Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Håper spørsmålet mitt ikke blir for OT. Tenker på å se Avatar 3D i Colosseum sal 2 i morgen kl. 1000 (er bare 1 stakkar som har reservert sete så langt :)), men lurer på om opplevelsen der vil bli mye dårligere enn i sal 1? Siden det er 3D regner jeg jo med at utstyret er ganske moderne uansett, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper spørsmålet mitt ikke blir for OT. Tenker på å se Avatar 3D i Colosseum sal 2 i morgen kl. 1000 (er bare 1 stakkar som har reservert sete så langt :)), men lurer på om opplevelsen der vil bli mye dårligere enn i sal 1? Siden det er 3D regner jeg jo med at utstyret er ganske moderne uansett, eller?
For den beste opplevelsen, se Avatar på Ringen kino.
Lenke til kommentar
For den beste opplevelsen, se Avatar på Ringen kino.

Takk for tipset. Virker som det er den nyeste, også bruker de den utekstede versjonen også. Da blir det Ringen på meg :)

Lenke til kommentar

Noen andre som fikk med seg Stand By Me nå nettopp på NRK1?

Må være en av de beste filmene med bare barn i rollene, da sammen med The Breakfast Club.

Helt tilfeldig at jeg så filmen, da jeg ikke visste at den gikk, men plutselig satt der og så "Stand By Me" på skjermen, da måtte jeg bruke muligheten til å se den. Og den var vel verdt tiden :)

Lenke til kommentar
Må være en av de beste filmene med bare barn i rollene, da sammen med The Breakfast Club.

Bare barn? To av de var 17, de tre andre godt over 20... (i The Breakfast Club)

Tenker du på skuespillernes alder når de spilte inn filmen, eller alderen "de var" i filmen? Uansett, de var da ungdommer. Jeg spesifiserer det til barn/ungdommer...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Alderen på skuespillerene. Over 20 er ikke akkurat barn da, eller ungdom for den saks skyld.

Nattlig flisespikkeri.

Har du fasiten på ungdom? Når slutter det? Dette er noe subjektivt og for meg, i filmen er de absolutt ungdom.

Her dropper hvertfall jeg diskusjonen...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Munter artikkel lol :

Av og til kan man høre relativt utrolige historier, og en slik kan vi få med oss i VG i dag. En 42-åring fra Taiwan døde nemlig etter å ha sett Avatar.

Dette skjedde angivelig fordi mannen ble overveldende begeistret for filmen. Dette førte til høyere trykk, og popping av et blodkar eller flere i hjernen. Dødsårsaken er med andre ord hjerneblødning.

I avisen kommer det frem at det var filmen Avatar som forårsaket mannens død. Dette er litt sånn avis-vinkling. Hadde mannen droppet kinoturen, og heller fått seg et nummer, så hadde han sikkert dødd av de samme årsakene. Men, at han døde av å se en film er selvfølgelig litt mer sprettent for en avis enn om han døde av å overanstrenge seg for å tilfredsstille en dame.

Det er ikke første gangen folk angivelig dør av å se en film. Sist vi hørte om det var da en mann rett og slett lo seg ihjel under filmen ‘Naked Gun’ med Leslie Nielsen og han konemorderen som jeg aldri husker navnet på.

:D

(OJ Simpson loooooooooooooooooooooolll :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så Airplane 2: The Sequel igår. Var veldig, veldig morsom, selv om det er mer en ny versjon av den første med litt andre vitser. Skal nok se begge igjen til helga på natta etter et par liter cola :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...