InsertNumLock Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 For en fantastisk film "It's a Wonderful Life" er. Sitter med en liten tåre i øyekroken. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal snurre denne nå, min første film noir. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ? Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ? Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig. Synes filmen var knallbra jeg. Eneste jeg ikke likte var de siste 5 minuttene når Detective Dunnigan og Rice som hadde lagt 10 talls steg bak Shelton igjennom hele filmen pluttselig var smartere enn han. Det ble bare for dumt for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ? Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig. Synes filmen var knallbra jeg. Eneste jeg ikke likte var de siste 5 minuttene når Detective Dunnigan og Rice som hadde lagt 10 talls steg bak Shelton igjennom hele filmen pluttselig var smartere enn han. Det ble bare for dumt for meg. Det var som ødela filmen for meg, når de først får seeren til å digge den slemme, og fremstiller han som et geni uten like, så blir det så idiotisk at han plutselig blir rundlurt av et par dumme politifolk. Gir ikke mening.. Kom akkurat hjem fra The Imaginarum of Doctor Parnassus. Ble veldig skuffa av den, hadde heller sett at TDK var Heath Ledger sin siste film, for den var virkelig ikke verdt en kinotur... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ? Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig. Synes filmen var knallbra jeg. Eneste jeg ikke likte var de siste 5 minuttene når Detective Dunnigan og Rice som hadde lagt 10 talls steg bak Shelton igjennom hele filmen pluttselig var smartere enn han. Det ble bare for dumt for meg. Det var som ødela filmen for meg, når de først får seeren til å digge den slemme, og fremstiller han som et geni uten like, så blir det så idiotisk at han plutselig blir rundlurt av et par dumme politifolk. Gir ikke mening.. Da er vi jo ganske enige om hva som trekker ned filmen da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Et veldig dårlig formulert "enig" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 -Bruce Lee -Peter Sellers Er det andre skuespillere som hadde en mindre god siste film ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bernie Mac. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cScJZqKpMq4 Skulle sendt denne fyr'n etter han der syretullingen som går rundt i Hong Kong for tida lol "Man , do we need him now !" (Way of the Dragon slagord) Duggur : Sjå der ja , det va saker på bøgdekino ja Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kva film vil eg sjå i kveld? Eg er litt småsjuk og kjedar meg på ein søndags kveld, og fekk lyst til å sjå ein film. På skrivebordet låg "Behind Enemy Lines 2", derfor fekk eg lyst til å sjå ein liknande film som: Behind Enemy Lines Black Hawk Down Saving private Ryan Full Metal Jacket Jarhead Sjølvsagt ingen av dei øvringe da eg har sett dei opp til fleire gangar. Nokon forslag? Treng ikkje å vere den beste filmen du har sett for å foreslå den.... Takksam for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 -Bela Lugosi (hans siste film var vel heller aldri noen høydare lol Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kva film vil eg sjå i kveld? Eg er litt småsjuk og kjedar meg på ein søndags kveld, og fekk lyst til å sjå ein film. På skrivebordet låg "Behind Enemy Lines 2", derfor fekk eg lyst til å sjå ein liknande film som: Behind Enemy Lines Black Hawk Down Saving private Ryan Full Metal Jacket Jarhead Sjølvsagt ingen av dei øvringe da eg har sett dei opp til fleire gangar. Nokon forslag? Treng ikkje å vere den beste filmen du har sett for å foreslå den.... Takksam for svar! Black Hawk down, saving private ryan og full metal jacket er alle gode filmer, jeg foretrekker black hawk down Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kva film vil eg sjå i kveld? Eg er litt småsjuk og kjedar meg på ein søndags kveld, og fekk lyst til å sjå ein film. På skrivebordet låg "Behind Enemy Lines 2", derfor fekk eg lyst til å sjå ein liknande film som: Behind Enemy Lines Black Hawk Down Saving private Ryan Full Metal Jacket Jarhead Sjølvsagt ingen av dei øvringe da eg har sett dei opp til fleire gangar. Nokon forslag? Treng ikkje å vere den beste filmen du har sett for å foreslå den.... Takksam for svar! Letters From Iwo Jima vist du ikke har sett den. Nesten så jeg får lyst til og se den selv ikveld. Er en stund siden jeg så den nå + at jeg har den på Blu-Ray som er uåpnet. ^^ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På de nye utgavene av Disney klassikerne som man får på foreks. Platekompaniet om dagen er det mye reklame. I disse reklamene er det en eldre mann med skikkelig bestefarstemme som prater (Norsk). Noen som har peil på hvem denne mannen er? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tja, nå skal jeg og se Avatar 2D på kino. 3D var utsolgt ikveld. Har ingen forventninger. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har fått tilbudet til å se Avatar på kino. Takket nei. Den ser så latterlig kjedelig ut. Jeg er forsåvidt ikke veldig begeistret for de blå trynene dems heller. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har fått tilbudet til å se Avatar på kino. Takket nei. Den ser så latterlig kjedelig ut. Jeg er forsåvidt ikke veldig begeistret for de blå trynene dems heller. Bra du ikke er fordomsfull vertfall :] Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, men jeg har ikke lyst å se den. Den ser dritkjedelig ut. Jeg har flere usett filmer som ser knallbra ut. Jeg vil heller se noe som ser bra ut, enn noe som ikke ser bra ut. imdb gir jeg katta i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå