JimRamse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si Endret 9. januar 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent. +1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si Ja, for prevansjon finnes jo ikke. Ikke noe større sjangse for å få noe av henne enn det er av å ha seg en one-night-stand, noe majoriteten av oss har hatt en eller annen gang. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flere kritikerroste filmer på TV i dag Nevnte The Sting på Viasat 4 The aviator på NRK 1 og Pulp Fiction på TV4 Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sier man neitakk til dette er man enten homo eller impotent Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si Her er det som vanlig høy faglig standard med dyptpløyende, tanke provoserende og engasjerende utspill. Keep up the good work! Viktig med litt lidenskap til de virkelige VIKTIGE temaene her i livet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eller redd for at tissen sin skal falle av pga. alle de rare sykdommene hun sikkert har strømmende gjennon blodårene sine, for å ikke snakke om hva slags kjøttetene bakterer hun har i fitta si Ja, for prevansjon finnes jo ikke. Ikke noe større sjangse for å få noe av henne enn det er av å ha seg en one-night-stand, noe majoriteten av oss har hatt en eller annen gang. En kondom, ville bare råtne i det skrittet der, kort etterfulgt av selve kuken. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hadde ikke tatt i Meagan Fox med Smeltedigel klype engang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde kanskje vurdert henne hvis jeg kunne ha trukket en spypose over hodet hennes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde kanskje vurdert henne hvis jeg kunne ha trukket en spypose over hodet hennes. Ville ikke redde deg fra kjøttetene bakkterier i skrittet hennes. Kanskje viss du ruller henne i antibiotika og lusemiddel kan du komme unna med livet Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Megan Fox er da definitivt en velskapt ung kvinne, men hun virker så tom og kald på en måte, litt sånn isprinsesse aktig. Jeg syntes umiddelbart etter at jeg så den første Transformers-filmen at hun fungerte godt som eye-candy. Men i ettertid, etter og mer eller mindre ufrivillig ha blitt rent ned av bilder av henne på det store internettet, har jeg begynt å misslike henne mer og mer. Nå er jeg omtrent der at det går gysninger nedover ryggen når jeg ser bilder av henne. Jeg ser hva folk ser i henne, på samme måte som jeg ser hva folk ser i fæle, fæle Angelina Jolie, men føler en slags merkelig avsmak for henne lell. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spyposer over tomla, i det minste. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spyposer over tomla, i det minste. Synes det er digg, jeg. Kjente en ganske kinky tennisspiller som hadde sånne tomler. Sexy. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flere kritikerroste filmer på TV i dag Nevnte The Sting på Viasat 4 The aviator på NRK 1 og Pulp Fiction på TV4 Brukte selv tiden min på Man On Wire, dokumentaren om han som gikk på line mellom de to WTC-tårnene. En meget interessant person og en forholdsvis god dokumentar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Høyt nivå på filmdiskusjonen her nå, må jeg si. Jesus tittyfucking christ hva er det med alle dise Regissørvotene,Må vi lage et egent forum for film votes? Kunne vært lurt, ja. Har opprettet en tråd for å samle de da. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Megan Fox har selv uttalt at hun finner menn møkkete, og at hun heller vil være med en kvinne. Men så har hun sagt mye annet rart også.. Ikke vet jeg, men fin er ho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor kunne ikke mr T få et par 100k USD for reklame......Nordin fikk jo 500 laken for den Kiwireklamen (2 dgr tok den å filme har jeg hørt) , ikke så rart det vel Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Brukte selv tiden min på Man On Wire, dokumentaren om han som gikk på line mellom de to WTC-tårnene. En meget interessant person og en forholdsvis god dokumentar. Forholdsvis? Den er jo helt sinnsykt bra. Verden trenger flere slike folk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Brukte selv tiden min på Man On Wire, dokumentaren om han som gikk på line mellom de to WTC-tårnene. En meget interessant person og en forholdsvis god dokumentar. Forholdsvis? Den er jo helt sinnsykt bra. Verden trenger flere slike folk. Enig i at Phillippe er en utrolig fyr og det han gjorde var ganske fantastisk, men jeg synes filmen er meget god i starten men fram til klimakset er det litt opp og ned både med tempo og kvalitet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva syntes dere om Law Abiding Citizen ? Ja, den har sine feil, men fytti grisen for en underholdene thriller! Verdt å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå