Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Har 99 Blu-ray filmer nå, hvem skal bli nr. 100? :love:

Halo? Jeg kan ikke ha 99 blu-ray filmer for altid :( I need a 100th BD movie! o_O

Da bestiller du og venter på denne :)

Så forresten Harry Potter og de Vises Stein igjen nå. Levde ikke helt opp til sånn jeg husker den, men nå er det jo lenge siden jeg har sett den.

Edit: Så at den LOTR boksen var med kino versjonene nå, ganske så sinnsykt idiotisk.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Har 99 Blu-ray filmer nå, hvem skal bli nr. 100? :love:

Halo? Jeg kan ikke ha 99 blu-ray filmer for altid :( I need a 100th BD movie! o_O

Da bestiller du og venter på denne :)

Så forresten Harry Potter og de Vises Stein igjen nå. Levde ikke helt opp til sånn jeg husker den, men nå er det jo lenge siden jeg har sett den.

Edit: Så at den LOTR boksen var med kino versjonene nå, ganske så sinnsykt idiotisk.

Idiotisk! Såg for første gang extended edition forrige dagen. ALDRI meir kinoversjonane! Nokon som veit når extended edtition kjem på BR? :)

Lenke til kommentar

Ryktene er 2 delt for å si det slik, Peter Jackson har antyded begge deler, både at extended versjonen og normal versjonen blir lansert rundt lanseringen av "The hobbit", mens noen tyder at blu-ray normal versjonen blir lansert i 2010 og extended versjonen i 2011.

Dessverre er det ikke noen direkte lanseringsdager enda.

Lenke til kommentar
Venetar, visste du at musikken er en coverversjon av Cannibal Holocaust-filmmusikken? Betcha didn't.

Jeg hørte ikke at det var en cover versjon, trodde det var den samme sangen. Men jau jeg kjenner godt til Riz Ortolanis fantastiske Cannibal Holocaust soundtrack.

Speaking of italiensk filmmusikk, fikk nettopp ufattelig dilla på denne (Fabio Frizzi er en gud!): http://www.youtube.com/watch?v=s3qIOM-8z1Q

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...