Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GAAAH! Hvorfor skal alle superheltfilmer være så "mørk" og "dyster" og "nedstemt". Hvor ble det av marvel-heltene som bare var glade og morsomme og hjalp folk uten å ha to tonn bagasje i toppen?

Chris Nolan viste at superheltfilmer kan være utrolig gode filmer i tillegg til å være superheltfilmer. De som er fans av karakterene fra før av ønsker en korrekt fremstilling av den dype bakhistorien, mens de som ikke er fans av tegneseriene vil sannsynligvis ikke være interessert i glade og morsomme menn i kostyme. Når filmen er mørk og nedstemt med bakhistorie og ekte konflikter blir både comic book fans og filmelskere fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha Adam West-era batman på film. Han var aldri deprimert eller hadde dameproblemer. Bare sparka skurker med BIFF og WHOOSH lydeffekter. Satt han fast på en holme på havet og haier kom, sa han bare "Don't worry Robin, I have Shark Repellant Spray in my bat-belt".

Hva skjedde med "One man...one gun...one revenge" type actionfilmer?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"går det ann å se 2'ern"

Ja , slikt har vel Jan Thomas peil på :D

Festlig den scenen i serien hvor Bruce Wayne sier "man can't live on crime fighting alone" & går inn i leiligheten med dama.......Adam West rules ;)

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp av film-fagkyndige her. Jeg vil investere i The General(1927) på dvd eller bluray, men hva er den beste versjonen å kjøpe? Både amazon og play har flere å velge imellom, hvor musikken visstnok er forskjellig osv.

Noen som kan gi no tips om hvilken versjon som er best?

Kanskje du finner svaret her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...