Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ?

Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se :)

Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig.

Synes filmen var knallbra jeg. Eneste jeg ikke likte var de siste 5 minuttene når

Detective Dunnigan og Rice som hadde lagt 10 talls steg bak Shelton igjennom hele filmen pluttselig var smartere enn han.

Det ble bare for dumt for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se :)

Jeg ble dritskuffa, var ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt, slutten var helt elendig.

Synes filmen var knallbra jeg. Eneste jeg ikke likte var de siste 5 minuttene når

Detective Dunnigan og Rice som hadde lagt 10 talls steg bak Shelton igjennom hele filmen pluttselig var smartere enn han.

Det var som ødela filmen for meg, når de først får seeren til å digge den slemme, og fremstiller han som et geni uten like, så blir det så idiotisk at han plutselig blir rundlurt av et par dumme politifolk. Gir ikke mening..

Kom akkurat hjem fra The Imaginarum of Doctor Parnassus. Ble veldig skuffa av den, hadde heller sett at TDK var Heath Ledger sin siste film, for den var virkelig ikke verdt en kinotur...

Lenke til kommentar

Det var som ødela filmen for meg, når de først får seeren til å digge den slemme, og fremstiller han som et geni uten like, så blir det så idiotisk at han plutselig blir rundlurt av et par dumme politifolk. Gir ikke mening..

Da er vi jo ganske enige om hva som trekker ned filmen da :)

Lenke til kommentar

Kva film vil eg sjå i kveld?

Eg er litt småsjuk og kjedar meg på ein søndags kveld, og fekk lyst til å sjå ein film.

På skrivebordet låg "Behind Enemy Lines 2", derfor fekk eg lyst til å sjå ein liknande film som:

Behind Enemy Lines

Black Hawk Down

Saving private Ryan

Full Metal Jacket

Jarhead

Sjølvsagt ingen av dei øvringe da eg har sett dei opp til fleire gangar. Nokon forslag? Treng ikkje å vere den beste filmen du har sett for å foreslå den.... :) Takksam for svar!

Lenke til kommentar

Eg er litt småsjuk og kjedar meg på ein søndags kveld, og fekk lyst til å sjå ein film.

På skrivebordet låg "Behind Enemy Lines 2", derfor fekk eg lyst til å sjå ein liknande film som:

Behind Enemy Lines

Black Hawk Down

Saving private Ryan

Full Metal Jacket

Jarhead

Sjølvsagt ingen av dei øvringe da eg har sett dei opp til fleire gangar. Nokon forslag? Treng ikkje å vere den beste filmen du har sett for å foreslå den.... :) Takksam for svar!

Black Hawk down, saving private ryan og full metal jacket er alle gode filmer, jeg foretrekker black hawk down

Lenke til kommentar

Behind Enemy Lines

Black Hawk Down

Saving private Ryan

Full Metal Jacket

Jarhead

Letters From Iwo Jima vist du ikke har sett den. Nesten så jeg får lyst til og se den selv ikveld. Er en stund siden jeg så den nå + at jeg har den på Blu-Ray som er uåpnet. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...