thesinner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Selv om Funny People har en mer alvorlig tone enn man er vant med i den gjengse komedien, er den da i høyeste grad morsom? Var et par ganger jeg lo virkelig høyt, mens resten av filmen satt man og småflirte. Mistenker at Apatow-humoren samsvarer veldig med min egen, men synes det er snodig hvis du ikke lo en eneste gang underveis.Jeg lo høyt flere ganger selv jeg, mener bare at det først og fremst ikke er en komedie, og hvertfall ikke i nærheten av 2009's morsomste som det ble antydet lenger oppi her. Ellers synes jeg filmen var ganske bra, hvertfall første halvdelen av filmen. Så fort det ble masse surr med ekskoner og utroskap og piss ble hele filmen en del dårligere for min del... Endret 14. januar 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så nettopp The Man From Earth, og den var mye bedre enn jeg forventet! Filmen var over før jeg visste ordet av det! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så nettopp The Man From Earth, og den var mye bedre enn jeg forventet! Filmen var over før jeg visste ordet av det! Utrolig velskrevet. Til tross for litt dodgy skuespill til tider og et tydelig lavt budsjett så vil jeg si at den er en av favorittfilmene mine, selv om jeg nettopp nå innså det Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fikk endelig Dirty harry collection igår.. Tror faen ikke posten klarte å ødelegge 3 av 5 covre.. Møk:( Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så nettopp The Man From Earth, og den var mye bedre enn jeg forventet! Filmen var over før jeg visste ordet av det!Kjempebra film, da den var ferdig skulle jeg rett og slett ønske at den varte mye lenger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg kunne lett sett en dobbelt så lang utgave av TMFE. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jurassic Park IV har vært planlagt i flere år nå, men Michael Crichtons død kan ha vært spikeren i kisten. I hvert fall en bremsekloss. Ny «Jurassic Park»-trilogi på vei. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Greit nok, JP3 var ikkje like god som dei andre, men dinosaurer er og bli kule. Eg har til og med sett heile serien The Lost World, som riktignok vart kansellert etter 3 sesongar. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jurassic Park IV har vært planlagt i flere år nå, men Michael Crichtons død kan ha vært spikeren i kisten. I hvert fall en bremsekloss. Ny «Jurassic Park»-trilogi på vei. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Greit nok, JP3 var ikkje like god som dei andre, men dinosaurer er og bli kule. Eg har til og med sett heile serien The Lost World, som riktignok vart kansellert etter 3 sesongar. Blir nok aldri det samme som de to første, men fett nok. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 JP-serien trenger en bedre regissør enn mr.johnston for å fange min oppmerksomhet desverre. 3'eren når ikke de to første opp til knærne engang. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 The Big Lebowski på NRK 3 21:35 i kveld Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke sett noen Kurosawa filmer ennå, men denne boksen må da være noe av det grommeste som er gitt ut. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke sett noen Kurosawa filmer ennå, men denne boksen må da være noe av det grommeste som er gitt ut.Synd at 20 av de filmene sikkert er kjempekjedelige med mindre du er helt Kurosawa-nerd. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det holder med to-tre filmer av Kurosawa. Han gjentar seg jo kontinuerlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det holder med to-tre filmer av Kurosawa. Han gjentar seg jo kontinuerlig. Please explain? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Personlig mening, men det holder med en random samuraifilm, Ikuru og Rashomon for å få en grei oversikt over karrieren hans. For min del ingen en stor regissør utifra hvilke filmer han har laget, men som påpekt - min egen mening. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, The Taking of Pelham (2009) hvor Travolta hinter til Inside Man med; Yeah, well no fucking pizza delivery man :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke sett noen Kurosawa filmer ennå, men denne boksen må da være noe av det grommeste som er gitt ut. DDD har salg på criterionfilmer nå, og du kan få boksen en del billigere her. Personlig mening, men det holder med en random samuraifilm, Ikuru og Rashomon for å få en grei oversikt over karrieren hans. For min del ingen en stor regissør utifra hvilke filmer han har laget, men som påpekt - min egen mening. Det er de filmene du har sett, eller? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Har sett 12 Kurosawa-filmer og jeg skal vel innrømme at overvekten av de er samuraifilmer. Har du noen diamanter blant det litt... kjipe og annerkjente? Endret 15. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Akahige/Rødskjegg var en meget fin film. Sett den? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Wow, nettopp sett The Road. Den var generelt deprimerende og trist, men et solid stykke film. Orker ikke skrive en anmeldelse, men kan si: Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå