Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Herregud Plan 9 From Outer Space var elendig.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Herregud Plan 9 From Outer Space var elendig.. Dårlig lagt kanskje, men underholdene som bare det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Plan 9 er en dårlig film, og det er derfor vi elsker den Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Samme med Zombie Strippers, elendig film men veldig underholdene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så Avatar i går. Filmen var underholdende. Ikke utrolig dyp, men kan anbefales om det er noen som er enda tregere enn meg og ikke har sett den enda. Men fy fader den verdenen var fin. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg så 12 Angry Men for første gang i går. Jeg var helt totalt blank før jeg så filmen, visste ingenting om den, og hadde ingen forhåpninger. Fy satan, dette er en av de beste filmene jeg har sett noen gang. Hver minste liten bit av dialog er viktig for resten av filmen. Lenge siden jeg har blitt så fengslet av noe på skjermen. Endret 16. januar 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vi mister snart Dennis Hopper.. Google det den som vil, men det virker slik. I like that guy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg så 12 Angry Men for første gang i går. Jeg var helt totalt blank før jeg så filmen, visste ingenting om den, og hadde ingen forhåpninger. Fy satan, dette er en av de beste filmene jeg har sett noen gang. Hver minste liten bit av dialog er viktig for resten av filmen. Lenge siden jeg har blitt så fengslet av noe på skjermen. En av tidenes beste uten tvi. Bra du likte den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vanvittig at jeg ikke har sett The Green Mile før nå. Måtte felle en tåre og to. Utrolig bra film. 8 filmer fra top 250 på en uke nå. Fortsetter jeg slik er jeg ferdig før jeg dimmer. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå skal jeg se David Lynch's The Straight Story. Gledet meg til å se denne lenge Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vanvittig at jeg ikke har sett The Green Mile før nå. Synes det er litt vanvittig at jeg ikke har sett Big Fish før nå. Fin film. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har sett 12 Kurosawa-filmer og jeg skal vel innrømme at overvekten av de er samuraifilmer. Har du noen diamanter blant det litt... kjipe og annerkjente? Hvilke har du sett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Easy Rider ruler.....faen også med Hopper Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg så 12 Angry Men for første gang i går. Jeg var helt totalt blank før jeg så filmen, visste ingenting om den, og hadde ingen forhåpninger. Fy satan, dette er en av de beste filmene jeg har sett noen gang. Hver minste liten bit av dialog er viktig for resten av filmen. Lenge siden jeg har blitt så fengslet av noe på skjermen. Er vel noe av det samme inntrykket jeg satt igjen med selv etter å ha sett den. En virkelig perle av en film. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er Adventureland noe å satse på? Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Sidney Lumet har laget mange perler han. Likte du 12 Angry Men burde du også sjekke ut The Verdict, der Paul Newman er på sitt aller, aller beste. Ellers må Network, Dog Day Afternoon, Serpico og Running on Empty sees. Hadde ikke Lumet vært så utrolig ujevn hadde han nok vært der oppe med Scorsese. Endret 17. januar 2010 av HarryLime Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er Adventureland noe å satse på? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 I følge Imdb så er den ok så lenge man ikke forventer en komedie. Tror jeg peiser på uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg siterer min egen anmeldelse fra juli ifjor: Adventureland (2009)Fantastisk liten film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Er Adventureland noe å satse på? Det er en typisk søndagsfilm, verdt å få med seg. Ryan Reynolds som the ultimate drittsekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå