Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent

Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si

Ja, for prevansjon finnes jo ikke. Ikke noe større sjangse for å få noe av henne enn det er av å ha seg en one-night-stand, noe majoriteten av oss har hatt en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent

Her er det som vanlig høy faglig standard med dyptpløyende, tanke provoserende og engasjerende utspill. Keep up the good work! Viktig med litt lidenskap til de virkelige VIKTIGE temaene her i livet.

Lenke til kommentar

Ja, for prevansjon finnes jo ikke. Ikke noe større sjangse for å få noe av henne enn det er av å ha seg en one-night-stand, noe majoriteten av oss har hatt en eller annen gang.

En kondom, ville bare råtne i det skrittet der, kort etterfulgt av selve kuken.

Lenke til kommentar

Megan Fox er da definitivt en velskapt ung kvinne, men hun virker så tom og kald på en måte, litt sånn isprinsesse aktig. Jeg syntes umiddelbart etter at jeg så den første Transformers-filmen at hun fungerte godt som eye-candy. Men i ettertid, etter og mer eller mindre ufrivillig ha blitt rent ned av bilder av henne på det store internettet, har jeg begynt å misslike henne mer og mer. Nå er jeg omtrent der at det går gysninger nedover ryggen når jeg ser bilder av henne.

Jeg ser hva folk ser i henne, på samme måte som jeg ser hva folk ser i fæle, fæle Angelina Jolie, men føler en slags merkelig avsmak for henne lell.

Lenke til kommentar
Flere kritikerroste filmer på TV i dag :)

Nevnte The Sting på Viasat 4

The aviator på NRK 1

og Pulp Fiction på TV4

Brukte selv tiden min på Man On Wire, dokumentaren om han som gikk på line mellom de to WTC-tårnene. En meget interessant person og en forholdsvis god dokumentar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor kunne ikke mr T få et par 100k USD for reklame......Nordin fikk jo 500 laken for den Kiwireklamen (2 dgr tok den å filme har jeg hørt) , ikke så rart det vel ;)

Lenke til kommentar
Brukte selv tiden min på Man On Wire, dokumentaren om han som gikk på line mellom de to WTC-tårnene. En meget interessant person og en forholdsvis god dokumentar.

Forholdsvis? Den er jo helt sinnsykt bra. :thumbup:

Verden trenger flere slike folk.

Enig i at Phillippe er en utrolig fyr og det han gjorde var ganske fantastisk, men jeg synes filmen er meget god i starten men fram til klimakset er det litt opp og ned både med tempo og kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...