv.com/robin-hood/show/64043/summary.html

Det er jo den værste av dem, en Robin Hood som er så hippie mother fucker at han ikke dreper noen, jeg forventer at han hele tiden skulle bryte ut i sang og synge combaya my lord og røyke weed

Lenke til kommentar
Åneida du.

Så akkurat Vertigo, er noe jeg lurer på ang. slutten:

Hvorfor hoppet hun ned fra tårnet på slutten?

The most common interpretation of the ending is that, when Judy saw the dark figure of the nun, she thought it was a ghost, recoiled in shock, took a step backwards, and fell. However, in an interview with Kim Novak [see here], Novak's take on it is that Judy threw herself off the tower. She was so desperate to be loved that she had let one man turn her into Madelaine and involve her in a murder because she thought he loved her, then another because she hoped he would love her. When Scottie found out the truth, he told her "It's too late." So when she cried out, "No," it was because she realized that she had just lost her last chance and had nothing left to live for. The nun's arrival merely distracted Scottie long enough for Judy to break away from him and do herself in.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så akkurat Vertigo, er noe jeg lurer på ang. slutten:

Hvorfor hoppet hun ned fra tårnet på slutten?

The most common interpretation of the ending is that, when Judy saw the dark figure of the nun, she thought it was a ghost, recoiled in shock, took a step backwards, and fell. However, in an interview with Kim Novak [see here], Novak's take on it is that Judy threw herself off the tower. She was so desperate to be loved that she had let one man turn her into Madelaine and involve her in a murder because she thought he loved her, then another because she hoped he would love her. When Scottie found out the truth, he told her "It's too late." So when she cried out, "No," it was because she realized that she had just lost her last chance and had nothing left to live for. The nun's arrival merely distracted Scottie long enough for Judy to break away from him and do herself in.

Takker. Vertigo må gå under som en av mine favorittfilmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...