Bytex Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Eller TV-filmen Notorious (1992)? Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Da er det offisielt. Marc Webb skal regissere den nye Spider-Man filmen! Den eneste "store" filmen han står bak er (500) Days of Summer. Men hvem vet, det kan bli en suksess dette og. Det neste som står for tur er å finne ut hvem som skal spille hovedfiguren Peter Parker. Endret 20. januar 2010 av ......... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Marc Webb skal regissere den nye Spider-Man filmen! Hahaha, jeg ler av meg selv siden jeg lo av det. Uansett så håper jeg den blir skikkelig mørk. Skal mye til, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Håper også at den nye Spider-man og Peter Parker er mer muskuløs enn den litt for pinglete Tobey Maguire. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 GAAAH! Hvorfor skal alle superheltfilmer være så "mørk" og "dyster" og "nedstemt". Hvor ble det av marvel-heltene som bare var glade og morsomme og hjalp folk uten å ha to tonn bagasje i toppen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 De døde med gutta i Miami Vice. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 GAAAH! Hvorfor skal alle superheltfilmer være så "mørk" og "dyster" og "nedstemt". Hvor ble det av marvel-heltene som bare var glade og morsomme og hjalp folk uten å ha to tonn bagasje i toppen? Chris Nolan viste at superheltfilmer kan være utrolig gode filmer i tillegg til å være superheltfilmer. De som er fans av karakterene fra før av ønsker en korrekt fremstilling av den dype bakhistorien, mens de som ikke er fans av tegneseriene vil sannsynligvis ikke være interessert i glade og morsomme menn i kostyme. Når filmen er mørk og nedstemt med bakhistorie og ekte konflikter blir både comic book fans og filmelskere fornøyd. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Fordi Batman Begins og The Dark Knight tjente mye penger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg vil ha Adam West-era batman på film. Han var aldri deprimert eller hadde dameproblemer. Bare sparka skurker med BIFF og WHOOSH lydeffekter. Satt han fast på en holme på havet og haier kom, sa han bare "Don't worry Robin, I have Shark Repellant Spray in my bat-belt". Hva skjedde med "One man...one gun...one revenge" type actionfilmer? Endret 20. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 De filmene døde når John Woo krysset havet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Dødsbra film ... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Kjøpte Hellboy 2 idag på tilbud, er det et must at man ser nummer 1 først, eller kan jeg bare kose meg med nummer 2 først som sist? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Etter som jeg husker går det ann å se 2'ern uten i ha sett den første. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Det går såvidt an, men jeg ville ikke anbefalt det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Det går såvidt an, men jeg ville ikke anbefalt det. Enig. Og så er Hellboy en veldig god film. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ok, takk! Da får jeg skaffe meg eneren først Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 "går det ann å se 2'ern" Ja , slikt har vel Jan Thomas peil på Festlig den scenen i serien hvor Bruce Wayne sier "man can't live on crime fighting alone" & går inn i leiligheten med dama.......Adam West rules Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv. Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv. Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best? Kanskje du finner svaret her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå