Dimitrij Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv. Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best? Kanskje du finner svaret her Var ihvertfall mange lovord om BD-versjonen her, som underlig nok er klassifisert som sone1(USA only) på amazon, mens det står i linken at den er sonefri. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv. Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best? Kanskje du finner svaret her Var ihvertfall mange lovord om BD-versjonen her, som underlig nok er klassifisert som sone1(USA only) på amazon, mens det står i linken at den er sonefri. Amazon er ikke til å stole på når det gjelder soneinformasjon. Sjekk heller ut denne siden. The General er forøvrig sonefri. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg bygger på en forkjølelse, så dette kan bli en strålende filmhelg. Blir jeg hjemmeværende skal jeg se Satantango, Citizen Kane og Magnolia + masse annen moro. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du har min respekt hvis du, som er er 14 år, ser den i ett strekk uten å kjede livet av deg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vi får nå se. Likte 2001 godt. Har også sett flere filmer på 3,5 timer. Både Das Boot, Ben-Hur og Lawrence Of Arabia. Tror jeg kommer til å like den, men vet jo selvsagt ikke ennå. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Å, gled deg til magnolia! Trudde det var ein jentefilm eller noko sånt sidan mamma eide den, men den var skikkelig stilig Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjøpte kun på grunn av BadSmile. Kjøper ofte favorittfilmene til folk her. Vil liksom sjekke ut andres filmer. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Magnolia er en enorm filmopplevelse. Gled deg! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjøpte kun på grunn av BadSmile. Kjøper ofte favorittfilmene til folk her. Vil liksom sjekke ut andres filmer. Skal ta ett gjensyn med den selv snart. Kommer ut på Blu-ray om ett par dager i England. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Du har min respekt hvis du, som er er 14 år, ser den i ett strekk uten å kjede livet av deg. Jeg så Voyna i mir for seks måneder siden, i én sitting, uten å kjede livet av meg. Det ble bare til at jeg nesten kjedet meg. Foruten at jeg kjente blodet fosse ut av nesen på meg etterpå, men bortsett fra det kom meg gjennom det relativt mentalt oppegående likevel. Det var syv herlige timer, ja. Har jeg din respekt? Endret 22. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vi så March of the Penguins istad. Ingen bortsett fra meg fulgte med. Så kjedelig klasse har jeg Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jonas, se på farce of the penguins.. pretty much samme film, men uhm, perverst audio Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 BadSmile: Hvorfor sa du ikke i fra om det før? Da ville jeg ventet, Grrr! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv. Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best? Kanskje du finner svaret her Var ihvertfall mange lovord om BD-versjonen her, som underlig nok er klassifisert som sone1(USA only) på amazon, mens det står i linken at den er sonefri. Her er en fin omtale av Blu-Ray-versjonen: http://www.blu-ray.com/movies/The-General-...ay-Review/6859/ Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du har min respekt hvis du, som er er 14 år, ser den i ett strekk uten å kjede livet av deg. Jeg så Voyna i mir for seks måneder siden, i én sitting, uten å kjede livet av meg. Det ble bare til at jeg nesten kjedet meg. Foruten at jeg kjente blodet fosse ut av nesen på meg etterpå, men bortsett fra det kom meg gjennom det relativt mentalt oppegående likevel. Det var syv herlige timer, ja. Har jeg din respekt? Tror ikke Voyna i mir kan sammenlignes med Satan's Tango i annet enn spilletid. Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sátántangó: 450 min. Voyna i mir: 401 min. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da blir det test-screening av Robin Hood på torsdag Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvilke to filmer er de beste? - The Third Man - Mou gaan dou - Dead Man Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 The Third Man er en av de beste filmene jeg har sett (men jeg har ikke sett de to andre der.) Anbefales s t e r k t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå