Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Bare velger ut noe jeg kommer sånn fort på ! :D

 

Commando - 60-70 ganger (ja :p Så den hele tiden når jeg var liten,good times!!)

Terminator 2 - 13-15 ganger

Godfather part 2 - 6 ganger

The shining - 5

psycho - 4 ganger

Stalker - 3 ganger

 

Er også mange andre filmer jeg har sett om og om igjen.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fått taki Visa gavekort med 2000 kr som skulle brukes på film så har faen meg elkjøp/lefdal satt opp prisen på ALT! Jævlig irriterende og de har fjærnet tilbudet som gir gratis frakt ved kjøp av én blu-ray. Synd jeg ikke kan refundere kortet og få tilbake gebyr og pengene.

Lenke til kommentar
Så Sherlock Holmes i går kveld, og må si den var meget bra! Jeg storkoste meg gjennom hele filmen!

 

Så også traileren til Shutter Island, som så vanvittig spennende ut. Noen som vet når den kommer på kino i Norge?

 

Jeg må se Sherlock Holmes, hørt så ekstremt mye bra om den ^^,

Lenke til kommentar
Så Sherlock Holmes i går kveld, og må si den var meget bra! Jeg storkoste meg gjennom hele filmen!

 

Så også traileren til Shutter Island, som så vanvittig spennende ut. Noen som vet når den kommer på kino i Norge?

 

Shutter Island på kino 19.Februar 2010.

 

Har lest boka. Den var og veldig bra :)

 

Anbefales!

Endret av .........
Lenke til kommentar

Eneste film jeg har sett veldig mange ganger er Independence Day, som jeg sikkert har sett nærmere 10 ganger. Forklaringen på det var at broren min digget filmen og har sikkert sett den 30 ganger. Nå har jeg et mer "balansert" forhold til filmen. Den gjør det bra innen sin sjanger.

 

Hmm og ja, nå har jeg tatt enda et skritt i riktig retning når det kommer til norsk film: De Usynlige av Erik Poppe, en film jeg likte meget godt.

 

Den er kanskje ikke perfekt, den har sine svakheter, men jeg synes filmen kommer godt unna det kleine skuespillet som man ofte finner i nyere norsk film. (måtte presisere, ellers ville vel onkel Cun arrestere meg på det)

 

Andre tanker om De Usynlige? Personlig rangerer jeg denne høyere enn Reprise rett og slett fordi den gav meg mer følelsesmessig.

 

Har planer om å sjekke ut Upperdog, Nord og den Brysomme Mannen. Andre norske filmer jeg bør sjekke ut?

 

(hvis mod mener at dette heller burde diskuteres i en egen tråd, så er det greit for min del)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Endelig fått taki Visa gavekort med 2000 kr som skulle brukes på film så har faen meg elkjøp/lefdal satt opp prisen på ALT! Jævlig irriterende og de har fjærnet tilbudet som gir gratis frakt ved kjøp av én blu-ray. Synd jeg ikke kan refundere kortet og få tilbake gebyr og pengene.

Hvorfor må du absolutt bruke Elkjøp/Lefdal da? Du har jo alltids Play.com hvis du har tid til å vente litt, og så har både CDON.com og Platekompaniet 30kr i frakt uansett hvor mye du kjøper.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
Ja jeg vet disse prisene ikke betyr en dritt men; HAHAHAHAH Avatar faktisk. Lo høyt da jeg leste "Writers Guild Honors 'Avatar".

 

http://www.thewrap.com/ind-column/writers-guild-honors-12787

Har ikke lest artikkelen, men ganske merkelig dersom de liksom skal belønne filmer med godt manus.

Har ikke lest innlegget ditt, men hvis du kommenterer at det er merkelig at de skal belønne filmer med et godt manus så er jeg enig. Hvis du derimot skriver at du synes at Krull er 80-tallets beste film.. vel, da er vi uenig.

Lenke til kommentar

En spektakulær og stor film det er Avatar liksom, men godt manus har den ikke.

 

Så enkelt var det... Over til andre ting: Jeg må si jeg synes montages.no er en flott side, men akkurat podcasten deres "filmfrelst" er ganske langt unna det profesjonelle imaget som resten av siden og artiklene deres har.

 

Grei podcast, men milevis unna Filmspotting...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaja, da har Sony Pictures bestemt å Reboot'e den nye Spiderman-filmen som skal komme 2012. Med nye skuespillere og og uten Sam Raimi. Handlignen skal vist gå tilbake til da Peter Parker var en ungdfugel og fremedles på skolen. Og der mistet jeg all troen på at filmen i det heletatt blir bra, evt lagd at all.

 

John Malkovich skal forøvrig være klar til å spille The Vulture om filmen blir lagd.

Lenke til kommentar
Så enkelt var det... Over til andre ting: Jeg må si jeg synes montages.no er en flott side, men akkurat podcasten deres "filmfrelst" er ganske langt unna det profesjonelle imaget som resten av siden og artiklene deres har.

 

Grei podcast, men milevis unna Filmspotting...

 

Hm, hva er det du ikke liker? Jeg synes "Filmfrelst" er en fin podcast, med varierte og ofte interessante meninger. Noen inkompetente folk blir jo inkludert i diskusjonene i ny og ne, men jeg synes stort sett det holder et fint nivå.

 

Nå har jeg riktignok ikke hørt på Filmspotting, så det kan jo hende de er planeter unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...