Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så 12 Angry Men for første gang i går. Jeg var helt totalt blank før jeg så filmen, visste ingenting om den, og hadde ingen forhåpninger.

Fy satan, dette er en av de beste filmene jeg har sett noen gang. Hver minste liten bit av dialog er viktig for resten av filmen. Lenge siden jeg har blitt så fengslet av noe på skjermen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Jeg så 12 Angry Men for første gang i går. Jeg var helt totalt blank før jeg så filmen, visste ingenting om den, og hadde ingen forhåpninger.

Fy satan, dette er en av de beste filmene jeg har sett noen gang. Hver minste liten bit av dialog er viktig for resten av filmen. Lenge siden jeg har blitt så fengslet av noe på skjermen.

En av tidenes beste uten tvi. Bra du likte den. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Vanvittig at jeg ikke har sett The Green Mile før nå.

Synes det er litt vanvittig at jeg ikke har sett Big Fish før nå. Fin film.

Lenke til kommentar

Er vel noe av det samme inntrykket jeg satt igjen med selv etter å ha sett den. En virkelig perle av en film.
Lenke til kommentar

Sidney Lumet har laget mange perler han. Likte du 12 Angry Men burde du også sjekke ut The Verdict, der Paul Newman er på sitt aller, aller beste. Ellers må Network, Dog Day Afternoon, Serpico og Running on Empty sees.

Hadde ikke Lumet vært så utrolig ujevn hadde han nok vært der oppe med Scorsese.

Endret av HarryLime
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er Adventureland noe å satse på?

Det er en typisk søndagsfilm, verdt å få med seg.

Ryan Reynolds som the ultimate drittsekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...