Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv.

Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best?

Kanskje du finner svaret her

Var ihvertfall mange lovord om BD-versjonen her, som underlig nok er klassifisert som sone1(USA only) på amazon, mens det står i linken at den er sonefri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv.

Var ihvertfall mange lovord om BD-versjonen her, som underlig nok er klassifisert som sone1(USA only) på amazon, mens det står i linken at den er sonefri.

Amazon er ikke til å stole på når det gjelder soneinformasjon. Sjekk heller ut denne siden. The General er forøvrig sonefri.

Lenke til kommentar
Du har min respekt hvis du, som er er 14 år, ser den i ett strekk uten å kjede livet av deg.

Jeg så Voyna i mir for seks måneder siden, i én sitting, uten å kjede livet av meg. Det ble bare til at jeg nesten kjedet meg. Foruten at jeg kjente blodet fosse ut av nesen på meg etterpå, men bortsett fra det kom meg gjennom det relativt mentalt oppegående likevel. Det var syv herlige timer, ja. Har jeg din respekt?

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Her er en fin omtale av Blu-Ray-versjonen: http://www.blu-ray.com/movies/The-General-...ay-Review/6859/

Lenke til kommentar
Du har min respekt hvis du, som er er 14 år, ser den i ett strekk uten å kjede livet av deg.

Jeg så Voyna i mir for seks måneder siden, i én sitting, uten å kjede livet av meg. Det ble bare til at jeg nesten kjedet meg. Foruten at jeg kjente blodet fosse ut av nesen på meg etterpå, men bortsett fra det kom meg gjennom det relativt mentalt oppegående likevel. Det var syv herlige timer, ja. Har jeg din respekt?

Tror ikke Voyna i mir kan sammenlignes med Satan's Tango i annet enn spilletid. Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...