Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Selv om Funny People har en mer alvorlig tone enn man er vant med i den gjengse komedien, er den da i høyeste grad morsom? Var et par ganger jeg lo virkelig høyt, mens resten av filmen satt man og småflirte. Mistenker at Apatow-humoren samsvarer veldig med min egen, men synes det er snodig hvis du ikke lo en eneste gang underveis.
Jeg lo høyt flere ganger selv jeg, mener bare at det først og fremst ikke er en komedie, og hvertfall ikke i nærheten av 2009's morsomste som det ble antydet lenger oppi her. Ellers synes jeg filmen var ganske bra, hvertfall første halvdelen av filmen. Så fort det ble masse surr med ekskoner og utroskap og piss ble hele filmen en del dårligere for min del... Endret av thesinner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nettopp The Man From Earth, og den var mye bedre enn jeg forventet! Filmen var over før jeg visste ordet av det!

Utrolig velskrevet.

Til tross for litt dodgy skuespill til tider og et tydelig lavt budsjett så vil jeg si at den er en av favorittfilmene mine, selv om jeg nettopp nå innså det ;)

Lenke til kommentar
Jurassic Park IV har vært planlagt i flere år nå, men Michael Crichtons død kan ha vært spikeren i kisten. I hvert fall en bremsekloss.

Ny «Jurassic Park»-trilogi på vei.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Greit nok, JP3 var ikkje like god som dei andre, men dinosaurer er og bli kule. Eg har til og med sett heile serien The Lost World, som riktignok vart kansellert etter 3 sesongar. :cool:

Blir nok aldri det samme som de to første, men fett nok.
Lenke til kommentar
Har ikke sett noen Kurosawa filmer ennå, men denne boksen må da være noe av det grommeste som er gitt ut.

DDD har salg på criterionfilmer nå, og du kan få boksen en del billigere her.

Personlig mening, men det holder med en random samuraifilm, Ikuru og Rashomon for å få en grei oversikt over karrieren hans. For min del ingen en stor regissør utifra hvilke filmer han har laget, men som påpekt - min egen mening.

Det er de filmene du har sett, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...