magnusbe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Inntrykket mitt etter å ha høyrt på nytt frå CES er at det folk verkeleg vert imponert over med 3D er sportssendingar... På same vis som det er kjipt å sjå film og TV i standarddefinisjon trur eg det kan vert kjipt å gå tilbake til 2D etter å ha sett mykje 3D. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Avatar sin 3D er litt mer som denne animasjonen her enn noe annet. Det skaper lag og dybde, men det får deg ikke til å rekke armen ut og forsøke å ta på ting som flyr mot deg, slik man så før. Om jeg husker riktig så fikk man slike 3-D kort i Kellog's pakkene i -97 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) DG: Kan det tenkes at du var mentalt "dummere" når du var liten? Endret 14. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 DG: Kan det tenkes at du var mentalt "dummere" når du var liten? Det krever at jeg er mentalt smartere nå, og det ser jeg virkelig ikke for meg. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenkte jeg skulle sette meg ned med en film idag. Har en del å velge mellom, og tenkte dere skulle få anbefale meg hvilken av de jeg burde se. Er dette jeg har å velge mellom: - 2012 - District 9 - This is it - Pineapple Express - The cube (1,2,3) Er på vei: - Funny People - World's greatest dad Kan nevnes at jeg ikke har sett noen av disse før. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dersom du vil se en utrolig god sci-fi må du se District 9. Dersom du vil se en ganske god og morsom film må du se Pinapple Express. Har ingen formening om de andre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenkte jeg skulle sette meg ned med en film idag. Har en del å velge mellom, og tenkte dere skulle få anbefale meg hvilken av de jeg burde se. Er dette jeg har å velge mellom: - 2012 - District 9 - This is it - Pineapple Express - The cube (1,2,3) Er på vei: - Funny People - World's greatest dad Kan nevnes at jeg ikke har sett noen av disse før. Se World's Greatest Dad, den er knallgod. Deretter District 9, Pineapple Express og alle tre Cubene. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Takker for svar. Blir litt film-kos nå før jeg må begynne å skrive søknad =/ Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Faen, musikken til Miracolo a Milano summer rundt i hodet mitt 3 dager etter jeg har sett den. Makan til "happy" film skal man lete lenge etter. Men så er den trist innimellom også. Takker til gud for at jeg oppdaget Vittorio De Sica! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg sikler litt på Tarantino-boksen på amazon, siden jeg ikke har noen av filmene fra før(Hadde Pulp Fiction men har lånt den ut og aldri fått den tilbake). Er det noen som har den her? Leser at PF visstnok ikke ser så bra ut i denne utgivelsen, grunnet hardcodet black bars. Noen som vet? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som kan hjelpe meg med en ting ? http://www.bildevisjon.com/blogg/category/skuespill/ Når jeg trykker på et emne der,så kommer jeg bare til overskriften igjen. Foreksempel om jeg trykker på : Quentin Tarantino snakker om skuespiller Robert De Niro. Så kommer det kun overskriften,ingen artikkel. Noe som er galt her eller,gjrø jeg noe feil ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Samme skjer her så det er nok ikke hos deg problemet ligger. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tenkte jeg skulle sette meg ned med en film idag. Har en del å velge mellom, og tenkte dere skulle få anbefale meg hvilken av de jeg burde se. Er dette jeg har å velge mellom: - 2012 - District 9 - This is it - Pineapple Express - The cube (1,2,3) Er på vei: - Funny People - World's greatest dad Kan nevnes at jeg ikke har sett noen av disse før. Jeg ville sett Funny People. Det er en av 2009s morsomte filmer, det er i hvertfall min mening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Morsom? Du tuller nå? Jeg skrudde av før filmen var slutt, var ikke artig what so ever. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Morsom? Du tuller nå?Jeg skrudde av før filmen var slutt, var ikke artig what so ever. Skrudde den ikke av men den var egentlig drit dårlig ja Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ville sett Funny People. Det er en av 2009s morsomte filmer, det er i hvertfall min mening.Mange morsomme scener og replikker kanskje, men selve filmen er jo egentlig ikke komisk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selv om Funny People har en mer alvorlig tone enn man er vant med i den gjengse komedien, er den da i høyeste grad morsom? Var et par ganger jeg lo virkelig høyt, mens resten av filmen satt man og småflirte. Mistenker at Apatow-humoren samsvarer veldig med min egen, men synes det er snodig hvis du ikke lo en eneste gang underveis. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ble Pinapple Express idag. Må vel se Funny People imorgen så jeg kan gjøre meg opp en mening her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Funny People har en misledende tittel, altfor lite som skjer over altfor lang tid. Selv om det er en håndfull med gode gullkorn der som gjøre filmen verdt det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Funny People er en herlig liten dramaflikk så lenge man ikke forventer klassisk Apatow-komikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå